ehauger Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sitter og ser på VM-sending klokka ni en lørdagskveld og innser med gru at jeg er i ferd med å bli en sånn der "sportsinteressert".. Grøss. Det er ikke det verste du kan bli. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er ikke det verste du kan bli. Ja, det er bedre å være sportsidiot, enn kun idiot Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Finner du underholdning i vintersport kan du risikere å bli følelsesmessig beveget. Jeg grein da Johaug gikk i mål i dag - så ekte og velfortjent glede, det å prestere så maksimalt etter å ha jobba så hardt og dedikert i så mange år for å gjøre drømmen til virkelighet rørte meg innerst i hjerterota. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er en stor sporsidiot til vanlig, men akkurat dette vm har jeg vel knapt fulgt med på. Skal sies at min største lidenskap er fotball, og at jeg av vintersport setter skiskyting høyest, men jeg har ikke sett en eneste vm øvelse live faktisk. Kan ha noe med at jeg ligger og purker til langt på dag og Men det er gøy med vm. Folk som aldri ser på sport ellers sitter faktisk flere timer og følger med. Mine besteforeldre som aldri ser sport, satt nå hele uken og fulgte med på tven Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Samboern gjorde også det. Det gjorde hun vel også når Arvesen gikk først over mållinja for noen år siden i TdF også. Jeg liker jo litt forskjellig, men for meg er fotball det viktigste. Har ikke grini så mye der, men når VIF tok gullet i 2005 må jeg innrømme det kom noen tårer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Skal sies at min største lidenskap er tullball, og at jeg av vintersport setter skiskyting høyest, Jeg liker jo litt forskjellig, men for meg er tullball det viktigste. Har ikke grini så mye der, men når VIF tok gullet i 2005 må jeg innrømme det kom noen tårer. Fiksa en skrivefeil for dere Lenke til kommentar
Breni Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Skal sies at min største lidenskap er fotball.. Kan jeg spørre hvilket lag du holder med? i england! Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fotball synes jeg er TOTALT uinteressant. Jeg må forøvrig innrømme at jeg og fikk en aldri så liten klump i halsen da Johaug ramla over målstreken i dag Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Jeg skal vurdere forsikring den dagen jeg går over til digitalt mellomformat. Kan forstå den. Leste nettopp en anmeldelse av Pentax 645D i Black + White Photography. Kamera hadde en pris på £9.000 om jeg husker rett... Endret 5. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ja, det er bedre å være sportsidiot, enn kun idiot Om man ikke er begge samtidig da Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg grein da Johaug gikk i mål i dag - så ekte og velfortjent glede, det å prestere så maksimalt etter å ha jobba så hardt og dedikert i så mange år for å gjøre drømmen til virkelighet rørte meg innerst i hjerterota. Jeg og, satt sammen med fattern. Prøvde å skjule det, satt heldigvis utenfor synsvinkelen. Men fy så herlig, også så deilig å se hvor mye det betydde for henne. Skal ærlig innrømme at jeg ikke trodde hun skulle holde helt inn, hun stakk jo tidlig. Men herregud for et løp, vel fortjent. Som hun har sagt i kveld, dette er noe hun kommer til å ta med seg videre. De neste VM-gullene hun tar kommer nok ikke til å måle seg med dette. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sitter og ser på VM-sending klokka ni en lørdagskveld og innser med gru at jeg er i ferd med å bli en sånn der "sportsinteressert".. Grøss. Tok meg i å sitte og vurdere utsnitt, komposisjon og bokeh, jeg.. PÅ VM-sendinga ? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Urk, merker jeg må bli flinkere å treffe med brennvidden (og personen). Sånn det er nå så har jeg kutta litt for mye ved knærne. Jaja, øvelse gjør mester! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ligger et rådyr-kadaver rett utenfor huset her, bokstavelig talt et steinkast unna. Sikkert blitt tatt av gaupe tenker jeg, er det krise om jeg laster opp bilde til flickr av det? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ligger et rådyr-kadaver rett utenfor huset her, bokstavelig talt et steinkast unna. Sikkert blitt tatt av gaupe tenker jeg, er det krise om jeg laster opp bilde til flickr av det? Flickr skal jeg ikke uttale meg om med du kan poste det her i BK/måneds-tråden ved og bruke spoiler og en advarsel. Ta og lag deg et skjul et stykke unna og sett deg på post rett før grålysningen, der har du en kjempeåte for gode fotografier. Bare ikke gå bort til åtet, da kommer ikke de sky dyra dit. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Klarer jeg å stå opp tidlig nok så kanskje det du. Ser ut som at det er kjøtt igjen i hvert fall, så ser ikke bort i fra at den kommer tilbake. Laster opp et bilde om litt, ikke spesielt god kvalitet men det får være. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Skal sies at min største lidenskap er tullball, og at jeg av vintersport setter skiskyting høyest, Jeg liker jo litt forskjellig, men for meg er tullball det viktigste. Har ikke grini så mye der, men når VIF tok gullet i 2005 må jeg innrømme det kom noen tårer. Fiksa en skrivefeil for dere Makan til tullball! :!: Skal sies at min største lidenskap er fotball.. Kan jeg spørre hvilket lag du holder med? i england! Avataren min er et godt hint Endret 6. mars 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Merker at råfilene til 5Den treng litt meir behandling enn eg er vandt med. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Avataren min er et godt hint Hihi, king kenny! Endelig en fotogutt med fotball vett i hodet! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Avataren min er et godt hint Hihi, king kenny! Endelig en fotogutt med fotball vett i hodet! Fantastisk godt å se at det er andre med vettet i behold og at fler har funnet det riktige laget å heie på! Kan snart telle timer til årets største kamp for min del. For enkelte er vel everton hjemme en større kamp, men for meg med et hus med utd supportere er morgendagen årets høydepunkt! Hadde gitt en testikkel for å vært på Anfield i morgen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå