Trondster Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Og man har fyret opp dagens rev nummer fire. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Og man har fyret opp dagens rev nummer fire. Det høres ut som du før munchies snart. Endret 22. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er snart en uke siden jeg fyret opp rev #4 - den virker mindre sluggish enn treeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Pff, trenger da ikke noe brennende rev. Safari <3<3<3 Jaja.. klarer ikke å bestemme meg ang hvilken nettleser jeg bruker.. Bruker Safari ofte, liker loggen på den med bilde av alle nettsidene jeg har vært inne på. Opera 11 er trygg og kjapp. Og nå FF 4 som er enda kjappere enn Opera/Safari også har den fått et nyere utsende.. Er ikke enkelt dette.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Og man har fyret opp dagens rev nummer fire. Det er snart en uke siden jeg fyret opp rev #4 - den virker mindre sluggish enn treeren. Her har man byttet ut Whiskyen skjønner jeg. Har fulgt lite med i det siste. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 1. april nærmer seg - hvis Canon hadde annonsert en fullframe "micro EF"-fatning 1. april hadde jeg blitt sur. Med mindre det viser seg å være som Gmail, som ble lansert sent på kvelden 31. mars av moroklumpene i Google. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 En ting jeg ikke likte med firefox 4 er at tabsene er øverst. Er det mulig på noen måte å flytte dem under toolbars o.l.? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bruker Chrome jeg. Funker fett. Har brukt Opera, Firefox og Safari før, men nå er det altså Chrome som er tingen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Oh happy, happy joy joy. Da jeg skulle ta bilde av månen fumlet jeg med stativet, og kameraet dunket i gulvet med baksiden ned. Det lot til å fungere helt fint - tok bilder av månen og alt var ok. Men - nå er lysmåleren bananas og insisterer på å skyte f/2.8 og 1/50s når f/8 og 1/200s er mer passe - overeksponering på "bare" fem trinn. Gnaaaah - dette lukter service! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 En ting jeg ikke likte med firefox 4 er at tabsene er øverst. Er det mulig på noen måte å flytte dem under toolbars o.l.? Jada, er et valg i view menyen. Bruker Chrome jeg. Funker fett. Har brukt Opera, Firefox og Safari før, men nå er det altså Chrome som er tingen. Har Chrome en skikkelig Adblokker? Klarer meg ikke uten AdBlock. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har Chrome en skikkelig Adblokker? Klarer meg ikke uten AdBlock. Nei. Men bruker du adblock på FF må du også bruke "Element hiding helper for Adblock". Denne gjør at du "redesigner" nettsidene som du selv vil, og du fjerner enkelt de hvite feltene som reklamer legger igjen etter at de har blitt fjernet. Et lite eksempel hvordan Akam.no ser ut hos meg når jeg bruker denne utvidelsen: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nei. Men bruker du adblock på FF må du også bruke "Element hiding helper for Adblock". Denne gjør at du "redesigner" nettsidene som du selv vil, og du fjerner enkelt de hvite feltene som reklamer legger igjen etter at de har blitt fjernet. Den har jeg ikke hatt behov for. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Den har jeg ikke hatt behov for. Men takk for tipset. Engang må være den første vet du.. Jeg klarer ikke meg uten denne, når jeg kjører FF. Nettsidene blir som jeg ønsker at de skal være, og det hjelper mye på brukervennligheten føler jeg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jada, er et valg i view menyen. Faen, jeg er blind. Skylder på at jeg ikke er helt i form. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Lyst til å prøve firern men ikke sikker på om jeg er klar for å gi slipp på treern enda... blir de installert side om side om jeg kjører installasjonsprogrammet for firern, eller blir treern erstattet/overskrevet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Og man har fyret opp dagens rev nummer fire. Det er snart en uke siden jeg fyret opp rev #4 - den virker mindre sluggish enn treeren. Her har man byttet ut Whiskyen skjønner jeg. Kun symbolsk i og med at Firefox 4 er ute. IRL så røyker jeg ingen ting - ei heller sokkene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Lyst til å prøve firern men ikke sikker på om jeg er klar for å gi slipp på treern enda... blir de installert side om side om jeg kjører installasjonsprogrammet for firern, eller blir treern erstattet/overskrevet? Hos meg ble den overskrevet! Og det ser ut til at alt virker som det skal, bare mange ganger raskere enn i treern. Alle mine utvidelser virker også! Endret 22. mars 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Lyst til å prøve firern men ikke sikker på om jeg er klar for å gi slipp på treern enda... blir de installert side om side om jeg kjører installasjonsprogrammet for firern, eller blir treern erstattet/overskrevet? Firer'n overkjører treer'n rått og brutalt. Jeg må innrømme at jeg sluttet å savne treer'n ca 10 millisekunder etter at jeg hadde fått satt opp firer'n etter min smak. Alle mine utvidelser virker også! Jeg har noen utvidelser som ikke virker - men de savner jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Da har også HW.no våknet opp ang FF 4. ..men de savner jeg ikke.. Da er det jo bare å slette de, hvis de ikke er i bruk. Ellers antar jeg at de bremser ned ytelsen til FF om du har mange nok.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bruker Chrome jeg. Funker fett. Har brukt Opera, Firefox og Safari før, men nå er det altså Chrome som er tingen. Ja Chrome er tingen! Men jeg har dog opplevd merkelige ting med nyeste versjon: Merkelige ting skjer når jeg trykker på en link.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå