kaian Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kirk Tuck sluttet å legge ut nye tekster på bloggen sin tidlig i år, men han kjører gamle på nytt, innimellom redigert eller kommentert på nytt. Dagens er, som langt de fleste, en godt skrevet artikkel full av hjerneføde: Why take photographs? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Woho.. Hadde helt glemt av denne tråden. Kjøpte meg 5Dmk2 på lørdag, så nå blir det ut på nye eventyr Edit: har forøvrig også lagt om helt på fotosida mi for de som måtte huske den gamle. www.hillefoto.no Endret 6. april 2011 av Hille Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ok, takk skal du ha. Det er dette det er snakk om hvis det var noen tvil: Klikk Løp og kjøp Har en kamerat som har denne, og den holder akkurat det den lover. En rimelig og grei telezoom. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg skal kjøpe den brukt, så den må sendes og da får jeg den antagelig ikke før fototreffet på Lørdag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg skal kjøpe den brukt, så den må sendes og da får jeg den antagelig ikke før fototreffet på Lørdag Det er noe som heter hastepakke - men det koster litt (mye) ekstra. Da vil du ha den på lørdag. Men det blir flere treff Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Endelig er da pcen med Lightroom oppe å går igjen. Var akkurat i tide, da er det bare 20 min så skal jeg reise ut å ta bilder. Var nok en feil med fila. Hvis jeg er i nærheten av den nå så blir det kræsj igjen. Så må bare få sletta den i fra een ekstern disk. Men problemet er at den kan ikke slettes :s Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har ingen personlige erfaringer med programmet, men IT-avisen skriver om "Remove with Batch", som visstnok skulle kunne gjøre sånt noe. 1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har 55-200mm VR selv, VR kommer alltid godt med. Har prestert skarpe skudd på 1/5 s håndholdt ved 200mm, men da skal alle stjernene og planetene stå riktig i forhold til hverandre på stjernehimmelen ved fullmåne. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 W00t! Kameraet kom tilbake fra service i dag - lysmåler var reparert, og de hadde til og med fikset (sikkert mappet) noen døde piksler som syntes i film-modus på høy ISO. Og - jeg fikk det på reklamasjonsretten! Yay! W00t! 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Og - jeg fikk det på reklamasjonsretten! Yay! W00t! Nei det gjorde du ikke, bare sendt pengene til meg du så skal jeg videresende dem Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg skal kjøpe den brukt, så den må sendes og da får jeg den antagelig ikke før fototreffet på Lørdag Det er noe som heter hastepakke - men det koster litt (mye) ekstra. Da vil du ha den på lørdag. Men det blir flere treff Får heller spare det til neste treff, men har blitt enig med selger nå, så objektiv blir det Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 jeg kan bekrefte at det er VR II. Vil det si at utregningene dine er riktig, Tomsi? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Endelig er da pcen med Lightroom oppe å går igjen. Var akkurat i tide, da er det bare 20 min så skal jeg reise ut å ta bilder. Var nok en feil med fila. Hvis jeg er i nærheten av den nå så blir det kræsj igjen. Så må bare få sletta den i fra een ekstern disk. Men problemet er at den kan ikke slettes :s Ikke via kommandolinjen heller? Høres merkelig ut. Hvor stor fil snakker vi egentlig om? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) jeg kan bekrefte at det er VR II. Vil det si at utregningene dine er riktig, Tomsi? VR II er bra - tror den er på 3-4 steg, så tallene bør stemme. Endret 6. april 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hjeeelp! Jeg trykte på noe, og nå er bokstaver og alt forstørret her på forumet! Hvordan får jeg det back to normal? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 hold inne Ctrl og bruk scrollehjulet på musa? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Windows? Ctrl+0. Det resetter til normal tekststørrelse. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Windows? Ctrl+0. Det resetter til normal tekststørrelse. Ikke til normal, til en jækla liten skrift Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nå er forumet irriterende tregt! Det går i fra å vente et par minutter på å komme inn, til meldingen: Denne nettsiden er ikke tilgjengelig.. Fryktelig slitsomt i grunn! Det skal da ikke være slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå