kaian Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Høres ut som et case for Facebook. Fan-side eller no' -ekstremt enkelt, god synlighet. Kanskje det Men da må han få noen andre til å hjelpe seg - jeg tar ikke i FB med en ildtang Det er sikkert plenty i omgangskretsen som kan hjelpe han med det. Dobbelt bonus! Han får en fet side og du slipper peset. Bidra med bilder i stedet Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har en kjenning som er musiker og og lite data-kyndig (for å si det mildt). Han øsnekr å lage seg noen websider slik at folk kan finne han på nett. Jeg mener at et webhotel blir overkill; kan en blog på blogger.com eller lignende være noe for han? Nå kommer dette til å være ganske så statisk. Hva med å kline opp en side på wordpress.com? Da trenger han ikke noe hosting, enkelt å sette opp og det er gratis. .org vs .com Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva med å kline opp en side på wordpress.com? Da trenger han ikke noe hosting, enkelt å sette opp og det er gratis. .org vs .com En side via wordpress er også en mulighet - er mer enn nok muligheter i den pakka. Jeg har gått over til wordpress selv, men jeg leier webhotel. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Beste bryllupsbildene noensinne 4 Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Beste bryllupsbildene noensinne Oh wow. Snakk om å tenke ut av boksen :!: Endret 22. februar 2011 av simen_k Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Beste bryllupsbildene noensinne Note to self: ikke inviter zombier til bryllupsfesten Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nå begynner jeg å bli lei av å vente på samyang sin 35mm... Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har bursdag i dag, gratuler meg! 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gz. Hvilket level dinger du? Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Takk takk! 23 nå, så gammel at det ikke er gøy å fylle år lenger Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Takk takk! 23 nå, så gammel at det ikke er gøy å fylle år lenger Du vet - det er når du er 23 at dødsprosessen starter - nå går det ikke lenger på å bygge, men å vedlikeholde.. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du vet - det er når du er 23 at dødsprosessen starter - nå går det ikke lenger på å bygge, men å vedlikeholde.. Jo takk, jeg har hørt den reglen der noen ganger allerede Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det vil si noen av oss har 3 år og gjøre det på 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har akkurat fått lånt meg et eksemplar av boka digital fotografi i praksis av magnar fjørtoft. Den virker bra, men kanskje litt kjedelig. Veldig fin bok, selv om den til tider er litt tung å lese. Sitter å leser den nå selv, mye å lære der hvertfall Jeg har bursdag i dag, gratuler meg! Grattis Nomad! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Når vi er inne på dette med bøker. Hvilke bøker vil dere anbefale meg for å lære litt om photoshop cs5? Har lært mye av adobe tv og flere guider, men foretrekker fysisk kopi ved siden av meg kontra videoer Gratulerer med dagen Nomad ! Endret 22. februar 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Når vi er inne på dette med bøker. Hvilke bøker vil dere anbefale meg for å lære litt om photoshop cs5? Har lært mye av adobe tv og flere guider, men foretrekker fysisk kopi ved siden av meg kontra videoer Søkte litt rundt på det store Internett og ser at mange anbefaler "The photoshop CS5 bibelen", uten selv å ha noen erfaringer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Når vi er inne på dette med bøker. Hvilke bøker vil dere anbefale meg for å lære litt om photoshop cs5? Har lært mye av adobe tv og flere guider, men foretrekker fysisk kopi ved siden av meg kontra videoer Søkte litt rundt på det store Internett og ser at mange anbefaler "The photoshop CS5 bibelen", uten selv å ha noen erfaringer Strålende! Får se litt på denne boken, takk for svar Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Denne har de på de fleste store bokforhandlere også. Går ann å bla litt i dem å se om du liker dem. Jeg har selv bibelen for PS 7.0 men det er en god del år siden jeg kjøpt den :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Når vi snakker om Photoshop, jeg fikk nettopp epost om at en boks med Photoshop CS5 Extended er sent til meg 80% avslag som student er noe man må dra nytte av før det er for sent. Så nå kan jeg med god samvittighet redigere mine bilder i PS 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå