Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 He he he .. Du slipper i alle fall å notere navn. Det er kjipern på fotballkamp. Faen i helvete, det skulle vært påbudt med nummer FREMME på drakten og BAKE på drakten. Og alle lag skulle hatt påbud om å skaffe journalister laglister med korrekte nummer for ALLE! Harumph, for å si det med en aristokratisk angelsaksisk term. Skal ikke være lettere for deg, enn for oss andre. Det er derfor vi må ha med blokka. Men jeg må innrømme at det er i enkelte tilfeller jeg ber om navnelister før jeg kommer. Knipse et prisvinnende bilde av dommerkortet, så er det jo greit. Men det har ikke innbyttere, og det er det som virkelig gjør meg aggressiv. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Uhh.. Jeg kom hjem nå fra en liten fotoseanse. Måtte finne noe til fotokonken. Sliten... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fæænsi! På man/tirsdag kommer batt.grep i hus! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Uhh.. jeg våknet nå. ;( Søndag suger. Hjelper med litt Red Hot Chili Peppers da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har kommet tilbake etter en 4 timers foto-tur på Kråkerøy og Hvaler. Tom Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Sletta snart 1000 bildefiler frå maskina. ca 7gb eller noko sånt og det er vel enda ganske mykje igjen. Totalrenovering. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå klarte jeg å dytte SB-800-en inn i blitsskoen! Måtte bare frem med litt verktøy! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå klarte jeg å dytte SB-800-en inn i blitsskoen! Måtte bare frem med litt verktøy! Neste problem blir vel at du ikke får den av igjen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Joda, får det til. Men må rikke og dra litt. Går ting til helvete, har jeg alltids Supersikring. Men gidder ikke sende fra meg D80-en før jeg har nytt "hus i hus". (artig den ) Særlig ikke nå før jeg skal på fototur til Rondane i et par dager. Tør ikke risikere å ikke ha kamera til da. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) ...før jeg har nytt "hus i hus". (artig den ) Så du har knukket under D300-presset? Edit: Forresten er det en ting jeg har lurt på i det siste - hvorfor ser man så sinnsykt mange (noobs antkeligvis) som går rundt med solblenderen reversert? WTF? Hva er det disse folka tror de driver med? Endret 29. juni 2008 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Knakk under for D300-presset i det sekundet jeg så hva jeg får den for! Må bare jobbe litt i sommer først. Jeg har også solblenderen reversert, men kun i baggen da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva har du tatt bilde av? Portrettbilder i RAW av en hel norsk småby etter samlebåndprinsippet? Bryllup. Hang på bruda frå 10 om morgonen til brudevalsen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 ...før jeg har nytt "hus i hus". (artig den ) Så du har knukket under D300-presset? Edit: Forresten er det en ting jeg har lurt på i det siste - hvorfor ser man så sinnsykt mange (noobs antkeligvis) som går rundt med solblenderen reversert? WTF? Hva er det disse folka tror de driver med? Min fotolærer forklarte solblenderens betydning reversert. Det gjør objektivet mer aerodynamisk, og dermed kan du løpe fortere med kamera. Det er også nyttig i skibakken. Hva har du tatt bilde av? Portrettbilder i RAW av en hel norsk småby etter samlebåndprinsippet? Bryllup. Hang på bruda frå 10 om morgonen til brudevalsen. 'Gøy'. Bildene ble bra? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har ikkje klart å sjå på dei endå. Ta det på mandag. Fikk i alle fall nokre skikkeleg flotte bilder i brudebilen, det er eg sikker på. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det kan du ta deg faen at jeg gjør! Dessuten burde det bare spilles kamper der skyene legger seg som en stor softboks, og jeg burde ha et E-3 og en 50-200 SWD. (Ikke noe galt med 70-200, men 350D er ikke et sportskamera.) Du aner ikke hvor mye jeg ønsker det samme Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 og jeg burde ha et E-3 og en 50-200 SWD. Brukte mykje 50-200 i går. 200(400)mm@1/40, gotta love it. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Har kommet tilbake etter en 4 timers foto-tur på Kråkerøy og Hvaler. Der bør man kunne få noen bra bilder på denne tida av året hvis været er OK, ja. Jeg har tatt 12-1300 bilder de siste to dagene på 2 fotballkamper, jeg. Og 30D som jeg kjøpte på JP i februar nærmer seg nå første runding av 9999. Endret 29. juni 2008 av Ratleto Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 og jeg burde ha et E-3 og en 50-200 SWD. Brukte mykje 50-200 i går. 200(400)mm@1/40, gotta love it. Du skyter Olympus? Gøy. (Om du har nevnt det før - jeg glemmer fort, veldig bra når man er journalist. Nevnte jeg at jeg skriver tregt også? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå