sn0dig Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da sier du at han får ha lykke til med å selge det, og ser om han mykner opp Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 HAHA, har en smule lyst på utstyret faktisk XD Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er heeelt rått det..! Blir jeg lurt trill rundt om jeg må gi 15k for 70-200\2.8 IS + 580exII? -_- http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=88723 10.000,- http://japanphoto.no/product/blits/canon/c...lite-580-ex-ii/ 3 930 Samme pris og da får du en ny blits. Prut ned iværtfall til 13k. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 15k for noe som koster 18k + frakt nytt... Da bør det nesten være med 4+ år igjen på reklamasjonsretten, det bør være strøkent og han bør ha originale kvitteringer... Ellers ser jeg ikke hvordan han kan rettferdiggjøre den prisen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Genialt! Slå heller til på tilbudet Zettec linker til, ja. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Genialt! Slå heller til på tilbudet Zettec linker til, ja. Selfølgelig 2 Pocket Wizards samt en blits blir bestilt på mandag. Må si jeg liker Sb-24 og Sb-25 ja Venter med Speedlite 580 Ex II til senere. Muligens to stativer,paraplyer,paraply og blits holder, softbokser også blir bestilt på mandag. Yy, snart alt av lys utstyr til ute locations. Noen som anbefaler en bagg til å ha stativer, paraplyer etc? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som vet om man kan skru på et Cokin P-filtersystemadapter uten på en filter? Tenker jeg i mange tilfeller ønsker både ND-filter + GND-filter. Men frykter litt skygger i hjørene på 12mm gitt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som vet om man kan skru på et Cokin P-filtersystemadapter uten på en filter? Tenker jeg i mange tilfeller ønsker både ND-filter + GND-filter. Men frykter litt skygger i hjørene på 12mm gitt... Cokin filtrene er slik at de tar 2-3 filtre samtidig i holderen. Om du har filter på objektivet eller ikke skal ikke ha så mye å si. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tja.. Usikker på om denne rommer mer enn ett filter. Men vet at man kan sette på flere holdere. Står på pakken at man har opptil 120 grader innsynsvinkel. Tokina 12-24 har 99 grader på 12mm. Vet det finnes noen slim ND-filtre, men disse er ikke særlig sterke. Burde dette funke på litt vidvinkel? Polafilteret jeg skal ha er i hvertfall slim. 3k på filterutstyr ass. Men viktig for en landskapsfotograf. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 YES! 9GB left på disk C. Overførte alle bildene mine over til Disk E. Så har jeg de der. Får dra ut og handle ny hardisk. Angrer litt på at jeg delte den jeg hadde i to stasjoner men men. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg slettet GTAVC da Windows begynte å mase om lite lagringsplass når jeg åpnet tolv-tretten RAW-filer i ACR. Men så er RAW-filene mine 22mb, da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tja.. Usikker på om denne rommer mer enn ett filter. Men vet at man kan sette på flere holdere. Står på pakken at man har opptil 120 grader innsynsvinkel. Tokina 12-24 har 99 grader på 12mm. Vet det finnes noen slim ND-filtre, men disse er ikke særlig sterke. Burde dette funke på litt vidvinkel? Polafilteret jeg skal ha er i hvertfall slim. 3k på filterutstyr ass. Men viktig for en landskapsfotograf. Cokin P holderen tar et par filtre eller tre ... Ettersom det er den som dekker 120 grader, så burde det være en grei sak. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Husk at jeg skal ha Cokin P Wide Angle Holder. Den tar bare ett filter. P Wide-Angle Holder (BPW-700) P299:This extra slim holder helps to eliminate vignetting down to 20mm focal length. Can hold 1 filter (can be a polarizer) and allows the use of filters with super wide lenses (focal lengths under 20mm) 35mm format. Men må ha det for å utnytte vidvinkelen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Husk at jeg skal ha Cokin P Wide Angle Holder. Den tar bare ett filter. P Wide-Angle Holder (BPW-700) P299:This extra slim holder helps to eliminate vignetting down to 20mm focal length. Can hold 1 filter (can be a polarizer) and allows the use of filters with super wide lenses (focal lengths under 20mm) 35mm format. Men må ha det for å utnytte vidvinkelen. Husk at det er for objektiver under 20mm for full-format ... Men det er riktig at den tar kun et filter. Men holdere er billig - kjøp begge. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 12mm x 1,5 = 18mm FF. Er tross alt med vinvinkel jeg skal bruke systemet. Ettersom jeg kun kjøper GND-filter til systemet trenger jeg ikke noen flere spor. Det jeg derimot vil være sikker på, er hvorvidt jeg får skygger i hjørnene med ND-filteret i seg selv. Drit i Cokin P-systemet nå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Jau, 12-timers bryllupsfoto er gjennomført... 5-6k bilder, jay... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 He he he .. Du slipper i alle fall å notere navn. Det er kjipern på fotballkamp. Faen i helvete, det skulle vært påbudt med nummer FREMME på drakten og BAKE på drakten. Og alle lag skulle hatt påbud om å skaffe journalister laglister med korrekte nummer for ALLE! Harumph, for å si det med en aristokratisk angelsaksisk term. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Steik det var ein lang dag. Pleier å spøke med at eg får ei krone knipset, i dag var det faktisk tilfelle. 62GB. Olsen: I feel u. Endret 29. juni 2008 av KimNK Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Oh snap! 62 GB med råfiler? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Yepzir. Har kjørt 5fps sidan klokka 10 i dag tidlig. ;D Det blir eit helvete å sjå gjennom på mandag. Endret 29. juni 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå