Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow.. snøskuter er gøy dyrt. Har kjørt ca 15meter denne sesongen. Først trengte jeg noen smådeler, ca. 1000 + mva/avg .. deretter trengte jeg litt flere smådeler, ca 2100 + mva/avg. Og nå trenger jeg noen store deler, og har bestilt det i går. 910 USD + mva/avg. Neste mnd. kjøper jeg trekk og vesker, det blir 280 USD + mva/avg. tilsammen.

Blir ikke noe kamerautstyr på meg med det første.

Det tror jeg på ... Men jeg er sikker på at snøscooter er gøy hvis du kjører mer enn 15 meter.

Lenke til kommentar

Wow.. snøskuter er gøy dyrt. Har kjørt ca 15meter denne sesongen. Først trengte jeg noen smådeler, ca. 1000 + mva/avg .. deretter trengte jeg litt flere smådeler, ca 2100 + mva/avg. Og nå trenger jeg noen store deler, og har bestilt det i går. 910 USD + mva/avg. Neste mnd. kjøper jeg trekk og vesker, det blir 280 USD + mva/avg. tilsammen.

Blir ikke noe kamerautstyr på meg med det første.

Du har tuslet en stund med den skuteren nå, på tide med noen bilder ?, eller har du solgt alt fotoutstyret :)

Lenke til kommentar

Tja Nautica, jeg er ikke blandt de raskeste nei.. den ser litt handikappet ut akkurat nå. Den står der ute uten forstilling/ski akkurat nå, men det monterer jeg på i morgen etter planen. Da er den kjørbar igjen.

Men sånn så den ut da jeg fikk den, og før jeg begynte. Legg merke til rust og skitt på A-armene (forstillingen der skiene er festet). Det har jeg ikke gjort noe med, for det er de som skal byttes ut. Det er ikke noe jeg MÅ ha mtp å få den kjørbar, men noe jeg skal bytte pga vektbesparelsen. Letter ca 5,5kg i fronten på det. Og da blir den helt svart. Og nei. jeg har ikke solgt fotoutstyret..

Lenke til kommentar

Har ikke klart å følge med her i det siste, så dette er kanskje yesterday's news, men her er bildene tatt med den siste rullen Kodachrome som ble produsert: http://www.vanityfair.com/culture/features/2011/02/last-kodachrome-slide-show-201102#intro

Jøss, du har vært ute av loopen en stund ;)

Vi har fått med oss nyheten, men akkurat denne artikkelen har jeg ikke sett før. Og det er såpass interessant at det fortjener en oppfriskning.

Lenke til kommentar

styr i hvertfall unna Enterweb. De er grandiost useriøse, samtidig som de er langt fra billigst.

Jeg har ikke hatt problemer med Enterweb - men kan være enig at de er noe dyre.

De skal ha at jeg også hadde ett problemfritt forhold til dem i tre og ett halvt år - men når noe først gikk galt, kan man trygt si at the shit hit the fan...

Jeg har også lyst på GH2. Da kun til videobruk sammen med Nikon-optikk og kanskje en ekstern skjerm :D evt. lage min egen DOF-adapter med nikonfatning til videokameraet mitt (delekostnad ca 200 kroner). tough choice...

edit - watch out - jeg er på plass i Oslo :ph34r:

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Spesielt. Har et bilde på flickr med 2 comments og 3 favorites på 3 views.

Du postet vel bildet i rett tidspunkt da, slik at det var lenge nok på samlesiden til at noen så det ...

Har du en link å dele?

Jeg har f.eks. overraskende mange treff på denne - kommentarene er greie nok da det ble en liten diskusjon om utstyr ...

Lenke til kommentar

Her

La det inn i noen grupper da jeg lasta det opp. I går meldte jeg meg inn i en Black & White gruppe. De hadde en tråd der man skulle gi brukeren over en kommentar på et av bildene deres, for så å linke til det i tråden. En valgte det bildet av meg, sikkert derfor, men litt artig lell.

Likte bildet ditt, eneste som kunne gjort det bedre var om de store bygningene i bakgrunnen ikke hadde vært der, men vanskelig å gjøre noe med det med mindre du er David Copperfield :p

Lenke til kommentar

Her

La det inn i noen grupper da jeg lasta det opp. I går meldte jeg meg inn i en Black & White gruppe. De hadde en tråd der man skulle gi brukeren over en kommentar på et av bildene deres, for så å linke til det i tråden. En valgte det bildet av meg, sikkert derfor, men litt artig lell.

Sånt skjer innimellom - artig vri du hadde fått til.

Likte bildet ditt, eneste som kunne gjort det bedre var om de store bygningene i bakgrunnen ikke hadde vært der, men vanskelig å gjøre noe med det med mindre du er David Copperfield :p

Jeg er nok ingen David Copperfield; jeg har dårlig med dynamitt også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...