Nautica Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Enkelte på eBay begynner og bli desperate på og kapre kunder når dem skriver dette åpenlyst på siden deres. We will ship as low item value and declare as 'gift' or 'returned repair item' Endret 23. januar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 1-3 dager betyr ikke at de får varen i løpe av dagene,er bestillingstiden det indikerer, har selv bestilt varer med samme varebeholdning har fått varene som forventet, samtidlig har dem sikkert kjøp noen flere eksemplar da varebeholdningen er oppgradert i etterkant. Det bare et tegn på at de får varen fra leverandørens lager, og ikke har varen på eget lager. Men er datasystemet deres godt nok til å se om leverandøren faktisk har varen? Når jeg ser på Komplett, PS og MPX, så kan det tyde på at det ikke finnes noen i Norge for tiden, ogat PC-en ikke kommer til Norge før langt ut i februar. Men nå er vel Dustin svensk, så kanskje de har lageret i Sverige. Har handlet fra dem endel siste året,for meg virker de veldig seriøse,ta en telefon/mail og sjekk ståa. Jeg tror jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvilken gratis raw-converter(til .nef filer) vil dere anbefale? ViewNX2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har handlet fra dem endel siste året,for meg virker de veldig seriøse,ta en telefon/mail og sjekk ståa. Jeg tror jeg skal gjøre det. Du får si hvordan det gikk,er litt nysgjerrig på hvordan folk "opplever" den butikken Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Dustins lager ligger i Sverige, slik som resten av bedriften. Dustin er konsekvent når det kommer til statusen på lagervarer, og i følge Dustinhome tråden (hvis jeg husker riktig) vil de aldri skrive at varen er på lager om noen dager, med mindre de har fått dette bekreftet fra leverandør. Jeg har brukte Dustinhome mye (totalt 7-8 større og mindre bestillinger) og kan si at etter erfaringene at de er helt klart mitt førstevalg. Jeg har også hatt flere 'feil', f.eks. død prosessor og feilbestilling av meg. I alle tilfellene har Dustinhome vært svært ryddige og raske. I det ene tilfellet fikk jeg ny vare og fikk beholde den gamle i tillegg. Jeg bestilte også en vare fra Dustinhome og en fra Komplett på samme tidspunkt. Begge hadde varen på lager og merkelig nok så kom varen fra Dustinhome i Sverige frem før varen fra Komplett. Endret 24. januar 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Da slapp jeg å sende mail til Dustin - nå er den aktuelle PC'en på lager! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Da slapp jeg å sende mail til Dustin - nå er den aktuelle PC'en på lager! Og hvor lenge var Adam i Paris? Nå står det 1-3 dager igjen! Så jeg sende en mail - får sende en mail. Etter litt mer research, så står det mellom følgende alternativer: Asus N43JF, Acer 5742G, og Dell XPS15. Tror jeg. Dell har et bra tilbud på XPS15 med i5/480M og GT425 for tiden (7390,-), Dell har også 7200 rpm disk. Hva mener folket om skjermkvaliteten på disse burkene? Ræva, skit, skrot ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg ville holdt litt igjen på selve maskinen, og lagt pengene du sparer i en god SSD. Endret 24. januar 2011 av Wikipedersen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg ville holdt litt igjen på selve maskinen, og lagt pengene du sparer i en god SSD. Med de prisene som er på SSD enda, så må jeg holde igjen mer enn litt ... 160GB er absolutt minimum, og det er strengt tatt for lite. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Forsåvidt sant det, men jeg mener at responsforskjellen er verdt den litt stive prisen. Bilder og slikt kan alltids lagres på ekstern-disker når de er bearbeidet. Som kjent; det koster å være kar. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Angående SSD er det akkurat nå veldig fristende å vente på Intels neste generasjon, som kommer nå i løpet av våren... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Forsåvidt sant det, men jeg mener at responsforskjellen er verdt den litt stive prisen. Bilder og slikt kan alltids lagres på ekstern-disker når de er bearbeidet. Jeg synes selv at ytelsesforbedringen er oppskrytt. Har selv en 64MB disk i 12"-en og den oppveier ikke slapp CPU og video. Jeg synes også at ekstern disk går litt i mot det å sitte å jobbe på en laptop. Dette er minimum kapasitet jeg kan se for meg at jeg kan leve med. 3.600,- mindre i PC budsjett gir 4.400,- til selve PC'en (8 lapper er maksimum). Har du forslag til en spiselig PC til den prisen som ikke står stille? Som kjent; det koster å være kar. Det gjør det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kjøpte Canon 60D i dag, digger det så langt. I'l be back with more, og sikkert noen bilder Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kjøpte Canon 60D i dag, digger det så langt. I'l be back with more, og sikkert noen bilder Grattis med nytt utstyr. Vi venter som vanlig på bildene. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har erfaring med hvor lang tid leveringer pleier å ta fra Elkjøp sin nettbutikk? Fikk melding at pakken ble sendt på søndag, men hos Posten står det ”Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding”. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har erfaring med hvor lang tid leveringer pleier å ta fra Elkjøp sin nettbutikk? Fikk melding at pakken ble sendt på søndag, men hos Posten står det ”Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding”. Bruker å gå ganske kjapt, så du kan vel ringe de og høre hvorfor det tar sånn tid. er det 60D på vei? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Bruker å gå ganske kjapt, så du kan vel ringe de og høre hvorfor det tar sånn tid. er det 60D på vei? OK, jeg får vente en dag til å se om det skjer noe, hvis ikke så tar jeg kontakt med dem. Ja, det er en 60D som er på vei. Vet ikke helt om jeg trenger den, men det er jo alltid gøy med noe nytt og tilbudet var jo ganske bra. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Noen som har erfaring med hvor lang tid leveringer pleier å ta fra Elkjøp sin nettbutikk? Fikk melding at pakken ble sendt på søndag, men hos Posten står det "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding". Erfarer ofte at posten er treg med og oppdatere pakkesporingen,har faktisk hent at på siden står det "ingen sending mottatt" og siden blir oppdatert med all informasjon samtidlig med at hentelappen blir tilgjengelig.Eller at plutselig står det mye på en gang,pakke mottatt,pakke videre sendt,pakke levert postkontor etc. Endret 25. januar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 OK, jeg får vente en dag til å se om det skjer noe, hvis ikke så tar jeg kontakt med dem. Ja, det er en 60D som er på vei. Vet ikke helt om jeg trenger den, men det er jo alltid gøy med noe nytt og tilbudet var jo ganske bra. Da jeg bestilte fra Elkjøp forrige uke fikk jeg mail at pakka ble sendt på lørdag, den ble registrert i postens systemer på mandag og var på postkontoret onsdag (Oslo). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå