k-h-s Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) En berebar pc som har e-sata tilkobling som det skal brukes opp mot. Kan jo selfølgelig brukes usb, men e-sata merker i allefall jeg som ekstremt mye raskere. Noen tips om da enkele disker slik som du nevner her? Endret 7. mars 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har disse. eSata er nok en del raskere så du må i så fall vurdere om det er verdt dobbel pris per gigabyte. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det jeg også tenker litt på, er det engentlig verdt det? For når jeg har fått alt opp å gå så ser jeg ingen grunn til å måtte flytte ekstremt store mapper om gangen. Da blir det jo bare å få satt opp i en god løsning som passer med filsystem og lr3. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Dette er ikke et spørsmål om bildekritikk, men er usikker på om skjermen min er kalibrert riktig med tanke på farger. Om noen hadde orket å ta en kjapp titt på noen av bildene mine for å se om bildene har merkelige/unaturlige farger. Burde vel kalibrere skjermen på noe vis uansett, men har ikke gjort det på lenge og orker ikke akkurat nå. http://www.flickr.com/photos/sigvefoto/ Edit: Er redd for at det nyeste bildet har for "mye farge" i seg. Endret 7. mars 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Bildene ser normale ut hos meg. Husk at 99% av de som vil se bildene dine ikke har en kalibrert skjerm i 5000+ klassen, min kostet 1200kr Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hehe, sant det. Skjermene mine ligger i det prisleiet der de og. Når jeg tenker meg om ser i grunn andre sine bilder normale ut, så regner med at innstillingene på skjermene mine ikke er so far off. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kan man bruke æøå i domene-navn ?, fikke et sådan tegn � istedefor å, men ordet ble godtatt som domene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kan man bruke æøå i domene-navn ?, fikke et sådan tegn � istedefor å, men ordet ble godtatt som domene. Skal funke det. www.æøå.no Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kan man bruke æøå i domene-navn ?, fikke et sådan tegn � istedefor å, men ordet ble godtatt som domene. Skal funke det. www.æøå.no http://www.domeneshop.no/faq.cgi?id=8 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Etter og tenkt litt tror jeg at det kan være lurt og holde seg til Engelsk, grunnet utenlandske interesser. Men hadde vært kult og kunne bruke alufiskebåt.no alternativene er alufishingboat.no eller alufiskebaat.no er solighost og til dette, ser at de har noen greie pakkeløsninger for noob'ere ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du kan ha så mange domenenavn du vil på samme webhotell. Solidhosts kontrollpanel lar deg sette opp dette selv (peke domenenavnet til rett server). Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du kan ha så mange domenenavn du vil på samme webhotell. Solidhosts kontrollpanel lar deg sette opp dette selv (peke domenenavnet til rett server). Alle domenenavn må kjøper separert, eller er det noe form for rabattordninger ? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 350?? You lucky bastard. Jeg kjøpte originalt sist jeg og; Acer-laderen jeg skulle ha, kostet den nette sum av 949,-. Forøvrig har den nye også begynt å trøble, et halvt år etter jeg kjøpte den. Aldri. mer. Acer. 949,- !! Du har vel reklamasjonsrett ? Uorginal lader koster 150,- forøvrig. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nei, altfor dårlig på å ta vare på papirer på sånne småting.. Link? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Etter og tenkt litt tror jeg at det kan være lurt og holde seg til Engelsk, grunnet utenlandske interesser. Men hadde vært kult og kunne bruke alufiskebåt.no alternativene er alufishingboat.no eller alufiskebaat.no er solighost og til dette, ser at de har noen greie pakkeløsninger for noob'ere ? Jeg kjøpte begge alternativene, så nå må begynne og knote med ei hjemmeside etterhvert Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Nei, altfor dårlig på å ta vare på papirer på sånne småting.. Link? Uorginal til Asus Eee Men du kjøpte en 1005 ikke sant? Da koster originalladeren bare rundt 250,- Endret 7. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fort: Norske forhandlere av 120-film? Gjerne med fysisk butikk. Bonus om de ligger i Bergen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fotoimport kan hjelpe deg, men de holder til i Trondheim Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det jeg også tenker litt på, er det engentlig verdt det? For når jeg har fått alt opp å gå så ser jeg ingen grunn til å måtte flytte ekstremt store mapper om gangen. Da blir det jo bare å få satt opp i en god løsning som passer med filsystem og lr3. Eksterne kabinetter med eSata trenger ikke å koste så mye. Jeg brukte dette med en 74GB Raptor som bootdisk med jobblaptopen før jeg bygget ny privatmaskin. Nå skal jeg bruke kabinettet til backup. Francis Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Sukk, når jeg ser får selv jeg lyst på Leica... Vinner nok ikke i Lotto denne helga heller... Endret 7. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå