Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

En berebar pc som har e-sata tilkobling som det skal brukes opp mot.

Kan jo selfølgelig brukes usb, men e-sata merker i allefall jeg som ekstremt mye raskere.

 

Noen tips om da enkele disker slik som du nevner her?

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg også tenker litt på, er det engentlig verdt det?

 

For når jeg har fått alt opp å gå så ser jeg ingen grunn til å måtte flytte ekstremt store mapper om gangen.

Da blir det jo bare å få satt opp i en god løsning som passer med filsystem og lr3.

Lenke til kommentar

Dette er ikke et spørsmål om bildekritikk, men er usikker på om skjermen min er kalibrert riktig med tanke på farger. Om noen hadde orket å ta en kjapp titt på noen av bildene mine for å se om bildene har merkelige/unaturlige farger. Burde vel kalibrere skjermen på noe vis uansett, men har ikke gjort det på lenge og orker ikke akkurat nå.

 

http://www.flickr.com/photos/sigvefoto/

 

 

 

Edit: Er redd for at det nyeste bildet har for "mye farge" i seg.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

350?? You lucky bastard.

Jeg kjøpte originalt sist jeg og; Acer-laderen jeg skulle ha, kostet den nette sum av 949,-. Forøvrig har den nye også begynt å trøble, et halvt år etter jeg kjøpte den. Aldri. mer. Acer.

 

949,- !! :omg:

 

Du har vel reklamasjonsrett ?

 

Uorginal lader koster 150,- forøvrig.

Lenke til kommentar

Etter og tenkt litt tror jeg at det kan være lurt og holde seg til Engelsk, grunnet utenlandske interesser.

 

Men hadde vært kult og kunne bruke alufiskebåt.no alternativene er alufishingboat.no eller alufiskebaat.no

 

er solighost og til dette, ser at de har noen greie pakkeløsninger for noob'ere ?

 

Jeg kjøpte begge alternativene, så nå må begynne og knote med ei hjemmeside etterhvert :)

Lenke til kommentar

Det jeg også tenker litt på, er det engentlig verdt det?

 

For når jeg har fått alt opp å gå så ser jeg ingen grunn til å måtte flytte ekstremt store mapper om gangen.

Da blir det jo bare å få satt opp i en god løsning som passer med filsystem og lr3.

 

Eksterne kabinetter med eSata trenger ikke å koste så mye. Jeg brukte dette med en 74GB Raptor som bootdisk med jobblaptopen før jeg bygget ny privatmaskin. Nå skal jeg bruke kabinettet til backup.

 

Francis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...