Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har innlevering om brystsmerter/hjertesykdommer.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som kan komme med en motivasjonssang som kan få hodet mitt ut av diskusjon.no og til de n´tende innleveringene jeg må gjøre ferdig? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Byggmester Boooob, kan det fikses? Ja! Det kan! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noe på hjernen? Nema problema - hør hele. http://www.youtube.com/watch?v=nu3TvC9CH18 Edit: "Ding ding!" Endret 29. mars 2011 av Trondster 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noen som kan komme med en motivasjonssang som kan få hodet mitt ut av diskusjon.no og til de n´tende innleveringene jeg må gjøre ferdig? Føler med deg! I går la jeg meg i senga for å øve til prøve...men da sovna jeg etter 2 minutter og lå der resten av dagen.. så det anbefales ikke edit: "ding, ding" Endret 29. mars 2011 av Breni Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Steike Trondster, du ER ond! Endret 29. mars 2011 av kaian Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noen som kan komme med en motivasjonssang som kan få hodet mitt ut av diskusjon.no og til de n´tende innleveringene jeg må gjøre ferdig? Føler med deg! I går la jeg meg i senga for å øve til prøve...men da sovna jeg etter 2 minutter og lå der resten av dagen.. så det anbefales ikke edit: "ding, ding" Haha, den er klassisk ja. Har vel hendt litt for ofte at jeg har tenkt å stå opp litt tidlig og øve før skolen. Da ender det alltid med at jeg sover like lenge som alltid og må løpe for å rekke skolen. Null øving mao EDIT: "Ding" Endret 29. mars 2011 av FredrikV. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er da bare en søt sang om å like bjellene til ismannen.. It's a-neat, a-neat, a-neat. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hva mener folket om NAS enheter som NetGear ReadyNAS ? Ingen som mener noe som helst ? Jeg sitter her med 4 disker, et mini-itx kort som har en flaky nettverksport* og en kasse som er for liten. Og vurderer da å kjøpe en ferdig NAS istedet for surre med egenproduskjon. God eller dårlig ide ? Eller er det en bedre ide å lage NAS'en selv? Ny kasse og et greit hovedkort? *) Kan være muligens driveren (CentOS 5.x) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som vet om noen gode steder å ta bilderi Bergensområdet? Helst i nærheten av lagunen (jeg bor 5 minutter fra lagunen). Innenfor 20-30 minutters kjøretid. Skal ta bilder i natt ettersom det ser ut til å være klarvær, er både ute etter steder hvor det er lite lysforurensning, og steder med interessante motiver å ta bilder av i mørket. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som kan komme med en motivasjonssang som kan få hodet mitt ut av diskusjon.no og til de n´tende innleveringene jeg må gjøre ferdig? Jeg pleier å høre på Wagners Das Rheingold når jeg trenger motivasjon til en real kraftanstrengelse. Bonus: den varer i noen timer, så jobber du underveis får du gjort en del. I mer moderat klasse, stadig klassisk: Appalachian Spring, gjerne i Bernstein-innspillingen. I kategorien for populærmusikk: Warren Zevon - Hit Somebody og Jonathan Coultons Code Monkey. Begge fungerer best om det er overskudd til en passe dose selvironi. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har innlevering om brystsmerter/hjertesykdommer.. Ikke at jeg har noe med det, men er det skole eller nettstudie du driver med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har innlevering om brystsmerter/hjertesykdommer.. Ikke at jeg har noe med det, men er det skole eller nettstudie du driver med Det er jobben faktisk! Det kommer tester og oppgaver som må skrives eller ha praktisk trening på innimellom.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hva mener folket om NAS enheter som NetGear ReadyNAS ? Ingen som mener noe som helst ? Jeg har kikka på'n. Ser bra ut. Hvis jeg skulle satt opp et Nas tror jeg det ville blitt noe sånt. Selvbygg er jo alltid gøy, og potensielt har du mye bedre kontroll. Det er derfor jeg ville kjøpt Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kjenner mange som er fornøyd med ReadyNAS; mye i bruk i hifimiljøer, blant annet. Har ikke hørt om de store problemene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 iPadda er genial. Den sto urørt igår, begynte å lure på hvorfor jeg hadde kjøpt den. Nå kan jeg lage mat og surfe på akam samtidig Det er noe man kan med laptop også. Og de er mye mer behagelige å skrive på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har kikka på'n. Ser bra ut. Hvis jeg skulle satt opp et Nas tror jeg det ville blitt noe sånt. Selvbygg er jo alltid gøy, og potensielt har du mye bedre kontroll. Det er derfor jeg ville kjøpt Hvilken av modellene - jeg ser at det er mange forskjellige modeller, og i forskjellige prisklasser. Jeg er litt redd for at de rimeligste blir for slappe ... Kjenner mange som er fornøyd med ReadyNAS; mye i bruk i hifimiljøer, blant annet. Har ikke hørt om de store problemene. Det er jo forsåvidt greit å vite. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvilken av modellene - jeg ser at det er mange forskjellige modeller, og i forskjellige prisklasser. Jeg er litt redd for at de rimeligste blir for slappe ... Det er vel hovedgrunnen til at jeg aldri har kommet lenger. Når jeg bare kikker fort ser det ut som jeg trenger en som koster mye mer enn jeg har lyst til å bruke. Jeg har aldri satt meg ned og analysert dette ordentlig. Nå kommer det neppe til å skje lenger. Jeg bruker to pc'r lokalt, en pc et annet sted, og en sky i midten. No pain, billig nok, og full sjelefred. Men jeg har jo ikke noen multimediesamling å snakke om da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er vel hovedgrunnen til at jeg aldri har kommet lenger. Når jeg bare kikker fort ser det ut som jeg trenger en som koster mye mer enn jeg har lyst til å bruke. Jeg har aldri satt meg ned og analysert dette ordentlig. Nå kommer det neppe til å skje lenger. Jeg bruker to pc'r lokalt, en pc et annet sted, og en sky i midten. No pain, billig nok, og full sjelefred. Men jeg har jo ikke noen multimediesamling å snakke om da. Jeg sitter i samme båt, når det gjelder pris kontra ytelse. En Atom dual core mini-ITX bygg med 2GB RAM tilsvarer CPU kraften i rimelig god NAS. Men så var det selve ytelsen på disk raided da. Ekstern kontroller? Da blir det ikke billig - 8 kanalers PCI-X RAID kontroller osv. Ettersom jeg egentlig kun trenger NAS'en som en backup, så er det kanskje andre veier å gå i stedet Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Trenger den egentlig å være på nettverk? To eksterne harddisker som roteres med ujevne mellomrom (en på kontoret eller lignende ...) og rsync gjør mye for lite penger og innsats. Skal du ha backup av mange maskiner blir dette nokså kronglete. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå