Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Sikkert noen som var litt for ivrig i publiseringen av artikkelen. :) Spennende å se hva det ferdige resultatet blir til slutt! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Lurer på hvilke krefter som står bak innføringen av DLD.. Det må jo være noen med et enormt kontrollbehov. Men saken er enkel for min del, ønsker jeg å gjøre noe galt så er det bare å bruke åpne tilgjengelige nettverk, la mobilen ligge igjen hjemme, begynne å bruke mere kontanter nå enn tidligere. Men det neste ut blir vel at det blir forbudt med cash i seddelboken, da dette ikke kan spores i den grad som et kort kan.

JA, til enkelt personer og bedrifter som er modige nok til å sette sine nettverk åpne for alle og enhver! :)

EDIT: Typo

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Lurer på hvilke krefter som står bak innføringen av DLD.. Det må jo være noen med et enormt kontrollbehov. Men saken er enkel for min del, ønsker jeg å gjøre noe galt så er det bare å bruke åpne tilgjengelige nettverk, la mobilen ligge igjen hjemme, begynne å bruke mere kontanter nå enn tidligere. Men det neste ut blir vel at det blir forbudt med cash i seddelboken, da dette ikke kan spores i den grad som et kort kan.

JA, til enkelt personer og bedrifter som er modige nok til å sette sine nettverk åpne for alle og enhver! :)

EDIT: Typo

Det er nok de overvåkningskåte, tilhengere av statistikk og utstyrsleverandørene som er mest interessert.

Lenke til kommentar

Er det bare whiskydrikkere her, eller er det også noen som vet litt om vin? Tenkte å handle en rødvinsdunk (er jo fattig student, så dunk må være lov!) til helga. Hva burde jeg kjøpe? Burde smake godt, ikke være for dyr og må helst finnes i grunnsortimentet til polet - vinmonopolet i Ringsaker har et noe labert utvalg. :)

Lenke til kommentar

Har flere dårlige enn gode erfaringer med Ole_Gunnars lokale pol... Heldigvis foretrekker jeg øl langt over alt anna og selv om man ikke får godsaker på polet er det alltids noe brukbart på en matbutikk. Den lokale spar butikken selger tilogmed Duff beer (Simpsons ølet, med samme logo og stæsh, faktisk brukbart øl til tross for at de på en eller annen måte har fått til peanuttsmak).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...