Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

..da blir det sykkeltur på meg og kjerringa i dag..

Da kan jeg offisielt bekrefte at jeg er sår i rævva.. men det var herlig.. så jeg får pine meg opp på sykkelsetet i morgen også.. :)

Lenke til kommentar

Da er trampjernet tilbake i fra service.. så da blir det sykkeltur på meg og kjerringa i dag.. har ikke brukt sykkelen på ca 3 år. Kjenner allerede at jeg får vondt i rævva! :)

Den sykkelen må ha vært hærpa, når det tok tre år på og få reparere den :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Da er trampjernet tilbake i fra service.. så da blir det sykkeltur på meg og kjerringa i dag.. har ikke brukt sykkelen på ca 3 år. Kjenner allerede at jeg får vondt i rævva! :)

Den sykkelen må ha vært hærpa, når det tok tre år på og få reparere den :D

Har en Gekko til ca 20000 kr, som har gått kun 6 mil til nå. Tidligere så gikk det en 120 - 140 mil pr sesong. Så kom det kjerring og unger, også flyttet jeg altfor langt unna jobben til at det ikke gikk an å sykle. Men nå er jeg i gang igjen, og det er vondt, men deilig tross alt..

Og nei, den er ikke herpa.. den trengte en vår service, og jeg gadd ikke å gjøre det selv denne gangen.. ;)

Lenke til kommentar

Noen som har en god dokumentar på nettet som en kan nyte i disse kveldstimene, eller eventuelt en god nettside det er verdt å sette av noen timer på. Kan være om hva som helst :)

www.topdocumentaryfilms.com anbefales! Veldig mange gode dokumentarer der, om alt mulig, fra vitenskap til sport, historie religion, konspirasjon osv.

Lenke til kommentar

Tom fikk meg til å spore av. Så nå leiker jeg meg med Zoner Photo Studio Free i stedet for GIMP.

Virker som et riktig lovende program for almuen ;)

Men jeg sliter med å finne brukbare læreressurser for programmet. Noen som har noen heite tips?

Lenke til kommentar

Fant da umiddelbart dette produktet på siden fototim linket til. Vil det være noen kvalitetsforskjell på disse reflektorene fremfor type 200kr på ebay? :)

Ingen. Jeg kan nesten garantere at det er det samme produktet. Fancier er forøvrig ett drittmerke.

Kjøpte min 5 i 1 for ca 80,- på ebay, den har fungert helt fint.

Lenke til kommentar

Fant da umiddelbart dette produktet på siden fototim linket til. Vil det være noen kvalitetsforskjell på disse reflektorene fremfor type 200kr på ebay? :)

Ingen. ...

Har du prøvd produktet? Hvis ikke, så ser jeg ikke hvordan du kan uttale deg så bastant.

Ellers så syns jeg og det er vanskelig å uttale meg generelt om produkter kjøpt på ebay. Det finnes mye bra der, joda, men også mye fanteri som ikke er verdt embalasjen det kommer i.

Lenke til kommentar

Ingen. ...

Har du prøvd produktet? Hvis ikke, så ser jeg ikke hvordan du kan uttale deg så bastant.

Ellers så syns jeg og det er vanskelig å uttale meg generelt om produkter kjøpt på ebay. Det finnes mye bra der, joda, men også mye fanteri som ikke er verdt embalasjen det kommer i.

Fordi man får akkuratt den samme på ebay til under 200,-. Derfor.

http://cgi.ebay.com/Phottix-5-1-Reflector-Disc-107cm-42-/270722569461?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f085294f5#ht_2776wt_1139

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...