Nautica Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Wow, gratulerer! :smileysomtaravhatten: Takker nice, hva er planene dine med dette båt"prosjektet" ditt? masseproduksjon eller bygges etter spesifikasjon eller hva? *nysgjerrig* Tja, er en hobby. I utgangspunktet så produserer jeg en båt av gangen, så selger jeg den. Føler ikke for å lage båt på bestilling (stress). Har ingen planer og lage et levebrød av det i første omgang, men man vet aldri Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Takk, det var nesten alt jeg ville vite.. Når tror dere den blir lansert? Hørt noe om det? Mars, $1600 i følge dpreview.com i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Interessant kveld på fotoklubben i går. Først var det årsmøte der jeg endte opp i styret ... Etterpå var det et to timers langt foredrag med Thorbjørn Grønningen - frilansfotograf som leverr bl.a. til Dagbladet. Han fortalte bla. en del om hva som skjedde da han dekket hjemsendelsen av de fire soldatene som ble drept av en veibombe i fjor sommer. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Endelig ferdig med selve båten Wow, gratulerer! :smileysomtaravhatten: Gratulerer Nautica! flere bilder av prosjektet hadde ikke vært å forakte. Kaian - Var det du som fotograferte tigeren utenfor Østbanehallen i dag tidlig? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer Nautica! flere bilder av prosjektet hadde ikke vært å forakte. Kommer flere etter hvert,er ikke helt fornøyd med de første jeg tok så en ny runde må til Lenke til kommentar
kaian Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kaian - Var det du som fotograferte tigeren utenfor Østbanehallen i dag tidlig? Niks, nå er det skremmende lenge siden sist! 5-6 dager ca Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kaian - Var det du som fotograferte tigeren utenfor Østbanehallen i dag tidlig? Niks, nå er det skremmende lenge siden sist! 5-6 dager ca 5-6 dager? da er det vel snart på tide igjen... Kom til å tenke på utfordringen din når jeg så at det stod en kar der med e-p1. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kom til å tenke på utfordringen din når jeg så at det stod en kar der med e-p1. Haha! En copycat? Min kunst er i ferd med å bli annerkjent! :!: 2 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Og DER var Canon 100mm macro F2.8L IS i hus. Nam, knegg. 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skulle ønske at man kunne ignorere EU kontroller og dens ettervirkninger dersom man er imot EU... Helt urelatert, noen som vil kjøpe bil? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Og DER var Canon 100mm macro F2.8L IS i hus. Nam, knegg. Gratulerer, var sååå nære på å oppgradere til den selv, men så bestemte pc'n min å være ond så penger som var lagt til side måtte gå til den ;< Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Skulle ønske at man kunne ignorere EU kontroller og dens ettervirkninger dersom man er imot EU... Jeg er glad for at vi har ett system som med jevne mellomrom fjerner biler som ikke er i forskriftsmessig stand fra trafikken, så kan både jeg og andre trafikanter som har vett til å reparere bilen når det er feil på den slippe å bli uskyldige offer i ulykker forårsaket av sånne biler. Periodisk kjøretøykontroll er noe av det bedre vi har fått ut av EØS-avtalen. Hvis du mener at det er din fulle rett å kjøre rundt i trafikken med en bil som ikke er i forskriftsmessig stand håper jeg at jeg aldri kommer til å møte deg når du er ute og kjører. Endret 9. februar 2011 av ventle Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Og DER var Canon 100mm macro F2.8L IS i hus. Nam, knegg. Gratulerer, var sååå nære på å oppgradere til den selv, men så bestemte pc'n min å være ond så penger som var lagt til side måtte gå til den ;< Takk takk. Var innom den nye butikken til Fotovideo i dag og gikk ut med denne. Herlig! Og jeg må bare nevne det. Den nye butikken er storveis. Stor, men samtidig intim. Litt mer inndelt og mulighet til å faktisk prøve objektivene. Ved hver objektivstand så er det også et kamera, så man kan feste objektivene der rett på og se resultatet med en gang. 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Grattis Blir en tur innom på meg og, men blir ikke noe handling. Er en trådutløser jeg kjøpte i tidlig desmber som ikke duger til noe annet en å klø seg i hue med jeg skal klage på Får håpe jeg kan få igjen penger elns, spare de å gåi innkjøp av et Canon 7D om en liten stund Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ventle, mitt innlegg var selvfølgelig ironisk ment. Er for glad i mitt eget liv og helse, og selvfølgelig folk rundt meg, til å trille rundt i noe som ikke er forsvarlig. Mer tidspunktet som kom veldig ubeleilig økonomisk sett. Men men, får se på det som en god anledning til å skaffe en bedre bil som starter selv i sprengkulde, ikke har rust på dørene og som faktisk ser fin ut. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Æsj, fikk endelig kameravesken fra Dealextreme, men den var jo mye mindre enn jeg trodde, er jo bare så vidt plass til kameraet (60D). Og da buler det ut noe voldsomt. Noen som har tips til en god og billig kameraveske? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har forslag til en skulderveske som har plass til ett kamera + to objektiver (35/1.8 og 180/2.8) og en iPad? Francis Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Æsj, fikk endelig kameravesken fra Dealextreme, men den var jo mye mindre enn jeg trodde, er jo bare så vidt plass til kameraet (60D). Og da buler det ut noe voldsomt. Noen som har tips til en god og billig kameraveske? Noen som har forslag til en skulderveske som har plass til ett kamera + to objektiver (35/1.8 og 180/2.8) og en iPad? Francis Hva med N-G kopien ? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva med N-G kopien ? Ikke hvis huset skal være oppi sammen med resten. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lett, Domke F-2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå