Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

styr i hvertfall unna Enterweb. De er grandiost useriøse, samtidig som de er langt fra billigst.

 

One.com er helt greie, men gir ingen garanti for oppetid. Er du opptatt av oppetid bør du se på Solidhost, som garanterer oppetid, har ekstremt rask respons på support og er jevnt over ganske billige.

 

(jeg har vært kunde hos alle disse tre, og er det fortsatt hos one.com og Solidhost. Enterweb holder jeg meg langt unna)

Lenke til kommentar

jeg har både hos one og golarge, golarge er best synes jeg.

sliter ofte med at mailservern på one.com er treg og at det kan ta opptil 1 time etter epost har blitt sendt til jeg får eposten.

 

Mail er ikke det viktigste for min del, jeg kommer nok til å bruke gmail uansett. Det er for en fotoblogg/prosjekt, så oppetid behøver ikke være 99.9%. Virker som om folk flest liker one.com. Ratleto nevner domeneshop - noen andre som har erfaring der?

Lenke til kommentar

Herlig med nytt kamera :D Canon 7D

 

Hater deg litt nå! Er på vei til Vallhall med 50D. Har du noen tips til hva jeg bør tenke på?

 

Kunne kamera dit litt bedre en jeg kan mitt 7D :p Klarer jo ikke ta bilde med det nesten :blush:

 

Ta et punktfokus, Ai-Servo, ikke vær redd for ISO, kan vell ta den opp til 1600 eller 3200?

Og lukker på ca 1/500 og blender på ca 2.8 eller 3.2.

 

Følge med å plasere mellom 5m og 16m merket er flott med 70-200mm

Lenke til kommentar

Herlig med nytt kamera :D Canon 7D

Helt enig. Herlig med nytt kamera :D Panasonic GH2

Wow.. snøskuter er gøy dyrt. Har kjørt ca 15meter denne sesongen. Først trengte jeg noen smådeler, ca. 1000 + mva/avg .. deretter trengte jeg litt flere smådeler, ca 2100 + mva/avg. Og nå trenger jeg noen store deler, og har bestilt det i går. 910 USD + mva/avg. Neste mnd. kjøper jeg trekk og vesker, det blir 280 USD + mva/avg. tilsammen.

 

Blir ikke noe kamerautstyr på meg med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...