Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Fint foto vær i dag.. har jeg tatt bilde da? Nei! Var heller en tur på trampjernet igjen, får heller se om jeg gidder å ta en runde etterpå med kameraet.. :)

Lenke til kommentar
Vel.

Var ikke helt det du sa først, men tror ikke jeg gidder å gå til frontalangrep av den grunn.

Er ikke kranglete i dag ;)

 

Saka er uansett løst.

-------------------------------------

Fant forresten en del brukbart tekstbasert opplæringsmateriell på Zoner Photo Studio. På sida deres (lenke for de intereserte). Programmet virker forresten riktig lovende, bortsett fra at jeg strever litt med å bruke nøkkelordfuksjonene til noe fornuftig. Om ikke jeg har oversett noe vesentlig har de gjort dette alt for tungvindt å bruke.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Vel.

Var ikke helt det du sa først, men tror ikke jeg gidder å gå til frontalangrep av den grunn.

Er ikke kranglete i dag ;)

 

Saka er uansett løst.

Hvis du ser på linken til produktet som FredrikV linket til, så ser du dette paraply-softbox-reflector/phottix-reflector-5-in-1-107cm

Den jeg linket til heter merkelig nok Phottix 5 in 1 Reflector Disc 107cm (42")

 

Hva var det som var feil, sa du?

Lenke til kommentar

Hva var det som var feil, sa du?

Ingen ting var feil :)

 

Det var bare at begrunnelsen din tilsynelatende endra seg underveis. Først var den reflektoren som det ble lenka til søppel, så var det den samme, men nå til en lavere pris. Det syns jeg var litt artig. No big deal fra min side.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Hva var det som var feil, sa du?

Ingen ting var feil :)

 

Det var bare at begrunnelsen din tilsynelatende endra seg underveis. Først var den reflektoren som det ble lenka til søppel, så var det den samme, men nå til en lavere pris. Det syns jeg var litt artig. No big deal fra min side.

Sa aldri at reflektoren var søppel. Sa at merket var søppel.

Lenke til kommentar

Sånn - da er man på vei hjem fra Bislett og fotballkamp. Blir spennende å se hvordan bildene ble. Frykter jeg bomma på fokusen på litt for mange av dem. Herlig å kunne ta bilder med iso 100 igjen.

 

Ingen ting er bedre en at lyset på kampen er bra. Alltid greit med lav iso, og rask lukker. Og kan gå opp på 3.5/3.2 blender.

Lenke til kommentar

Fant forresten en del brukbart tekstbasert opplæringsmateriell på Zoner Photo Studio. På sida deres (lenke for de intereserte). Programmet virker forresten riktig lovende, bortsett fra at jeg strever litt med å bruke nøkkelordfuksjonene til noe fornuftig. Om ikke jeg har oversett noe vesentlig har de gjort dette alt for tungvindt å bruke.

Takk for link - jeg sitter med samme følelse når det gjelder nøkkelordfunksjonene. Men der er det mange som sliter med.

Lenke til kommentar

SSD altså. It's the shit!

 

:)

 

Og nå kommer du aldri til å gå tilbake til HDD for OS-disk, ikke sant? Det kommer i alle fall aldri jeg til å gjøre. :)

 

Definitivt ikke! Det er så digg å kunne åpne et hvilket som helst program, også bare ER det der. Uten at man kaster bort tid på å stirre på timeglass og lignende :p

 

Er forøvrig rimelig fornøyd med at jeg klarte å bygge den nye PCen helt selv, og at den faktisk er stabil og fungerer perfekt. Jeg er tydeligvis mer nerd enn jeg trodde :)

 

OS på SSD, i7-cpu og 16GB RAM ble noe litt annet enn den slitne Acer-laptopen, nå er det faktisk gøy å redigere bilder igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...