ChristianL Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis du ikke trenger den ASAP kan du jo vente til for eksempel ASUS kommer med sine EEE tablets.. Lenke til kommentar
Javablues Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 @ Tomsi42 RIM kommer jo med en artig liten sak om ikke så lenge. -Blackberry playbook. Ingen halvspiste epler på den, men kan være at den blir å spise epler..? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg kjøper ikke Apple produkter - basta! Er allergisk mot halvspiste epler har jeg sagt Galaxy Tab er forsåvidt grei nok, men finnes det egentlig noen alternativer der ute? Som ikke har halvspiste epler på baksiden ... Problemet er ikke merket, men hvor teit man ser ut når man bruker dem 2 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 RIM kommer jo med en artig liten sak om ikke så lenge. -Blackberry playbook. Ingen halvspiste epler på den, men kan være at den blir å spise epler..? Apropos PlayBook: RIM needs to shut up and ship. 1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei! Jeg vet ikke hvor grensene går for reklame på dette forumet, men håper at det er lov å poste link til en spørreundersøkelse i forbindelse med et skoleprosjekt? Er overhodet ikke kommersielt. Jeg studerer Industriell Design ved HiØ, og holder på å utvikle et stabiliseringssystem for kameraer noe lignende Steadicam (Merlin) i faget DesignCase. I den forbindelse trenger litt informasjon fra målgruppen. Det hele tar omtrent tre minutter å gjennomføre. Setter stor pris på svar! =) http://www.surveygizmo.com/s3/483046/teodor Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det den veien jeg heller også. Særlig ettersom det er ingen som prøver å overtale meg til å kjøpe en tablet Heller motsatt. Ikke kjøp tablet nå. Vent til de modner seg noe mer. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg synes Apple er litt som Justin Bieber. Veldig mange elsker han, enda flere hater han, og en del er som meg; bryr seg ikke om navnet, men funksjonaliteten. Der slutter forresten likhetene. Hvem er Beiber? Men det som stinker med Apple er proteksjonismen de kjører. Alt skal sluses igjennom sensuren til Apple. Ikke sunt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hihi.. Frykter samene Samer har skjulte planer Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg synes Apple er litt som Justin Bieber. Veldig mange elsker han, enda flere hater han, og en del er som meg; bryr seg ikke om navnet, men funksjonaliteten. Der slutter forresten likhetene. Hvem er Beiber? Men det som stinker med Apple er proteksjonismen de kjører. Alt skal sluses igjennom sensuren til Apple. Ikke sunt. Enig. Det positive er at det blir som konsollspilling mot PC-spilling. Alt blir mye mer optimalisert med tanke på ytelse. Men som du sier, jeg synes ikke denne fordelen er stor nok til å rettferdiggjøre alle ulempene med det. Bieber er en tenåringsskuespiller som bl.a. har hatt roller i CSI. http://www.youtube.com/watch?v=3zb64y6Nvs0 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Enig. Det positive er at det blir som konsollspilling mot PC-spilling. Alt blir mye mer optimalisert med tanke på ytelse. Men som du sier, jeg synes ikke denne fordelen er stor nok til å rettferdiggjøre alle ulempene med det. Jeg tenker nok mer på det at Apple skal diktere at du må bruke iDopapir på iDoen din i iHuset ditt... Og om du har en ikke iKaffetrakter, så stenger de iDoen din og tar iDopapiret ditt... Bieber er en tenåringsskuespiller som bl.a. har hatt roller i CSI. Ah, uinteressant altså. Endret 4. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hei! Jeg vet ikke hvor grensene går for reklame på dette forumet, men håper at det er lov å poste link til en spørreundersøkelse i forbindelse med et skoleprosjekt? Er overhodet ikke kommersielt. Jeg studerer Industriell Design ved HiØ, og holder på å utvikle et stabiliseringssystem for kameraer noe lignende Steadicam (Merlin) i faget DesignCase. I den forbindelse trenger litt informasjon fra målgruppen. Det hele tar omtrent tre minutter å gjennomføre. Setter stor pris på svar! =) http://www.surveygizmo.com/s3/483046/teodor Hei. Spørsmål 6, kan man ikke svare på. Hos meg er spørsmålene ikke aktive. Skal det være slik? Glem det. Fungerte etter at jeg hadde gått frem og tilbake. Endret 4. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Enig. Det positive er at det blir som konsollspilling mot PC-spilling. Alt blir mye mer optimalisert med tanke på ytelse. Men som du sier, jeg synes ikke denne fordelen er stor nok til å rettferdiggjøre alle ulempene med det. Jeg tenker nok mer på det at Apple skal diktere at du må bruke iDopapir på iDoen din i iHuset ditt... Og om du har en ikke iKaffetrakter, så stenger de iDoen din og tar iDopapiret ditt... http://www.vg.no/tek...?artid=10090583 Vi slipper i hvertfall slike problemer... Endret 4. mars 2011 av Zeke Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg ble visst nødt til å kjøpe en sånn her 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Jeg ble visst nødt til å kjøpe en sånn her Gratulerer. D700 er en av få grunner til at jeg til tider har vurdert å selge hele Olympusbaggen min. Har prøvd det et par ganger og det er virkelig herlig i bruk. edit: Så feil, men ser nå at det står 7000. Men likevel gratulerer Endret 4. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg ble visst nødt til å kjøpe en sånn her Småtafsa på en sånn en for et par dager siden. Førsteinntrykket kan summeres i et ord; verktøy. Mao. grattis. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Førsteinntrykket kan summeres i et ord; verktøy. Mao. grattis. Helt enig. Godt verktøy som gjør jobben i mange år. Men ikke "Sex on wheels"; mmen det er helt OK for min del. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tok (igjen) bilder under fotballkamp. Oppdaget at iso 2000 strengt talt er smertegrensen på 50Den min. Gleder meg til VIF kommer segbutendørs igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå