Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som startet med en "vill" tanke her inne om å prøve å ta bilder under cupfinalene som var i håndball ble en ordentlig seier for min egen del.

Fikk jobb for både Haslum HK og Larvik HK.

Det har nå resultert i jobb hos bildbyrå. Og jeg ser bildene mine brukes ganske flittig av klubbene.

Senest i dag fikk jeg en mail med to kamplakater som Haslum vil bruke :new_woot: :new_woot:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Gratulerer! Man vet ALDRI hvilke dører som åpner seg når man prøver seg.

F.eks jeg kontakta div reklamebyråer i Østfold uten noe særlig (ingen er vel mer riktig) produkt-foto portfolio, i ett svakt håp om at jeg kanskje fikk en jobb. Det resulterte med 3 oppdrag totalt, først ett firma som trengte bilder av produksjonslinja si.

Og så var det ett firma til som har kjempefint fotostudio(er ett stort på 300kvm delt på 2 studioer(ett stort og ett lite for mindre produkter) det første ble en prøveshoot av div klesplagg osv. som skulle i en lokal reklamebrosjyre, og så ble jeg kontakta av de igjen noen dager senere om ett firma som trengte bilder av sine produkter til sin katalog.

Så har tjent noen lapper i 2010 på noe jeg trodde var ett fjernt håp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er 10% rabatt på all L-optikk på Fotovideo på onsdag. De skal flytte inn i nye lokaler og feirer det med jubel og salg. Tipper det kommer et 100mm macro F2.8L i samlingen da ja.

Edit: PÅ, ikke TIL. En liten forskjell der gitt.

Endret av azathosk
Lenke til kommentar

Vurderer å ta en tur til Varingskollen i morgen for å prøve litt foto av de der.

Aldri prøvd ut det før, så kan da bli spennende :thumbup:

Sett mange gjøre slik med ski/brett bilder.

Hvordan er det de egentlig settes sammen slik? :blush:

Og evnt hva heter det, så kan jeg google selv hvis noen vet det:P

snb0908_tha_morph_r11.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...