Killswitch Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dæven det var stygt gjort. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Uffameg, greit nok at det gjør jobben, men synes sladding er bedre Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Nå har jeg prøvd sikkert 20 ganger men får ikke inn riktig.... I lightroom under export kan man velge filnavn, jeg skal ha det slik : navn 001.jpg, 002.jpg, 003.jpg osv. Hva skal jeg legge inn i det vinduet med customsetting. edit: det 25 forsøket gikk Bare å fylle inn "{secuence #(001)>>} Endret 27. januar 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dæven det var stygt gjort. Redigering er ikke nyhetsredaksjonenes sterke side Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer med ukens bilde på Nikongear, TGB. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hvor forferdelig er denne videoen? hehe youtube Endret 27. januar 2011 av fredderen Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Siden det var snakk om laptop her for ikke så mange dager siden, idag ble den perfekte laptop bestillt. Veldig spontant var det. Nå gjenstår bare en lang måned med venting... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Siden det var snakk om laptop her for ikke så mange dager siden, idag ble den perfekte laptop bestillt. Veldig spontant var det. Nå gjenstår bare en lang måned med venting... Den stod på listen min, men jeg endte opp med storebroren N43JF - samme CPU/RAM/Disk, men kraftigere grafikk (GT425M) og litt større. Den bør komme i morgen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan er byggekvaliteten på disse Asus-maskinene, brukbart tastatur etc.? Prøver å hjelpe en med kjøp av maskin, men vedkommende spinker for mye på kronene til at det blir eplelogo på maskinen, dessverre. (Gjett hvem som ender opp med å fikse det når skiten kræsjer og må formateres? ) Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Flott maskin fra Asus. Bare synd de bruker et h*lvetesglossy panel på skjermen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Synd og synd. Er deilig å se på så lenge det ikke reflekteres enhjørninger og nesehorn, noe som sjeldent skjer. Liker'e jei! Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan er byggekvaliteten på disse Asus-maskinene, brukbart tastatur etc.? Prøver å hjelpe en med kjøp av maskin, men vedkommende spinker for mye på kronene til at det blir eplelogo på maskinen, dessverre. (Gjett hvem som ender opp med å fikse det når skiten kræsjer og må formateres? ) Har en kollega som har en u35Jc og den er han hvertfall veldig fornøyd med. Tafset litt på den og kvaliteten virker god. Selvsagt ikke apple-finish på det men slike detaljer koster. Satser på at u36Jc ikke er noe dårligere. 19mm tynn og 1,44 kg med i5 prosessor til under 7k er uansett særdeles awesome! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det finnes en N41 utgave med matt skjerm. Jeg synes ASUS lager bedre laptopper enn Acer - bedre tastatur og bedre byggekvalitet. Heldigvis er Windows 7 en klar forbedring fra tidligere utgaver, så det bør bli mindre problemer. Bare husk å installere en skikkelig mail-klient og web-browser. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da er første runde av månedsutfordringene ferdig avstemt ... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for tilbakemelding. Virker ikke som det verste man kan ramle over – og at det er langt billigere enn Apple-produkter er klart, bare å legge forventningene deretter. Om de bare kunne kommet opp med en litt mer fornuftig navnepolicy hadde mye vært gjort, forventer de at kundene skal gå rundt og huske på at det er «U35JC» man er ute etter? Windows 7 burde gjøre jobben, hovedproblemet er egentlig at jeg må fikse tildels krøkkete problemer i et operativsystem jeg aldri bruker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for tilbakemelding. Virker ikke som det verste man kan ramle over – og at det er langt billigere enn Apple-produkter er klart, bare å legge forventningene deretter. Om de bare kunne kommet opp med en litt mer fornuftig navnepolicy hadde mye vært gjort, forventer de at kundene skal gå rundt og huske på at det er «U35JC» man er ute etter? Er enig av navnene er helt koko. Windows 7 burde gjøre jobben, hovedproblemet er egentlig at jeg må fikse tildels krøkkete problemer i et operativsystem jeg aldri bruker. Det samme som jeg føler når jeg kommer bort i en Apple, det. Og, ja det finnes problemer i Apple verdenen også. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 "Her er finalistene i årets blog awards" sier artikkelen. Også titter jeg på finalistene i "årets fotoblogg". Også tenker jeg "hæ? er ... dette finalister i årets fotoblogg?". Jeg lurer litt på hva de har lagt til grunn for disse kåringene. Ja, også er det jo ingen samfunnsblogger der heller. Bare sånne sminkeblogger. Kanskje de skal omdefinere den prisen litt? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Vet ikke om dere har sett disse, men dette var sinnssykt kule bilder. http://virtualfunzone.com/breathtaking-moments-presented-by-liwei.html#4 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Gratulerer med ukens bilde på Nikongear, TGB. Takker Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Flott maskin fra Asus. Bare synd de bruker et h*lvetesglossy panel på skjermen. Ja, fy! Glad jeg bestilte min MBP med matt skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå