Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har "migrert" til Firefox 4.0 enda?

 

I såfall, hva mener dere om det nye designet, og ytelsen?

 

Jeg irriterer meg litt over at bookmarks ligger helt til høyre, men har ikke funnet en måte å flytte den ...

 

Pleier og vente litt før jeg hiver meg på nye versjoner :)

 

Bokmerke, mener du en sidestolpe eller oppe på menylinjen, jeg bruker menylinjen og eventuelt Ctrl+B.

Lenke til kommentar

Bokmerke, mener du en sidestolpe eller oppe på menylinjen, jeg bruker menylinjen og eventuelt Ctrl+B.

Nei, - i gamle dager så var det et menyvalg som heter Bookmarks, nå er det ingen menylinje og det har kommet et ikon på Bookmarks toolbaren - helt til høyre . Men den kan ikke flyttes på. Og jeg vil ha den på venstre side ...

 

edit - og nå fant jeg det ut - jeg måtte inn på customize toolbar (den store)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Bokmerke, mener du en sidestolpe eller oppe på menylinjen, jeg bruker menylinjen og eventuelt Ctrl+B.

Nei, - i gamle dager så var det et menyvalg som heter Bookmarks, nå er det ingen menylinje og det har kommet et ikon på Bookmarks toolbaren - helt til høyre . Men den kan ikke flyttes på. Og jeg vil ha den på venstre side ...

 

edit - og nå fant jeg det ut - jeg måtte inn på customize toolbar (den store)

 

Det er godt du tar jobben, så kan jeg plage deg når jeg har lastet ned 4.0 :)

Lenke til kommentar

Å si at det er tregt er vel en underdrivelse. Det funker ikke i det hele tatt 95% av gangene jeg skal inn på noe.

Jeg synes det kommer og går - fin fart lenge, så plutselig er det bråstopp og diskusjon.no serveren er ikke istand til å svare i det hele tatt! Så får jeg kontakt, men det er diverse feil; gjerne i databasen ...

 

Har de hardware problemer? Servere som kneler og rebooter?

Lenke til kommentar

For de som ser etter en perfekt skole og foto kombo sekk. Anbefaler ThinkTank Shapeshifter! Stappa nettopp nedi to kamera med grep, 24-70, 50mm og fremdeles er det plass til bøkene. Får glatt nedi en 70-200 også om noen vil sponse!? :p

 

Getting ready for studiosession at school. Montro hvordan et 665nm modifisert kamera fungerer i en slik setting.. :)

 

EDIT: Congrats btw. Tomsi42 spanderer vel en flaske med myrvann?

Endret av ET!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...