Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:hmm: kanskje, kanskje ikke. Det er endel struktur i papiret, og det kan være nok. Verdt å teste.

Skeptisk. Men det skader ikke å forsøke.

In other news: fikk nettopp epost om at Pinwide blir sendt denne uka :w00t:

Høres morsomt ut.

For min del, så er dagens gladnyhet at jeg tror jeg har funnet ut hva som er feil med hovedmaskinen min. Fikk nytt hovedkort idag som jeg flyttet alt over på - og nå virker ting som de skal.

Lenke til kommentar
In other news: fikk nettopp epost om at Pinwide blir sendt denne uka :w00t:

Et mer "lommevennlig" objektiv skal man lete lenge etter, får du UV-filter til det :D

Men det skal bli kult og se "retro" resultatene :thumbup:

Ja, gleder meg! Tror det bygger litt mer enn kameradekslet... Men pokker! Det er ikke filtergjenger på det! Trenger ikke UV-filter, men et LO-filter er kanskje aktuelt :!:

Lenke til kommentar

Noen andre som har akkreditering for skiskytingsrennene i Holmenkollen denne helga?

Jepp

Noen å arbiede for, eller bare fått deg en uten arbeid? :whistle:

Skal foresten opp i holmenkollen å hente min akkreditering i dag. Blir bare lørdagen på meg der oppe

Lenke til kommentar

Åssen gikk dere frem for å få akkred. til skiskyting? Da jeg leste reglene for å få det her i Trheim i 2009, gadd jeg ikke prøve engang, for de var så strenge. Bare stilte meg opp ute i løypa istedet.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Åssen gikk dere frem for å få akkred. til skiskyting? Da jeg leste reglene for å få det her i Trheim i 2009, gadd jeg ikke prøve engang, for de var så strenge. Bare stilte meg opp ute i løypa istedet.

jeg kan skaffe "ekte" akkrediteringskort til skiskytingen, bare og printe ut kortet og sette det på brystet :)

post-151946-0-41812000-1300184827_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noen å arbiede for, eller bare fått deg en uten arbeid? :whistle:

Skal foresten opp i holmenkollen å hente min akkreditering i dag. Blir bare lørdagen på meg der oppe

Jobber for Norges største skiskytterpublikasjon samt at jeg kjenner en del sentrale personligheter (har gått skiskyting aktivt siden 1996). Kjører nedover i morgen kveld og skal dekke hele helga. Ser ut som været blir bra, så det blir nok trivelig :)

Skiskyting er big business og mange medier fra hele Europa ønsker å være til stede, så da må man nødvendigvis begrense adgangen litt. Men akkurat i Trondheim hadde det gått an å være lur - det var åpent for å alle å melde seg som frivillig til å være med å arrangere - jeg var med og hadde tilgang til steder der ikke engang akkrediterte pressefolk fikk være ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...