Shocktrauma Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Brennvidden er konstant uansett format du setter objektivet på. Bildevinkel varierer med størrelsen på formatet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen flere som har problemer med bokmerker i nye FF4 ? Høyreklikker jeg på adr. og vil åpne den i ny fane skjer det ikke noen verdens ting, må enten åpne et vindu først og klikke direkte eller en ny side. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen flere som har problemer med bokmerker i nye FF4 ? Høyreklikker jeg på adr. og vil åpne den i ny fane skjer det ikke noen verdens ting, må enten åpne et vindu først og klikke direkte eller en ny side. Å åpne linker i ny fane er midtre mustast - klikk med midtre mustast på favoritten. Det funker for meg også med høyreklikk og åpne i ny fane. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen flere som har problemer med bokmerker i nye FF4 ? Høyreklikker jeg på adr. og vil åpne den i ny fane skjer det ikke noen verdens ting, må enten åpne et vindu først og klikke direkte eller en ny side. Å åpne linker i ny fane er midtre mustast - klikk med midtre mustast på favoritten. Det funker for meg også med høyreklikk og åpne i ny fane. På linker fungerer det fint, det er på bokmerker dette har oppstått i nyeste versjon. Men du har rett midtre knapp fungerer fint på bokmerker, raskere er det også. Burde egentelig tenkt på midtre knap, men gammel vane er vondt og vende Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Funker fint å høyreklikke på bokmerker i FF4 her hvertfall. Men midtre mustast er jo raskere selvsagt. Ikke at jeg bruker bokmerker noe særlig uansett. Firefox har jo tross alt awesomebar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg bumper denne nå som forumet ser ut til å virke en stakket stund. Har forumet en support mail adresse? Er ikke mulig å se noen link noen sted. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 [email protected] eller [email protected] Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Edit: Etter å ha lest litt på wikipedia, ser det ut til at jeg har snudd det omvendt, at 80mm mellomformatobjektivet er 80mm på 35mm, men ca. 37mm på mellomformat. Jepp - som alle andre cropfaktorer - hvis du ønsker å finne ekvivalent brennvidde for fullframe - gang brennvidden med cropfaktoren på ønsket sensorstørrelse/filmrute - en mellomformatfilm på 6x7cm har cropfaktor på 0.47 - og dermed får en 80mm utsnitt med 6x7cm film tilsvarende utsnitt som en 37.5mm ville fått på fullframe. (Vel å merke hvis bildesirkelen på objektivet er stor nok til å dekke sensoren.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 [email protected] eller [email protected] Gjeder disse uansett hvilken underavdeling vi holder til i? Eller finnes det en support/[email protected] også? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Har forumet en support mail adresse? Er ikke mulig å se noen link noen sted. Klikker du "Kontakt", som er en link nederst på akam-skinnet på forumet, så ser du følgende: Tips oss tips AT akam.no -> Tips om nyheter o.l. Forum (Diskusjon.no) forum AT hardware.no -> Alt som har med forumet å gjøre. For mistet passord klikk her. Teknisk support AT hardware.no -> Tekniske feil på sidene m.m. Butikkoversikten (webshopguiden) webshop AT hardware.no -> Alt som har med webshopguiden å gjøre. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Se der du - takk til dere begge. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 hvorfor kommer ikke den menyen med "importer bilder" opp når jeg kobler kameraet til pcen? Kan det ha noe å gjøre med at jeg har begynt å ta bilder i RAW Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) [email protected] eller [email protected] [email protected] funker for alt som har med forumet å gjøre. Også der man kan sende klager på moderatorer etc. Forøvrig var forklaringen på de siste dagers ytelsesproblemer veldig enkel. En rambrikke i serveren hadde tatt kvelden. Dermed kjørte vi med halv kapasitet. Endret 7. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Forøvrig var forklaringen på de siste dagers ytelsesproblemer veldig enkel. En rambrikke i serveren hadde tatt kvelden. Dermed kjørte vi med halv kapasitet. Godt at dere fant ut hva som var problemet. Tipper at maskinen stå og swappet som en sinnsyk hele tiden ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Godt at dere fant ut hva som var problemet. Tipper at maskinen stå og swappet som en sinnsyk hele tiden ... Ser for meg det jeg også. Og med X antall GB som skal skrives og leses så blir det fort for mye. Serverleverandøren oppdaget visst feilen i går klokka 23, men hadde ingen ekstra brikker onsite. Så det ble ikke fikset før i dag klokka 12. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 ..og hvorfor fikk jeg plutselig litt lyst på en C=64? Mmmmh. Nostalgi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) ..og hvorfor fikk jeg plutselig litt lyst på en C=64? Mmmmh. Nostalgi. Litt morsomt. Men muligens litt dyr? Eller er den priset i forhold til C64 prisen ved lansering? Men hva slags OS skal en kjøre på en slik en? Kun C64 emulator blir vel slitsomt i lengden Endret 7. april 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 ..og hvorfor fikk jeg plutselig litt lyst på en C=64? Mmmmh. Nostalgi. Meh. Den tar ikke kasetter Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Men kassettspiller var jo ekstrautstyr.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Helt essensielt, -var det virkelig ikke standard? Men C60 hadde kanskje gitt litt kapasitetsproblmer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå