Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror 550D kommer til å være en som anbefales i lang tid framover, akkurat som 450D. Ikke det at jeg tror 600D er noe dårlig, det jeg mener er at 550D var så bra... :)

Det er forsåvidt riktig. Men 600D har fått utvippbar skjerm; noe som gjør at jeg ihvertfall vil anbefale den fremfor 550D.

Og jeg kan ikke helt se at 1100D klarer å matche Nikon D3100 ...

Lenke til kommentar

Wow - 200-400/4 IS med innebygd extender! Den blir ikke billig!!

Prcey ;)

Men skal denne erstatte 100-400mm-en? Tror mange fuglefotografer vil silke på denne.

Liker også den nye 320EX blitsen

Tror ikke den skal erstatte 100-400. Se hvordan nikon har gjort det. ;~)

Kan vell hende det kommer en nye 100-400 en eller annen gang ogsaa.

Naar man ser nikon 80-400mm til 12´000 og 200 - 400mm til 52´000.

Regner det om til Canon, hvor 100-400mm koster 12´000, gir det forventa 60´000 for nye Canon.

Lenke til kommentar

Tror 550D kommer til å være en som anbefales i lang tid framover, akkurat som 450D. Ikke det at jeg tror 600D er noe dårlig, det jeg mener er at 550D var så bra... :)

Det er forsåvidt riktig. Men 600D har fått utvippbar skjerm; noe som gjør at jeg ihvertfall vil anbefale den fremfor 550D.

Spørs vel helt ann på prisen, utvippbar skjerm er vel omtrent eneste nye på den :p

Lenke til kommentar

Spørs vel helt ann på prisen, utvippbar skjerm er vel omtrent eneste nye på den :p

Er vell ogsaa noe med innebygd traadlös styring av blitser, som kan vaere kjekt. ;~)

http://dpreview.com/previews/canoneos600d/

Lenke til kommentar

Dere som har bestilt dyre ting fra utlandet. Altså over 1000 kr.

Har dere vært borti at posten stanser pakker og forlanger fødsels- og persnonnr sammen med ordredetaljer før dem sender det videre?

Jepp. De er nødt til å ha dette for å kunne gjennomføre fortolling på dine vegne.

Lenke til kommentar

Da var Canon 70-200 f/4 IS i hus :D Nå mangler det bare vår og mulighet til å reise litt rundt.

Det var mindre enn jeg hadde forventet, men tyngre enn forventet :p IS har definitivt noe å si! Prøvde bare litt med engang jeg fikk det og ser stor forskjell på kameraskjermen når jeg prøver feks 200mm og 1/10s eksponering. Uten IS blir det bare skurr, men med blir det ok..

Noen som vet noe mer om Sigma 150mm f/2.8 OS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...