Breni Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 De har tatt forbehold om at prisen bare gjelder så langt lageret rekker, så du har dessverre ikke så mye å fare med... men om du legger på 500 kroner dukker de opp titt og ofte rundt 3500 på bruktmarkedet her er f.eks. en: http://foto.no/cgi-b...e.cgi?id=146732 åh, da da får jeg vel følge tett med på bruktmarkedet istedet! Takk for link Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Heh, liker slutten på den forkortede url-en hos meg, "slum-HK-Drammen" Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det som irriterer meg er at Fotovideo satt ned prisen (dagstilbud) på Canon 100mm macro F2.8L IS USM rett etter at jeg har kjøpt det. Fikk det på onsdag - og en dag denne uka så kommer det til å koste 900 spenn mindre enn hva jeg betalte. Sånn merker jeg svir litt i sjela (uansett hva jeg prøvde å overbevise meg selv og Gorgat om på lørdag). Når du har handlet noe snasent må du låse deg inne et par måneder,absolutt ikke sammenlingne priser i perioden Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Heh, liker slutten på den forkortede url-en hos meg, "slum-HK-Drammen" HAHA, det var ikke meningen akkurat men Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Da er "tilbudene" kommet ut på fotovideo.no. 70-200 f/4L er satt ned fra 4995 til 4496 og 70-200 f/2.8L IS II er satt ned fra 17995 til 17096. Flotte greier.. Litt sent, men de nye prisene på Fotovideo som vises på L objektiv er inkludert 10% avslag denne uken. (tror jeg, det stemmer i hvertfall godt på prisreduksjonen) Blir vel en tur innom i løpet av uken for meg også, det er litt for mange fristelser for en stakkars sjel. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Når du har handlet noe snasent må du låse deg inne et par måneder,absolutt ikke sammenlingne priser i perioden Jeg veit. Trøster meg med at det er skikkelig snasent også. Liker objektivet! (Og det er din skyld! ) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Føler meg ordentlig snylt av fotovideo i dag. Har intil i dag likt de meget godt, men har handlet min siste vare der! Satt parat å skulle handle i fra klokken 13:50. Satt å ventet på tilbudet på 7D. Ca klokken 14:10 dukker tlbudet opp, men står da at varen er utsolgt. Legger da ikke inn noen bestlling. Nå i ettertid kommer de med at varene var solgt ut kl 14:05. Og at jeg da antagelig kunne hatt et 7D nå hvis jeg hadde bestilit med denne "fullprisen". Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Samme skjedde med en kollega som skulle bestille 70-200/4. Francis Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 http://www.ustream.tv/channel/landskonkurransen-2011 Direkte overføring fra juryeringen av Norges Fotografforbunds Landskonkurranse i Fotografiens hus 14-16 februar 2011 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har sikkert vært spurt om dette en million ganger før, men en god ting kan ikke spørres for ofte Noen som har lenker til brukbare TFP-kontrakter? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Samme skjedde med en kollega som skulle bestille 70-200/4. Francis Har vell lagt igjen over 25 000kr der siden juni 2010. Skulle legge igjen nesten 10 000 kr i dag, men de pengene kan de glemme. Fremtidlige planer om å handle der er også stryket. Blir nok Japan Photo fremover da. Hvis ikke fotovideo kommer med noen veldig gode forklaringer på dette, og i tilegg gir meg muligheten til å kjøpe til tilpudspris. Jeg kunne godt ventet i to uker på de skulle fått inn igjen på lager jeg.... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var snakk om en Amerikansk fotograf som tok bilder av tilfeldige mennesker på gata i New York, kommer ikke på hva han heter, noen som vet? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Han her du tenker på? http://jpgmag.com/stories/17156/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter01112011 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Han her du tenker på? http://jpgmag.com/st...sletter01112011 Nei det var ikke han heller, lurer på om han bare tok bilder i svart/hvit, fant en dokumentar om han på youtube der han gjorde det i vertfall.... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vil meddele at fotovideo var rask ute her nå! Fikk et tilbud om å kjøpe et 7d til tilbuds pris Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ellers er det visst NM i syting over FVs tilbud - i steden for glede over de tilbudene de faktisk har. Når de feirer ny fysisk butikk, og prioriterer kunder som står timer i kø i nevnte fysiske butikk, og allikevel klarer å få lagt ut et par produkter på webshoppen - så er det ærlig talt ikke noe å klage over.</rant> Endret 14. februar 2011 av Trondster 3 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var snakk om en Amerikansk fotograf som tok bilder av tilfeldige mennesker på gata i New York, kommer ikke på hva han heter, noen som vet? Bruce Gilden? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var snakk om en Amerikansk fotograf som tok bilder av tilfeldige mennesker på gata i New York, kommer ikke på hva han heter, noen som vet? Bruce Gilden? Mange takk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ellers er det visst NM i syting over FVs tilbud - i steden for glede over de tilbudene de faktisk har. Når de feirer ny fysisk butikk, og prioriterer kunder som står timer i kø i nevnte fysiske butikk, og allikevel klarer å få lagt ut et par produkter på webshoppen - så er det ærlig talt ikke noe å klage over.</rant> Helt enig. Det er klart at det ergelig å gå glipp av slike knalltilbud. Men det skjedde vel, det som vanligvis skjer i slike sammenhenger. Man undervurderer (sterkt) kundepågangen. Samt det at Murphy er på jobb den dagen - heltid. Hva skal vi som ikke har Canon si, da? Det er lite Nikon tilbud, og vi som har 4/3 og µ-4/3 - der er det ingenting. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ellers er det visst NM i syting over FVs tilbud - i steden for glede over de tilbudene de faktisk har. Når de feirer ny fysisk butikk, og prioriterer kunder som står timer i kø i nevnte fysiske butikk, og allikevel klarer å få lagt ut et par produkter på webshoppen - så er det ærlig talt ikke noe å klage over.</rant> Jeg er enig. For min del er er jeg bare sutrete over at jeg ikke klarte å ha is i buksa og holde meg rolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå