Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg er at Fotovideo satt ned prisen (dagstilbud) på Canon 100mm macro F2.8L IS USM rett etter at jeg har kjøpt det. Fikk det på onsdag - og en dag denne uka så kommer det til å koste 900 spenn mindre enn hva jeg betalte. Sånn merker jeg svir litt i sjela (uansett hva jeg prøvde å overbevise meg selv og Gorgat om på lørdag).

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at Fotovideo satt ned prisen (dagstilbud) på Canon 100mm macro F2.8L IS USM rett etter at jeg har kjøpt det. Fikk det på onsdag - og en dag denne uka så kommer det til å koste 900 spenn mindre enn hva jeg betalte. Sånn merker jeg svir litt i sjela (uansett hva jeg prøvde å overbevise meg selv og Gorgat om på lørdag).

klag på facebooken demmes, kanskje du er heldig og får tilgodelapp/penger tilbake :p

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at Fotovideo satt ned prisen (dagstilbud) på Canon 100mm macro F2.8L IS USM rett etter at jeg har kjøpt det. Fikk det på onsdag - og en dag denne uka så kommer det til å koste 900 spenn mindre enn hva jeg betalte. Sånn merker jeg svir litt i sjela (uansett hva jeg prøvde å overbevise meg selv og Gorgat om på lørdag).

 

Hvis du kjøpte det på nett er det vel bare å kontakte de å se i at du kommer til å benytte deg av angrefristen og kjøpe det på nytt på dagstilbudet. De er nok smarte og krediterer mellomlegget skal du se, det er rimelig normal praksis i de fleste nettbutikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke litt teit at de først sender mail med ordrebekreftelsen, og så kansellerer den etterpå?

 

Går det an å klage til fotovideo med å si at ordrebekreftelsen var mottatt og at de bør klare å skaffe et objektiv til den prisen siden de hadde sendt ordrebekreftelse? innocent.gif

 

ps: Har så innmari lyst på 70-200 til den prisen..tongue.gif

Lenke til kommentar

Ble jaggu skremt i dag, kjøpte meg ny bil i går som virka relativt strøken og lå godt og fint på veien under prøvekjøring som varte en times tid. I dag stoppet plutselig bilen på vei til skolen, helt uten forvarsel... Heldigvis bare en bagatellfeil (kondens i tanken), men varer dette så er jeg glad for at det er noe som heter kjøpsloven!

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at Fotovideo satt ned prisen (dagstilbud) på Canon 100mm macro F2.8L IS USM rett etter at jeg har kjøpt det. Fikk det på onsdag - og en dag denne uka så kommer det til å koste 900 spenn mindre enn hva jeg betalte. Sånn merker jeg svir litt i sjela (uansett hva jeg prøvde å overbevise meg selv og Gorgat om på lørdag).

 

Hvis du kjøpte det på nett er det vel bare å kontakte de å se i at du kommer til å benytte deg av angrefristen og kjøpe det på nytt på dagstilbudet. De er nok smarte og krediterer mellomlegget skal du se, det er rimelig normal praksis i de fleste nettbutikker.

 

Kjøpte i butikk, gitt. Jeg burde skjønt at det kom noe tilbud, men jeg lukta ikke at det kom på akkurat det.

 

edit: Det er en del som jeg tipper føler seg lurt. De sendte ut e-poster om at "det blir 10% rabatt på objektivet på åpningsdagen" for så å sette det ENDA mer ned en uke etterpå. Lukter litt, altså.

Endret av azathosk
Lenke til kommentar

Sukk, madammen skal til Hong Kong i påsken, klarer jeg overbevise meg selv om at jeg ikke trenger en canon 70 - 200 f/2.8 is II usm?

Jeg er jo ikke akkurat proff, men den virker jo bare så utrolig allsidig... og blir jeg pengelens kan jeg vel alltids bli kvitt den uten at det gjør ondt på tapskontoen.

 

Noen bare si ja :p

Lenke til kommentar

Var ute i går å tok bilder for Haslum HK.

 

Litt gøy å komme i hallen å se jeg har forsidde bildet på kampprogrammet, som antagelig var langet et sted mellom 500 og 1000 stk av. (muligens fler også)

 

Og skal vist ha vært noen større plakater i nærområdet der som mine bilder hadde vært på.

 

Her er i allefall bildene jeg tok i går: http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Håndball/Haslum-HK-Drammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...