tomsi42 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har tenkt meg en tur inn i Oslo på dagtid i morgen for se om det er litt liv. Noen andre som har fri og kan tenke seg å være med? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Når på dagen tenker du? Jeg kan være i sentrum ca 13.30 - 14.00 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Når på dagen tenker du? Jeg kan være i sentrum ca 13.30 - 14.00 Det er rundt den tiden jeg tenker på, så det passer jo bra. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Damn, da har jeg forelesning... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Når på dagen tenker du? Jeg kan være i sentrum ca 13.30 - 14.00 Det er rundt den tiden jeg tenker på, så det passer jo bra. Ca spikersuppa-universitetsplassen da? Jeg ringer deg når jeg nærmer meg. Flere? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen av oss må jobbe... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ca spikersuppa-universitetsplassen da? Jeg ringer deg når jeg nærmer meg. Den er grei. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen av oss må jobbe... Midt på dagen?? Når kan du være i sentrum da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen av oss må jobbe... Sånt tøys begynner jeg ikke med igjen før tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Yay! Da har jeg og storesøster bestemt oss for at den 17 Mars reiser vi til Island en ukes tid. Vi skal leie bil og kjøre rundt omkring og få sett så mye som vi rekker. Desverre blir det tid til mer enn en uke grunnet jobb, men dagene skal jammen utnyttes godt. Så da er det bare å undersøke kart og diverse nettsteder etter hvor man skal dra å fotografere. Heldigvis er vi enige om å leie firehjulstrekker slik at vi kan svinge av utenom hovedveien også dersom vi finner noe interessant. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hmm, over 800 views på flickr i dag - av de 20 fra diskusjon.no. Lurer litt på hvem som har sett gjennom flickeren min (views på 299 items). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Yay! Da har jeg og storesøster bestemt oss for at den 17 Mars reiser vi til Island en ukes tid. Vi skal leie bil og kjøre rundt omkring og få sett så mye som vi rekker. Desverre blir det tid til mer enn en uke grunnet jobb, men dagene skal jammen utnyttes godt. Så da er det bare å undersøke kart og diverse nettsteder etter hvor man skal dra å fotografere. Heldigvis er vi enige om å leie firehjulstrekker slik at vi kan svinge av utenom hovedveien også dersom vi finner noe interessant. Det blir kult. Mye koster det for fly, leie av bil osv? Hadde vært artig å tatt en tur selv en gang. Ser frem til bilder av isbjørner Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Yay! Da har jeg og storesøster bestemt oss for at den 17 Mars reiser vi til Island en ukes tid. Vi skal leie bil og kjøre rundt omkring og få sett så mye som vi rekker. Desverre blir det tid til mer enn en uke grunnet jobb, men dagene skal jammen utnyttes godt. Så da er det bare å undersøke kart og diverse nettsteder etter hvor man skal dra å fotografere. Heldigvis er vi enige om å leie firehjulstrekker slik at vi kan svinge av utenom hovedveien også dersom vi finner noe interessant. Det blir kult. Mye koster det for fly, leie av bil osv? Hadde vært artig å tatt en tur selv en gang. Ser frem til bilder av isbjørner Er det mye isbjørner på Island? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Må i så tilfelle dersom jeg viser meg naken. Angående pris så koster vel flyet ca. 3000,- tur-retur fra Værnes. Har ikke sjekka pris på hotell og leiebil enda ettersom det er søster som har tatt seg av det foreløpig. Det var dog vistnok ikke så ille for bil. Overnatting blir litt ymse ettersom vi skal ha kun ei eller to netter i Reykjavik og deretter tar vi det som det kommer. edit: Ser vist ut til at det faktisk kan være en ørliten mulighet for å se bjønn - http://www.icenews.is/index.php/2010/01/27/polar-bear-shot-in-iceland/ Endret 27. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Ser frem til bilder av isbjørner Er det mye isbjørner på Island? En relativ stor bestand, de lever av pingviner Neida, fins ikke pingviner på Island. Endret 28. februar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Desverre blir det tid til mer enn en uke grunnet jobb, men dagene skal jammen utnyttes godt. Det problemet har beklageligvis ikke jeg, og kunne bruke mer tid Tro det lureste er og basere offroad turer med guide, så dere har en sjans og komme hjem igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det blir nok ikke til offroadtur enda dessverre, men mer sånne sideveier av gruskvalitet. Har lest meg en del til at det er på høylandet de verste veiene er. Ellers ser det mer ut som veier fra øya hvor jeg har vokst opp på. Uansett så har jeg allerede bestemt meg for å ta en skikkelig offroadtur senere i livet når både tiden og pengene er til stede. En 2-3 uker i alle fall på våren høres fantastisk ut. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen av oss må jobbe... Midt på dagen?? Når kan du være i sentrum da? Hørt om normal arbeidstid? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 DENNE videon fikk meg til å ville begynne med nattfoto, inspirerende video ja Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg kunne definitivt trengt ISO 102,800 i går da jeg fotograferte i ei flåte inni ei mørk gruve. Derofor du skifter tilbake til Canon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå