Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg er at Fotovideo satt ned prisen (dagstilbud) på Canon 100mm macro F2.8L IS USM rett etter at jeg har kjøpt det. Fikk det på onsdag - og en dag denne uka så kommer det til å koste 900 spenn mindre enn hva jeg betalte. Sånn merker jeg svir litt i sjela (uansett hva jeg prøvde å overbevise meg selv og Gorgat om på lørdag).

 

Når du har handlet noe snasent må du låse deg inne et par måneder,absolutt ikke sammenlingne priser i perioden :)

Lenke til kommentar

Da er "tilbudene" kommet ut på fotovideo.no. 70-200 f/4L er satt ned fra 4995 til 4496 og 70-200 f/2.8L IS II er satt ned fra 17995 til 17096. Flotte greier..

 

 

Litt sent, men de nye prisene på Fotovideo som vises på L objektiv er inkludert 10% avslag denne uken.

(tror jeg, det stemmer i hvertfall godt på prisreduksjonen)

 

Blir vel en tur innom i løpet av uken for meg også, det er litt for mange fristelser for en stakkars sjel.

Lenke til kommentar

Føler meg ordentlig snylt av fotovideo i dag.

 

Har intil i dag likt de meget godt, men har handlet min siste vare der!

 

Satt parat å skulle handle i fra klokken 13:50.

 

Satt å ventet på tilbudet på 7D. Ca klokken 14:10 dukker tlbudet opp, men står da at varen er utsolgt. Legger da ikke inn noen bestlling.

 

Nå i ettertid kommer de med at varene var solgt ut kl 14:05. Og at jeg da antagelig kunne hatt et 7D nå hvis jeg hadde bestilit med denne "fullprisen".

Lenke til kommentar

Samme skjedde med en kollega som skulle bestille 70-200/4.

 

Francis

 

Har vell lagt igjen over 25 000kr der siden juni 2010. Skulle legge igjen nesten 10 000 kr i dag, men de pengene kan de glemme.

 

Fremtidlige planer om å handle der er også stryket. Blir nok Japan Photo fremover da. Hvis ikke fotovideo kommer med noen veldig gode forklaringer på dette, og i tilegg gir meg muligheten til å kjøpe til tilpudspris. Jeg kunne godt ventet i to uker på de skulle fått inn igjen på lager jeg....

Lenke til kommentar

Ellers er det visst NM i syting over FVs tilbud - i steden for glede over de tilbudene de faktisk har. Når de feirer ny fysisk butikk, og prioriterer kunder som står timer i kø i nevnte fysiske butikk, og allikevel klarer å få lagt ut et par produkter på webshoppen - så er det ærlig talt ikke noe å klage over.</rant>

Endret av Trondster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ellers er det visst NM i syting over FVs tilbud - i steden for glede over de tilbudene de faktisk har. Når de feirer ny fysisk butikk, og prioriterer kunder som står timer i kø i nevnte fysiske butikk, og allikevel klarer å få lagt ut et par produkter på webshoppen - så er det ærlig talt ikke noe å klage over.</rant>

Helt enig. Det er klart at det ergelig å gå glipp av slike knalltilbud. Men det skjedde vel, det som vanligvis skjer i slike sammenhenger. Man undervurderer (sterkt) kundepågangen. Samt det at Murphy er på jobb den dagen - heltid.

 

Hva skal vi som ikke har Canon si, da? Det er lite Nikon tilbud, og vi som har 4/3 og µ-4/3 - der er det ingenting.

Lenke til kommentar

Ellers er det visst NM i syting over FVs tilbud - i steden for glede over de tilbudene de faktisk har. Når de feirer ny fysisk butikk, og prioriterer kunder som står timer i kø i nevnte fysiske butikk, og allikevel klarer å få lagt ut et par produkter på webshoppen - så er det ærlig talt ikke noe å klage over.</rant>

 

Jeg er enig. For min del er er jeg bare sutrete over at jeg ikke klarte å ha is i buksa og holde meg rolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...