kaian Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Da har jeg satt igang en ny maraton-tråd i fotoaktiviter-avdelingen. Kanskje et mer passende sted enn her for diverse Ad-hoc møter ? Strålende tiltak! Det har jo vært nevnt noen ganger før, men ingen har gjort noe med det. Skulle gjerne ha vært med lørdag, men da er jeg på vestlandet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen som har "migrert" til Firefox 4.0 enda? I såfall, hva mener dere om det nye designet, og ytelsen? Jeg irriterer meg litt over at bookmarks ligger helt til høyre, men har ikke funnet en måte å flytte den ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen som har "migrert" til Firefox 4.0 enda? I såfall, hva mener dere om det nye designet, og ytelsen? Jeg irriterer meg litt over at bookmarks ligger helt til høyre, men har ikke funnet en måte å flytte den ... Pleier og vente litt før jeg hiver meg på nye versjoner Bokmerke, mener du en sidestolpe eller oppe på menylinjen, jeg bruker menylinjen og eventuelt Ctrl+B. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Bokmerke, mener du en sidestolpe eller oppe på menylinjen, jeg bruker menylinjen og eventuelt Ctrl+B. Nei, - i gamle dager så var det et menyvalg som heter Bookmarks, nå er det ingen menylinje og det har kommet et ikon på Bookmarks toolbaren - helt til høyre . Men den kan ikke flyttes på. Og jeg vil ha den på venstre side ... edit - og nå fant jeg det ut - jeg måtte inn på customize toolbar (den store) Endret 16. mars 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bokmerke, mener du en sidestolpe eller oppe på menylinjen, jeg bruker menylinjen og eventuelt Ctrl+B. Nei, - i gamle dager så var det et menyvalg som heter Bookmarks, nå er det ingen menylinje og det har kommet et ikon på Bookmarks toolbaren - helt til høyre . Men den kan ikke flyttes på. Og jeg vil ha den på venstre side ... edit - og nå fant jeg det ut - jeg måtte inn på customize toolbar (den store) Det er godt du tar jobben, så kan jeg plage deg når jeg har lastet ned 4.0 Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har forelsket meg i Chrome, jeg.. Tviler på at jeg kommer til å vende tilbake til FF igjen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er jo helt umulig og laste ned forumet nå, har ikke vært så treg på lang tid Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Å si at det er tregt er vel en underdrivelse. Det funker ikke i det hele tatt 95% av gangene jeg skal inn på noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Innspill ønskes av dere reiselystne. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Å si at det er tregt er vel en underdrivelse. Det funker ikke i det hele tatt 95% av gangene jeg skal inn på noe. Jeg synes det kommer og går - fin fart lenge, så plutselig er det bråstopp og diskusjon.no serveren er ikke istand til å svare i det hele tatt! Så får jeg kontakt, men det er diverse feil; gjerne i databasen ... Har de hardware problemer? Servere som kneler og rebooter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Og DER gikk jeg fra å være en gris til å være en gammel gris. 3 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gratulerer med 30-årsdagen! Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gratulerer med dagen L4r5! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Takk, takk. Vennligst lever gavene i resepsjonen. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) For de som ser etter en perfekt skole og foto kombo sekk. Anbefaler ThinkTank Shapeshifter! Stappa nettopp nedi to kamera med grep, 24-70, 50mm og fremdeles er det plass til bøkene. Får glatt nedi en 70-200 også om noen vil sponse!? Getting ready for studiosession at school. Montro hvordan et 665nm modifisert kamera fungerer i en slik setting.. EDIT: Congrats btw. Tomsi42 spanderer vel en flaske med myrvann? Endret 17. mars 2011 av ET! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer, L4r5 - endelig nærmere 40 enn 20! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Og ikke minst halvveis til 60! (Gratulerer! ) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk, takk. Vennligst lever gavene i resepsjonen. Og jeg er resepsjonisten Grattis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg kjenner noen som muligens har behov for å leie et 400mm objektiv til Canon i helgen. Finnes det noen i Oslo og omegn som har noe sånt til utleie? Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg kjenner noen som muligens har behov for å leie et 400mm objektiv til Canon i helgen. Finnes det noen i Oslo og omegn som har noe sånt til utleie? Francis Interfoto? Det er vel også et relativt nyoppstartet firma i Oslo som driver med uleie av optikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå