Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt blir det feil, men det er vanskelig for produsenten å bevise at det er dette som har blitt gjort. Veldig mange velger å lyve til produsenter og forsikringsselskap for å spare penger.

Det sånne som deg ikke skjønner er at, når du svindler forsikringsselskapet så blir det dyrere for alle oss andre å få forsikring!

(DIN EGOIST!)

Sånne som meg? Jeg bare forklarer problemet. Jeg synes også at jeg var ganske så klar på at det ikke var jeg som prøvde å svindle Canon, men en kompis.

Dessuten forstår jeg veldig godt at forsikringssvindel gjør det dyrere for alle oss ærlige kunder. :)

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint at det er flere som kjøper disse bladene :)

Selgerne er jo så hyggelige også! Litt regn eller dårlig vær hindrer ikke akkurat smilet i å komme frem!

Og det er nettopp derfor jeg liker dette konseptet så godt! Det bygger opp selvfølelsen og verdigheten til dem som ellers sliter i hverdagen wub.gif enig?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det begynner å bli en del bilder jeg skal ta til våren av venner og venner av venner, jeg liker å ha papirene i orden osv., noen som har en fin modell/bildekontrakt som det står at bildene kan brukes av meg i portfolio osv., en slags tfp kontrakt bare at jeg tar betalt blir det jo :p

Har prøvd å google men fant ikke noe som passet egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg følger Mike Johnston's blog The online photographer, synes han skriver og lenker til mye interessant. I det siste har han skrevet om levetiden til fotografier, veldig interessant og spesielt tankevekkende synes jeg det han skriver om fotografienes sjanse til å overleve over tid, og hvordan 2.000.000 bildefiler duplisert på flere raid-disker gjør det nær umulig for noen å finne noe som helst. Print ut de beste, helst i bokform, spre det. Husk å gi litt kontekst så den som finner det kan plassere det.

Lenke til kommentar

Hva synes folket her egentlig om =Oslo bladet? noen her som kjøper det? :)

Bra tiltak. Kjøper Megafon som er Bergen sin variant hver måned.

Går som oftest alltid forbi selgerne - selv om jeg liker bladet. Er litt dumt egentlig, men har så og si aldri kontanter på meg og gidder ikke drasse på et blad om jeg skal noe.

Uansett er godt tiltak!

Lenke til kommentar

Jeg kjøper =Oslo innimellom - er enig at det er et godt tiltak.

Over til noe annet - et par spørsmål om websider osv.

Jeg har en kjenning som er musiker og og lite data-kyndig (for å si det mildt). Han øsnekr å lage seg noen websider slik at folk kan finne han på nett. Jeg mener at et webhotel blir overkill; kan en blog på blogger.com eller lignende være noe for han? Nå kommer dette til å være ganske så statisk.

Finnes det forøvrig et annet enkelt verktøy enn KompoZer for å klaske opp websider som er gratis og har wisiswyg? Og ikke fyller opp html-en med for mye rusk? Det er for Windows.

Lenke til kommentar

Trialversjon av Dreamweaver? Kunne gitt mange eksempler tidligere, men har glemt hva de heter.

Men wysiwyg er jo egentlig ikke nødvendig. Bare finn et bra html redigeringsprogram og lagre filen. Deretter åpne i explorer eller firefox. Funker jo like bra det. Og HTML koden lærer man på nettet. Finnes utaaaalige guider. Start enkelt med <p></p>, og <a href=""></a> og sånne ting.

Lenke til kommentar

Jeg har en kjenning som er musiker og og lite data-kyndig (for å si det mildt). Han øsnekr å lage seg noen websider slik at folk kan finne han på nett. Jeg mener at et webhotel blir overkill; kan en blog på blogger.com eller lignende være noe for han? Nå kommer dette til å være ganske så statisk.

Høres ut som et case for Facebook. Fan-side eller no' -ekstremt enkelt, god synlighet.

Lenke til kommentar

Trialversjon av Dreamweaver? Kunne gitt mange eksempler tidligere, men har glemt hva de heter.

Er ikke så glad i Adobe produkter, og til det bruket jeg tenker på, så er Dreamweaver overkill - litt som å bruke en semitrailer for å frakte en pakke margarin ;)

Men wysiwyg er jo egentlig ikke nødvendig. Bare finn et bra html redigeringsprogram og lagre filen. Deretter åpne i explorer eller firefox. Funker jo like bra det. Og HTML koden lærer man på nettet. Finnes utaaaalige guider. Start enkelt med <p></p>, og <a href=""></a> og sånne ting.

Hvis jeg skulle laget noe større saker, så er jeg enig - men for noen som er helt bak mål datamessig, så er dset for tungvindt ...

Høres ut som et case for Facebook. Fan-side eller no' -ekstremt enkelt, god synlighet.

Kanskje det :hmm: Men da må han få noen andre til å hjelpe seg - jeg tar ikke i FB med en ildtang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...