tomsi42 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Da er det jo bare å slette de, hvis de ikke er i bruk. Ellers antar jeg at de bremser ned ytelsen til FF om du har mange nok.. Jeg tok en nærmere titt, og det er to som jeg egentlig vil ha (etterhvert). Den ene er VMWare sin konsoll plugin og den andre er norsk/nynorsk ordlisten. Disse vil bli oppdatert når det kommer nye versjoner og enables da automatisk etter installasjon. Så det blir fint. .NET plugin-en er borte vekk nå. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/1351371/Tok_bilder_av_politiet_havnet_paa_glattcelle.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Leste denne i går! Merkelig oppførsel til Politiet kan man vel si.. At det finnes barn i bildet er jo ingen grunn til å kreve at bildene skal slettes i fra minnebrikken. Det man er vitne til her er datalagringsdirektivet i kjøtt og flesk! Du merker det godt når snuten pirker deg på skuldra, men ikke så godt når de snoker rundt i alle digitale sporene dine! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har Chrome en skikkelig Adblokker? Klarer meg ikke uten AdBlock. Nei. Neivel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har Chrome en skikkelig Adblokker? Klarer meg ikke uten AdBlock. Nei. Neivel Denne er ikke i nærheten til FF sin adblock. Og den til Chrome får nettleseren til henge og generelt bli tregere.. har prøvd den.. og den forsvant kjappt ut igjen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Neivel Ser man det. Får spandere en test en gang da. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Denne er ikke i nærheten til FF sin adblock. Og den til Chrome får nettleseren til henge og generelt bli tregere.. har prøvd den.. og den forsvant kjappt ut igjen.. Jo, det er den. Og den får ikke nettleseren til å henge, ihvertfall ikke hos meg. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Stakkars Japanere. Håper de slipper å oppleve dette også: Norske artister fremfører låt for Japan.. Endret 22. mars 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Stakkars Japanere. Håper de slipper å oppleve dette også: Norske artister fremfører låt for Japan.. Enig. Tenk når dem endelig får internett og får sjekka verden. Så ser dem at en norsk prinsesse har sendt engler, mens folk ellers har brettet papir.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De har jo hatt nett hele tiden, var en artikkel om det at selvom alt gikk til gokk så hadde flesteparten fortsatt nett:P Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Chrome sin adblock er grei nok. Dessverre er den enda ikke kommet så langt at den blokkerer innhold før det blir hentet, så på en treg linje så får man ikke hastighetsfordeler av å blokkere reklamen. Men så lenge internettlinja ikke er flaskehalsen så er Chrome allikevel suveren på hastighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Synstest på nett.. Ser ut til at den er skikkelig gjennomført også.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De har jo hatt nett hele tiden, var en artikkel om det at selvom alt gikk til gokk så hadde flesteparten fortsatt nett:P Jo.. mente liksom dem som hadde fått føle katastorfen og overlevde. Er jo ikke sikkert dem hadde tid til å holde seg oppdatert mens dem klamra seg til en planke eller noe sånt. Egentlig skulle man jo tro at Marthas engler er det som burde være den raskeste hjelpen. Men det spørs jo selvfølgelig hvor raskt engler flytter seg, og selvfølgelig også hvor de flytter seg fra. I praksis så er det jo og et spørsmål om hvordan de kan hjelpe. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Synstest på nett.. Ser ut til at den er skikkelig gjennomført også.. Lurer på om den tar hensyn til skjermens DPI. Uansett, 7% over gjennomsnittet. Ikke så ille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Uansett, 7% over gjennomsnittet. Ikke så ille. Fikk 9% over gjennomsnittet selv. Og jeg har fått bekreftet hos -0,75 på begge øyene hos en optiker.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Sigma da? Hva har de gjort i det siste? Joda - de har jo akkurat VIST FRAM sitt nye SD1 DSLR. Foveon X3 og 46 megapixler. Lenke: http://www.sigmaphoto.com/shop/sd1-dslr-sigma Endret 22. mars 2011 av azathosk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nå er det ikke bare annonsert, men også lansert, mener du? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hihi, sånn. Bedre nå, hæ!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Sigma da? Hva har de gjort i det siste? Joda - de har jo akkurat VIST FRAM sitt nye SD1 DSLR. Foveon X3 og 46 megapixler. Lenke: http://www.sigmaphoto.com/shop/sd1-dslr-sigma Skeptisk! Har liten erfaring med Sigma, men som jeg har forstått det, så har de masse objektiver og noen få av disse er av høy kvalitet. Så her skal de komme drassende med et kamera også. Hvordan blir kvaliteten på dette? Hvis man legger objektivene deres til grunn for vurderingen? 46 MP høres veldig mye ut, betyr det at man har høvelig god kvalitet mellom ISO 100 -> 320? Og resten blir ødelagt av støy..? Personlig så har jeg mere tro på Canon, Nikon, Sony eller Hassleblad når det kommer til spesifikasjonene til dette Sigma kameraet. My two cents.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har liten erfaring med Sigma Da burde du lese deg opp litt på emnet, særlig på de tingene som skiller Sigma fra andre kameraprodusenter (stikkord: Foveon X3-sensor), før du gjør antagelser om kvaliteten og ytelsen De har forøvrig produsert kameraer i mange år, både analoge og digitale speilreflekser, samt ett par kompaktkameraer med stor sensor og fast brennvidde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå