Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

He he he .. :D

Du slipper i alle fall å notere navn. Det er kjipern på fotballkamp. Faen i helvete, det skulle vært påbudt med nummer FREMME på drakten og BAKE på drakten. Og alle lag skulle hatt påbud om å skaffe journalister laglister med korrekte nummer for ALLE!

Harumph, for å si det med en aristokratisk angelsaksisk term.

Skal ikke være lettere for deg, enn for oss andre. Det er derfor vi må ha med blokka.

Men jeg må innrømme at det er i enkelte tilfeller jeg ber om navnelister før jeg kommer.

Knipse et prisvinnende bilde av dommerkortet, så er det jo greit. Men det har ikke innbyttere, og det er det som virkelig gjør meg aggressiv.

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, får det til. Men må rikke og dra litt. Går ting til helvete, har jeg alltids Supersikring. Men gidder ikke sende fra meg D80-en før jeg har nytt "hus i hus". (artig den :p)

Særlig ikke nå før jeg skal på fototur til Rondane i et par dager. Tør ikke risikere å ikke ha kamera til da.

Lenke til kommentar
...før jeg har nytt "hus i hus". (artig den :p)

Så du har knukket under D300-presset? :)

Edit: Forresten er det en ting jeg har lurt på i det siste - hvorfor ser man så sinnsykt mange (noobs antkeligvis) som går rundt med solblenderen reversert? WTF? Hva er det disse folka tror de driver med?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
...før jeg har nytt "hus i hus". (artig den :p)

Så du har knukket under D300-presset? :)

Edit: Forresten er det en ting jeg har lurt på i det siste - hvorfor ser man så sinnsykt mange (noobs antkeligvis) som går rundt med solblenderen reversert? WTF? Hva er det disse folka tror de driver med?

Min fotolærer forklarte solblenderens betydning reversert.

Det gjør objektivet mer aerodynamisk, og dermed kan du løpe fortere med kamera. Det er også nyttig i skibakken.

Hva har du tatt bilde av? Portrettbilder i RAW av en hel norsk småby etter samlebåndprinsippet?

Bryllup. Hang på bruda frå 10 om morgonen til brudevalsen.

'Gøy'.

Bildene ble bra?

Lenke til kommentar
Det kan du ta deg faen at jeg gjør!

Dessuten burde det bare spilles kamper der skyene legger seg som en stor softboks, og jeg burde ha et E-3 og en 50-200 SWD.

(Ikke noe galt med 70-200, men 350D er ikke et sportskamera.)

Du aner ikke hvor mye jeg ønsker det samme :)

Lenke til kommentar
Har kommet tilbake etter en 4 timers foto-tur på Kråkerøy og Hvaler.

Der bør man kunne få noen bra bilder på denne tida av året hvis været er OK, ja. :)

Jeg har tatt 12-1300 bilder de siste to dagene på 2 fotballkamper, jeg. Og 30D som jeg kjøpte på JP i februar nærmer seg nå første runding av 9999.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...