henbruas Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Funker fint her. Samme oppsett som Tomsi. Tomsi: Det er jo mulig det bare er strømforsyningen (og kanskje litt mer) som har avgått med døden. Man kan alltids håpe, i alle fall. Edit: Jeg ville forresten ikke sitter her om det hadde skjedd, jeg hadde vært i gang med å putte diskene i en annen maskin allerede. Edit2: Flott bilde. Hvor er det tatt? Endret 26. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 JAda jada. Briefe liker vi ;_; Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Snart side 300. Wo to da ho. Vet dere noe? Å kode en firesider og et portrettintervju samt faktisk skrive fettsjiten i natt blir et rent helvete. Syv lagbilder med ørten navn også. Bæsj. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 12 sider siden jeg kom tilbake, for ca 24 timer siden Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da resetta jeg nettopp eksponeringstelleren på D80-en. Ti tusen eksponeringer går utrolig fort... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 En gla'nyhet til alle oss i Sør-Norge : Nå kommer godværet! Frister mer å komme seg ut og ta bilder når ikke regnet bøtter ned. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hvordan fant an ut hvor mange bilder kameraet har tatt igjen? Faktisks passert 100.000 visninger av tråden også... Dvs når telleren igjen oppdateres har vi det. regner med 50 visninger går kjapt. Endret 26. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg kan tolke drømmen din. Du kan vente deg at din far kommer til å uttrykke sin misnøye med deg. Ikke nødvendigvis som fotograf, men det kan "synes" sånn her fordi det med foto er noe som står deg veldig nær. Altså er din far misfornøyd med deg. Han kommer til å reagere, eller så er du redd for at han kommer til å gjøre det. Trøsten din er at din far kommer til å prøve å bøte på det han gjør, kanskje er det fordi han etterpå ser at han tok feil. Det du forteller fra drømmen din sier meg ikke mer enn det. Spørsmålet er egentlig om du kommer til å synes det en D300 representerer er godt nok til å tilgi ham for det han kommer til å gjøre mot deg. Det kommer til å svi. Jeg er same. Og jeg kan fly. ... Edit: den figuren var alt jeg fant med noe som ligner vinger.. Se her ja. Jeg skal ikke si meg enig i deg, for min kjære far er ganske stolt av meg vil jeg tro. Kanskje det er at jeg er mer redd for misnøyen skal komme, enn at den faktisk gjør det. En drøm er jo noe av det mest subjektive som finnes, og ingen spådom Men det var kanskje det du mente? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har på "continuous counting" elns. Da går den helt til 9999. Har et par mer enn det også, da jeg ikke hadde det på helt fra starten. Sikkert mellom 11k-12k... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ikke vær en gledesdreper da, Modin. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hmm.. telleren på hovesiden har stoppet på 99946 hos meg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) EDIT: Gissan gitt opp btw, eller på ferie? Endret 26. juni 2008 av IceFox Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hmm.. tror ikke jeg har sett noe sånt før. Sånn som jeg ser det, så veier softboxer over visse dimensjoner så mye at det sikkert ikke er gunstig å lage en enkel adapter for hotshoe-blitser, men hva vet jeg? Ein slik type adapter hadde jo vore optimalt. Då kunne eg ha brukt studioboxane. Nesten så eg berre teipar saman ein sjølv. =P Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen her som kan tolke drømmer?I natt drømte jeg at faren min dro av lcd - skjermen på D200'n, et rent uhell. Som kompensasjon kjøpte han D300 til meg. Så våknet jeg. Noen innspill? Edit: Godt å ha deg tilbake Mr. M. Jeg kan tolke drømmen din. Du kan vente deg at din far kommer til å uttrykke sin misnøye med deg. Ikke nødvendigvis som fotograf, men det kan "synes" sånn her fordi det med foto er noe som står deg veldig nær. Altså er din far misfornøyd med deg. Han kommer til å reagere, eller så er du redd for at han kommer til å gjøre det. Trøsten din er at din far kommer til å prøve å bøte på det han gjør, kanskje er det fordi han etterpå ser at han tok feil. Det du forteller fra drømmen din sier meg ikke mer enn det. Spørsmålet er egentlig om du kommer til å synes det en D300 representerer er godt nok til å tilgi ham for det han kommer til å gjøre mot deg. Det kommer til å svi. Jeg er same. Og jeg kan fly. ... Edit: den figuren var alt jeg fant med noe som ligner vinger.. Det med displayet er egentlig litt interessant. Fordi det kanskje betyr at drømmen viser til en episode det det ser ut somdu gjør noe galt. Beviset til din far ligger i displayet, eller det han ser der først. Også tilslutt en liten advarsel. Du har bedt meg om min tolkning gjennom internett. Om du ikke svarer meg Oom hva du syns om tolkningen..så ganner jeg deg til aldri mer å synes bildene dine er skarpe nok. Innerst inne, når du ser på dem selv. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 føkk, har fått støv på sensorbrikka, og jeg kvier meg for å bruke drastiske midler for å få fjernet det. Blåsebelg hjalp ikke... *svett* Er det idiotisk av meg å prøve å fjerne støvet med en sånn fotobørste? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Har 3 korn på min sensor også, tror jeg venter litt med å rense det. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 føkk, har fått støv på sensorbrikka, og jeg kvier meg for å bruke drastiske midler for å få fjernet det. Blåsebelg hjalp ikke... *svett* Er det idiotisk av meg å prøve å fjerne støvet med en sånn fotobørste? Ja! (!!!) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 300 sider er vel tegn på at det var vellykket? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det med displayet er egentlig litt interessant. Fordi det kanskje betyr at drømmen viser til en episode det det ser ut somdu gjør noe galt. Beviset til din far ligger i displayet, eller det han ser der først.Også tilslutt en liten advarsel. Du har bedt meg om min tolkning gjennom internett. Om du ikke svarer meg Oom hva du syns om tolkningen..så ganner jeg deg til aldri mer å synes bildene dine er skarpe nok. Innerst inne, når du ser på dem selv. Alltid arti med noe annet enn renspikket fotoprat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå