Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte den mest fordi den er mer lyssterk enn kit-objektivet. Men hva er egentlig fordelen med fastoptikk? Klarere bilder?

Den største fordelen med fastoptikk er at bagen blir så veldig mye lettere enn med store tele-zoomer :)

utsnittet er fast.

Hva skjer med utsnittet om jeg gå to meter forover :whistle:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Den største fordelen med fastoptikk er at bagen blir så veldig mye lettere enn med store tele-zoomer :)

En bag med 70mm, 100mm, 135mm og 200mm med lysstyrke 2,8 blir vel heller ikke lett. Større plass tar det i hvert fall.

Du kan vel egentlig dekke det samme med 85mm, 135mm og 200mm, men selv det veier litt.

Men jeg har ingen problem med å se hva du meiner. Jeg har bare er litt annet perspektiv enn deg.

Lenke til kommentar

Noen som har en aning om hvorfor Flickr har bestemt seg for å slette noen av bildene mine?no.gif

De har rett og slett blitt sporløst forsvunnet..og jeg har jo selvfølgelig klart å slette dem på pc'n også, i tillegg til at jeg tok backup av pc'n rett før jeg tok disse bildene..Hjelp?

Lenke til kommentar

Noen som har en aning om hvorfor Flickr har bestemt seg for å slette noen av bildene mine?no.gif

De har rett og slett blitt sporløst forsvunnet..og jeg har jo selvfølgelig klart å slette dem på pc'n også, i tillegg til at jeg tok backup av pc'n rett før jeg tok disse bildene..Hjelp?

Har du pro konto?

Francis

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger en god plugin til firefox for å lagre hele sider som et bilde. Delivar pls?

https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/abduction

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/screengrab/

ingen av de funker med firefox 3.6.13 ifølge kommentarer osv. :(

Orsak, eg tenkte ikkje på å sjekke det. Bruker Opera til vanleg, so det falt meg ikkje inn. Denne fungerer, men er ikkje tilgjengeleg for Linux og gjer deg eit unødvendig ikon på verktøylinja (for å lagre videoar, eller noko slikt).

Lenke til kommentar

Du må jo ta backup før du sletter bileta frå minnekortet.

Gjør normalt det, men den eksterne harddisken er full..(ny er bestilt)

Har du pro konto?

Francis

Nei, det er på vurderingsstadet...Men selv om jeg ikke har det, så skal vel ikke bildene bare forsvinne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...