kaian Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er av akademisk interesse her, da fokusfeilen er klart større enn den tykke streken. kanskje, kanskje ikke. Det er endel struktur i papiret, og det kan være nok. Verdt å teste. In other news: fikk nettopp epost om at Pinwide blir sendt denne uka Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 In other news: fikk nettopp epost om at Pinwide blir sendt denne uka Et mer "lommevennlig" objektiv skal man lete lenge etter, får du UV-filter til det Men det skal bli kult og se "retro" resultatene Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 kanskje, kanskje ikke. Det er endel struktur i papiret, og det kan være nok. Verdt å teste. Skeptisk. Men det skader ikke å forsøke. In other news: fikk nettopp epost om at Pinwide blir sendt denne uka Høres morsomt ut. For min del, så er dagens gladnyhet at jeg tror jeg har funnet ut hva som er feil med hovedmaskinen min. Fikk nytt hovedkort idag som jeg flyttet alt over på - og nå virker ting som de skal. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 In other news: fikk nettopp epost om at Pinwide blir sendt denne uka Et mer "lommevennlig" objektiv skal man lete lenge etter, får du UV-filter til det Men det skal bli kult og se "retro" resultatene Ja, gleder meg! Tror det bygger litt mer enn kameradekslet... Men pokker! Det er ikke filtergjenger på det! Trenger ikke UV-filter, men et LO-filter er kanskje aktuelt :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet om sigmaphoto.com sender til norge? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja - Sigmaphoto Fyr avgårde en mail du 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Noen andre som har akkreditering for skiskytingsrennene i Holmenkollen denne helga? Og noen som kan si hvor stor forskjell det er i mellom disse to Skal brukes på Compact Flash. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=150192336 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=150515302 Endret 15. mars 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen andre som har akkreditering for skiskytingsrennene i Holmenkollen denne helga? Jepp Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ny telefon? Endelig en med ordentlig kamera.. http://www.youtube.com/watch?v=udlxr8t1nZM&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Og noen som kan si hvor stor forskjell det er i mellom disse to Skal brukes på Compact Flash. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=150192336 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=150515302 En billig crappy hoki-koki variant kontra en skikkelig sak fra SanDisk? Valget bør være lett, spør du meg. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen andre som har akkreditering for skiskytingsrennene i Holmenkollen denne helga? Jepp Noen å arbiede for, eller bare fått deg en uten arbeid? Skal foresten opp i holmenkollen å hente min akkreditering i dag. Blir bare lørdagen på meg der oppe Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Åssen gikk dere frem for å få akkred. til skiskyting? Da jeg leste reglene for å få det her i Trheim i 2009, gadd jeg ikke prøve engang, for de var så strenge. Bare stilte meg opp ute i løypa istedet. Endret 15. mars 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Åssen gikk dere frem for å få akkred. til skiskyting? Da jeg leste reglene for å få det her i Trheim i 2009, gadd jeg ikke prøve engang, for de var så strenge. Bare stilte meg opp ute i løypa istedet. jeg kan skaffe "ekte" akkrediteringskort til skiskytingen, bare og printe ut kortet og sette det på brystet Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen å arbiede for, eller bare fått deg en uten arbeid? Skal foresten opp i holmenkollen å hente min akkreditering i dag. Blir bare lørdagen på meg der oppe Jobber for Norges største skiskytterpublikasjon samt at jeg kjenner en del sentrale personligheter (har gått skiskyting aktivt siden 1996). Kjører nedover i morgen kveld og skal dekke hele helga. Ser ut som været blir bra, så det blir nok trivelig Åssen gikk dere frem for å få akkred. til skiskyting? Da jeg leste reglene for å få det her i Trheim i 2009, gadd jeg ikke prøve engang, for de var så strenge. Bare stilte meg opp ute i løypa istedet. Skiskyting er big business og mange medier fra hele Europa ønsker å være til stede, så da må man nødvendigvis begrense adgangen litt. Men akkurat i Trondheim hadde det gått an å være lur - det var åpent for å alle å melde seg som frivillig til å være med å arrangere - jeg var med og hadde tilgang til steder der ikke engang akkrediterte pressefolk fikk være Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har fått inn bud på 8000 på 1D III - tenker kanskje at det er litt lite, eller hva tror dere? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Ny telefon? Endelig en med ordentlig kamera.. http://www.youtube.com/watch?v=udlxr8t1nZM Sweet! 48MP interpolert er vel den eneste funksjonen jeg skal klare å etterligne med telefonen jeg har i dag =P SMS2TOAST ftw! Endret 15. mars 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 "Natürlich mit der patentierten SMS2TOAST Technologie" Hahaha :!: Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har fått inn bud på 8000 på 1D III - tenker kanskje at det er litt lite, eller hva tror dere? Husker sn0dig hadde sin liggende ute for 9000 ganske lenge... hvor lenge er det siden du la den ut for salg? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Uhh, la ut 9.3 tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå