tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som har spennende forslag til hva jeg kan ha som tema i aprilfesten? (Ja, vet jeg er treig ) Keep it Simple, Sunshine? Alt kan repeteres? Ting som sier dunk om natten? Sort/hvitt? Hva med å se igjennom alle aprilfestene de siste 4 år og stjel ideer fra alt og alle ? Alternitvt "Grønn glede" som er noe jeg vurderte selv. Men som du ser av mitt først bilde, er en dårlig ide her. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg er av den oppfatning at det er mer realt å ta ting opp, enn å gå å lure. Men, da er jeg altså ferdig med "saka". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Keep it Simple, Sunshine? Alt kan repeteres? Ting som sier dunk om natten? Sort/hvitt? Hva med å se igjennom alle aprilfestene de siste 4 år og stjel ideer fra alt og alle ? Alternitvt "Grønn glede" som er noe jeg vurderte selv. Men som du ser av mitt først bilde, er en dårlig ide her. Takk for mange gode forslag, jeg har sett gjennom en del tråder nå og da ble det egentlig bare enda verre å betemme seg. Men så ble jeg inspirert av en tråd fra aprilfesten i fjor (tror jeg det var) hvor Euklid tok utgangpunkt i en tekst, og så fikk jeg et godt forslag av L4r5 i forhold til det, så tror jeg endelig har funnet ut av det nå. Endret 1. april 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Takk for mange gode forslag, jeg har sett gjennom en del tråder nå og da ble det egentlig bare enda verre å betemme seg. Men så ble jeg inspirert av en tråd fra aprilfesten i fjor (tror jeg det var) hvor Euklid tok utgangpunkt i en tekst, og så fikk jeg et godt forslag av L4r5 i forhold til det, så tror jeg endelig har funnet ut av det nå. Høres spennende ut. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) neste lørdag er det treff i halden: http://www.diskusjon...ic=1299052&st=0 bli med da folkens! I dag ? Nå skremte du meg litt, helt til jeg forsto setningen "neste lørdag", altså 9 April Endret 2. april 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Her er en fotograf "Liu Bolin" som har funnet sin fotografiske nisje Bildearkiv. Endret 2. april 2011 av Nautica Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg er av den oppfatning at det er mer realt å ta ting opp, enn å gå å lure. Absolutt Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 neste lørdag er det treff i halden: http://www.diskusjon...ic=1299052&st=0 bli med da folkens! I dag ? Nå skremte du meg litt, helt til jeg forsto setningen "neste lørdag", altså 9 April litt trøtt idag? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Den koranbrenningen.. Det ser ut som den boka er det afganerne setter høyest av alt. Som en protest burde vi fått trykket opp en par hundre tusen slike bøker, og så gi dem det istedenfor nødhjelp og slikt et par års tid. De får vel et problem da, hvorfor drepe noen som gir dem koranen i gave? 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Den koranbrenningen.. Det ser ut som den boka er det afganerne setter høyest av alt. Som en protest burde vi fått trykket opp en par hundre tusen slike bøker, og så gi dem det istedenfor nødhjelp og slikt et par års tid. De får vel et problem da, hvorfor drepe noen som gir dem koranen i gave? En interessant tanke. 1 Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Noen her som skal handle b&h i nærmeste fremtid? Er en greie der jeg trenger, men gidder ikke betale $50 for noe som koster $20. Tenkte om noen skulle kjøpe noe optikk eller noe, som kunne hjelpe meg. Regner med detter er et "long shot", men prøver for det. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Da er lønna kommet, og redigerings-PC skal anskaffes. Har komponert handleliste, noen som har lyst til å se over og fortelle meg om jeg mangler noe, evt. komme med råd? KLIKK! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Da er lønna kommet, og redigerings-PC skal anskaffes. Har komponert handleliste, noen som har lyst til å se over og fortelle meg om jeg mangler noe, evt. komme med råd? KLIKK! Vet ikke hva du skal redigere, om det kun er bilder eller video. Om du skal redigere video vil det sikkert være en fordel å ha et godt skjermkort. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Høh, det var et skjermkort på den lista på et tidspunkt, men det ser ut til å ha forsvunnet nå Skal redigere bilder, forøvrig Edit: Hva med dette? Endret 2. april 2011 av _nomad Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Høh, det var et skjermkort på den lista på et tidspunkt, men det ser ut til å ha forsvunnet nå Skal redigere bilder, forøvrig Edit: Hva med dette? Skal du ikke spille så holder det med et 5770 kort, og skal du redigere Video finnes det anbefalte kort for det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Høh, det var et skjermkort på den lista på et tidspunkt, men det ser ut til å ha forsvunnet nå Skal redigere bilder, forøvrig Edit: Hva med dette? Burde absolutt være godt nok uansett hva du skal bruke det til. Kjøpte selv et 5770 når det kom og det duger som bare det fortsatt. Spiller riktignok ikke så voldsomt mye, men drar alt jeg spiller maks, i hvert fall nesten. Tilbud er det på det og, får nok mye for pengene der. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Okei, takk for svar! Da blir det PC i løpet av uka, sikle.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 For alt i verden, ikke kjøp Logitech Ultra Flat Keyboard - det er helt forferdelig å skrive på. Ultra x er det jeg vil anbefale.. Francis Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 For alt i verden, ikke kjøp Logitech Ultra Flat Keyboard - det er helt forferdelig å skrive på. Ultra x er det jeg vil anbefale.. Francis Det er notert! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvordan er Canon 1D mk2n kontra 50D på isoytelse og støy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå