Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner du underholdning i vintersport kan du risikere å bli følelsesmessig beveget. Jeg grein da Johaug gikk i mål i dag - så ekte og velfortjent glede, det å prestere så maksimalt etter å ha jobba så hardt og dedikert i så mange år for å gjøre drømmen til virkelighet rørte meg innerst i hjerterota.

Lenke til kommentar

Jeg er en stor sporsidiot til vanlig, men akkurat dette vm har jeg vel knapt fulgt med på. Skal sies at min største lidenskap er fotball, og at jeg av vintersport setter skiskyting høyest, men jeg har ikke sett en eneste vm øvelse live faktisk. Kan ha noe med at jeg ligger og purker til langt på dag og :)

Men det er gøy med vm. Folk som aldri ser på sport ellers sitter faktisk flere timer og følger med. Mine besteforeldre som aldri ser sport, satt nå hele uken og fulgte med på tven :)

Lenke til kommentar

Samboern gjorde også det. Det gjorde hun vel også når Arvesen gikk først over mållinja for noen år siden i TdF også.

Jeg liker jo litt forskjellig, men for meg er fotball det viktigste. Har ikke grini så mye der, men når VIF tok gullet i 2005 må jeg innrømme det kom noen tårer.

Lenke til kommentar

Skal sies at min største lidenskap er tullball, og at jeg av vintersport setter skiskyting høyest,

Jeg liker jo litt forskjellig, men for meg er tullball det viktigste. Har ikke grini så mye der, men når VIF tok gullet i 2005 må jeg innrømme det kom noen tårer.

Fiksa en skrivefeil for dere :)

Lenke til kommentar

Jeg grein da Johaug gikk i mål i dag - så ekte og velfortjent glede, det å prestere så maksimalt etter å ha jobba så hardt og dedikert i så mange år for å gjøre drømmen til virkelighet rørte meg innerst i hjerterota.

Jeg og, satt sammen med fattern. Prøvde å skjule det, satt heldigvis utenfor synsvinkelen. Men fy så herlig, også så deilig å se hvor mye det betydde for henne. Skal ærlig innrømme at jeg ikke trodde hun skulle holde helt inn, hun stakk jo tidlig. Men herregud for et løp, vel fortjent. Som hun har sagt i kveld, dette er noe hun kommer til å ta med seg videre. De neste VM-gullene hun tar kommer nok ikke til å måle seg med dette.

Lenke til kommentar

Sitter og ser på VM-sending klokka ni en lørdagskveld og innser med gru at jeg er i ferd med å bli en sånn der "sportsinteressert"..

Grøss.

Tok meg i å sitte og vurdere utsnitt, komposisjon og bokeh, jeg.. :)

PÅ VM-sendinga ? ;)

Lenke til kommentar

Ligger et rådyr-kadaver rett utenfor huset her, bokstavelig talt et steinkast unna. Sikkert blitt tatt av gaupe tenker jeg, er det krise om jeg laster opp bilde til flickr av det? :whistle:

Flickr skal jeg ikke uttale meg om med du kan poste det her i BK/måneds-tråden ved og bruke spoiler og en advarsel.

Ta og lag deg et skjul et stykke unna og sett deg på post rett før grålysningen, der har du en kjempeåte for gode fotografier.

Bare ikke gå bort til åtet, da kommer ikke de sky dyra dit.

Lenke til kommentar

Skal sies at min største lidenskap er tullball, og at jeg av vintersport setter skiskyting høyest,

Jeg liker jo litt forskjellig, men for meg er tullball det viktigste. Har ikke grini så mye der, men når VIF tok gullet i 2005 må jeg innrømme det kom noen tårer.

Fiksa en skrivefeil for dere :)

Makan til tullball! :!:

Skal sies at min største lidenskap er fotball..

Kan jeg spørre hvilket lag du holder med? innocent.gif i england!

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Hihi, king kenny! wub.gif

Endelig en fotogutt med fotball vett i hodet!

Fantastisk godt å se at det er andre med vettet i behold og at fler har funnet det riktige laget å heie på! Kan snart telle timer til årets største kamp for min del. For enkelte er vel everton hjemme en større kamp, men for meg med et hus med utd supportere er morgendagen årets høydepunkt! Hadde gitt en testikkel for å vært på Anfield i morgen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...