Trondster Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Og aprilspøksesongen: Google vant. Gå inn på google.com, begynn å skrive noe og kikk i autocomplete-vinduet. Endret 1. april 2011 av Trondster Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Haha, sjekk denne retarden på facebook Endret 1. april 2011 av herp derp Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Haha, sjekk denne retarden på facebook ja, se så stygg: usjameg Endret 1. april 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ser Flickr har fått nytt navn. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som har noen minutter til overs, og som kunne tenke seg å redigere kjapt et lite bilde for meg. Er en skoleoppgave hvor vi designer visittkort, og jeg har et abstrakt bilde jeg skulle ha flyttet noen cm og fylt tomrommet med hvitt. Send pm om du har et par minutter til overs og har photoshop åpnet. På forhånd takk Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, sjekk denne retarden på facebook Forsiktig nå Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, sjekk denne retarden på facebook Forsiktig nå Totally retard. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Totally retard. Jaja, jeg får bare takke pent Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jaja, jeg får bare takke pent 1-0 til herp derp. Edit: Og for en venneliste, forresten! Endret 1. april 2011 av Trondster Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jaja, jeg får bare takke pent 1-0 til herp derp. Ble ikke det 2-0 til herp derp egentlig? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ble ikke det 2-0 til herp derp egentlig? Jo - var dobbelscoring, egentlig. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Edit: Og for en venneliste, forresten! Ja, men DET gis det ikke poeng for. Altfor opplagt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nå ser jeg nok en fordelen ved å ikke være medlem av fjaseboka. Jeg slipper å bekymre meg over teite retards med vasne vennelister. 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nå ser jeg nok en fordelen ved å ikke være medlem av fjaseboka. Jeg slipper å bekymre meg over teite retards med vasne vennelister. Spøken her ligger i at alle som trykker på linken kommer til sin egen facebook Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nå ser jeg nok en fordelen ved å ikke være medlem av fjaseboka. Jeg slipper å bekymre meg over teite retards med vasne vennelister. Spøken her ligger i at alle som trykker på linken kommer til sin egen facebook Morsomt. Men jeg vil jo si at det stemmer bra det - alle som er på fjaseboka er jo en retard (dukk) 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ssssj! Alle kommer til kaians facebook-side! Helt sant! 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Spøken her ligger i at alle som trykker på linken kommer til sin egen facebook Hahaha! Touché! 3-0 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Ja, men DET gis det ikke poeng for. Altfor opplagt. ..Så da var det egentlig poeng for vennelisten også? Endret 1. april 2011 av Trondster Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 ..Så da var det egentlig poeng for vennelisten også? Ikke min dag i dag, skjønner jeg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du får "ta" noen andre i steden, da. En kjent klassiker er hvis du bruker MSN eller lignende chatprogram - da kan du skrive en spesiell kommando, for eksempel "/me" foran det du skriver, og så får du i steden for: "Kaian: Blah blah" "Kaian Blah blah". ..og så kan du skrive "/me has hacked your account.", og det kommer fram for mottageren som Kaian has hacked your account. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå