Paisley Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Takk for tips uansett. Bestilte en 5 in 1 til drøye 80 kroner, så får vi se hvordan denne fungerer Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da er jeg i gang med min første artikkel, ble notert så blekket spurta under kampen. Nå skrives det så tastene flyr. 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Woho! Kommer den online k-h-s? For min del så er jeg på vei til Bislet stadion og Skeid - Fram Larvik. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vet ikke, de legger ikke ut så veldig mye på nettet egentlig. www.varingen.no Men kan vell alltids legge det ut her etter det har vært i tryken 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fint foto vær i dag.. har jeg tatt bilde da? Nei! Var heller en tur på trampjernet igjen, får heller se om jeg gidder å ta en runde etterpå med kameraet.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Fordi man får akkuratt den samme på ebay til under 200,-. Derfor. http://cgi.ebay.com/Phottix-5-1-Reflector-Disc-107cm-42-/270722569461?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f085294f5#ht_2776wt_1139 Vel. Var ikke helt det du sa først, men tror ikke jeg gidder å gå til frontalangrep av den grunn. Er ikke så kranglete i dag Saka er uansett løst. ------------------------------------- Fant forresten en del brukbart tekstbasert opplæringsmateriell på Zoner Photo Studio. På sida deres (lenke for de intereserte). Programmet virker forresten riktig lovende, bortsett fra at jeg strever litt med å bruke nøkkelordfuksjonene til noe fornuftig. Om ikke jeg har oversett noe vesentlig har de gjort dette alt for tungvindt å bruke. Endret 10. april 2011 av fototim Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fordi man får akkuratt den samme på ebay til under 200,-. Derfor. http://cgi.ebay.com/Phottix-5-1-Reflector-Disc-107cm-42-/270722569461?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f085294f5#ht_2776wt_1139 Vel. Var ikke helt det du sa først, men tror ikke jeg gidder å gå til frontalangrep av den grunn. Er ikke så kranglete i dag Saka er uansett løst. Hvis du ser på linken til produktet som FredrikV linket til, så ser du dette paraply-softbox-reflector/phottix-reflector-5-in-1-107cm Den jeg linket til heter merkelig nok Phottix 5 in 1 Reflector Disc 107cm (42") Hva var det som var feil, sa du? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hva var det som var feil, sa du? Ingen ting var feil Det var bare at begrunnelsen din tilsynelatende endra seg underveis. Først var den reflektoren som det ble lenka til søppel, så var det den samme, men nå til en lavere pris. Det syns jeg var litt artig. No big deal fra min side. Endret 10. april 2011 av fototim Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva var det som var feil, sa du? Ingen ting var feil Det var bare at begrunnelsen din tilsynelatende endra seg underveis. Først var den reflektoren som det ble lenka til søppel, så var det den samme, men nå til en lavere pris. Det syns jeg var litt artig. No big deal fra min side. Sa aldri at reflektoren var søppel. Sa at merket var søppel. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sånn - da er man på vei hjem fra Bislett og fotballkamp. Blir spennende å se hvordan bildene ble. Frykter jeg bomma på fokusen på litt for mange av dem. Herlig å kunne ta bilder med iso 100 igjen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sånn - da er man på vei hjem fra Bislett og fotballkamp. Blir spennende å se hvordan bildene ble. Frykter jeg bomma på fokusen på litt for mange av dem. Herlig å kunne ta bilder med iso 100 igjen. Ingen ting er bedre en at lyset på kampen er bra. Alltid greit med lav iso, og rask lukker. Og kan gå opp på 3.5/3.2 blender. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ja, kjørte 1/500, f3.2 og iso 100 i dag. Ble bra eksponert hver gang. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sa aldri at reflektoren var søppel. Sa at merket var søppel. Errr, jah Slapp av, det var bare et utslag av min sære humor. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fant forresten en del brukbart tekstbasert opplæringsmateriell på Zoner Photo Studio. På sida deres (lenke for de intereserte). Programmet virker forresten riktig lovende, bortsett fra at jeg strever litt med å bruke nøkkelordfuksjonene til noe fornuftig. Om ikke jeg har oversett noe vesentlig har de gjort dette alt for tungvindt å bruke. Takk for link - jeg sitter med samme følelse når det gjelder nøkkelordfunksjonene. Men der er det mange som sliter med. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 SSD altså. It's the shit! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 SSD altså. It's the shit! Og nå kommer du aldri til å gå tilbake til HDD for OS-disk, ikke sant? Det kommer i alle fall aldri jeg til å gjøre. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ikke jeg heller. Merker jeg klør litt etter SSD i laptopen etter jeg har fått det i desktopen. Men det får vente til høsten når jeg begynner å bruke laptopen mye mer. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 SSD altså. It's the shit! Og nå kommer du aldri til å gå tilbake til HDD for OS-disk, ikke sant? Det kommer i alle fall aldri jeg til å gjøre. Definitivt ikke! Det er så digg å kunne åpne et hvilket som helst program, også bare ER det der. Uten at man kaster bort tid på å stirre på timeglass og lignende Er forøvrig rimelig fornøyd med at jeg klarte å bygge den nye PCen helt selv, og at den faktisk er stabil og fungerer perfekt. Jeg er tydeligvis mer nerd enn jeg trodde OS på SSD, i7-cpu og 16GB RAM ble noe litt annet enn den slitne Acer-laptopen, nå er det faktisk gøy å redigere bilder igjen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Med de specsa så vil jeg tro det, ja. Hehe Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har bestilt meg to slike istad. Hvor mye raskere er hastighetsklasse 4 enn hastighetsklasse 2, når det gjelder importering av bilder til pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå