Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Wow, gratulerer! :smileysomtaravhatten:

 

Takker :blush:

 

nice, hva er planene dine med dette båt"prosjektet" ditt? masseproduksjon eller bygges etter spesifikasjon eller hva? *nysgjerrig*

 

Tja, er en hobby.

I utgangspunktet så produserer jeg en båt av gangen, så selger jeg den. Føler ikke for å lage båt på bestilling (stress).

Har ingen planer og lage et levebrød av det i første omgang, men man vet aldri :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ønske at man kunne ignorere EU kontroller og dens ettervirkninger dersom man er imot EU...

 

Jeg er glad for at vi har ett system som med jevne mellomrom fjerner biler som ikke er i forskriftsmessig stand fra trafikken, så kan både jeg og andre trafikanter som har vett til å reparere bilen når det er feil på den slippe å bli uskyldige offer i ulykker forårsaket av sånne biler. Periodisk kjøretøykontroll er noe av det bedre vi har fått ut av EØS-avtalen.

 

Hvis du mener at det er din fulle rett å kjøre rundt i trafikken med en bil som ikke er i forskriftsmessig stand håper jeg at jeg aldri kommer til å møte deg når du er ute og kjører.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Og DER var Canon 100mm macro F2.8L IS i hus. Nam, knegg.

 

Gratulerer, var sååå nære på å oppgradere til den selv, men så bestemte pc'n min å være ond så penger som var lagt til side måtte gå til den ;<

 

Takk takk. Var innom den nye butikken til Fotovideo i dag og gikk ut med denne. Herlig!

 

Og jeg må bare nevne det. Den nye butikken er storveis. Stor, men samtidig intim. Litt mer inndelt og mulighet til å faktisk prøve objektivene. Ved hver objektivstand så er det også et kamera, så man kan feste objektivene der rett på og se resultatet med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grattis ;)

 

Blir en tur innom på meg og, men blir ikke noe handling.

 

Er en trådutløser jeg kjøpte i tidlig desmber som ikke duger til noe annet en å klø seg i hue med jeg skal klage på :thumbdown: Får håpe jeg kan få igjen penger elns, spare de å gåi innkjøp av et Canon 7D om en liten stund

Lenke til kommentar

Ventle, mitt innlegg var selvfølgelig ironisk ment. Er for glad i mitt eget liv og helse, og selvfølgelig folk rundt meg, til å trille rundt i noe som ikke er forsvarlig. Mer tidspunktet som kom veldig ubeleilig økonomisk sett.

 

Men men, får se på det som en god anledning til å skaffe en bedre bil som starter selv i sprengkulde, ikke har rust på dørene og som faktisk ser fin ut.

Lenke til kommentar

Æsj, fikk endelig kameravesken fra Dealextreme, men den var jo mye mindre enn jeg trodde, er jo bare så vidt plass til kameraet (60D). Og da buler det ut noe voldsomt. Noen som har tips til en god og billig kameraveske?

 

 

Noen som har forslag til en skulderveske som har plass til ett kamera + to objektiver (35/1.8 og 180/2.8) og en iPad?

 

Francis

 

Hva med N-G kopien ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...