:Francis: Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Helt riktig! En garanti må gi rettigheter utover de rettighetene man allerede har som forbruker, for at den skal være verdt papiret den står på. Francis Endret 19. januar 2011 av :Francis: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fototreff i Fredrikstad nå til lørdag. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kryptoen er forøvrig det jeg vil kalle esoterisk... Nå ble jeg nysgjerrig, har du anledning til å si mer? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kryptoen er forøvrig det jeg vil kalle esoterisk... Nå ble jeg nysgjerrig, har du anledning til å si mer? Det har'n men da må han ta livet av deg etterpå Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde egentlig bilder klar til januarutfordringen, men så fikk jeg tekniske problem. Innen jeg fikk tips for å løse dem, hadde jeg liksom mistet inspirasjonen på de bildene jeg hadde valgt ut. Og nå begynner jeg å få dårlig tid. Hvordan ligger dere an med bilder til utfordringen, folkens? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde egentlig bilder klar til januarutfordringen, men så fikk jeg tekniske problem. Innen jeg fikk tips for å løse dem, hadde jeg liksom mistet inspirasjonen på de bildene jeg hadde valgt ut. Og nå begynner jeg å få dårlig tid. Hvordan ligger dere an med bilder til utfordringen, folkens? Ai, så kjedelig! Håper du får til noe. Jeg, eh, jeg har et par ideer, men jeg vet ikke om jeg får gjort noe med dem. Men det er enda litt tid, så jeg har ikke gitt helt opp håpet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har postet et bilde, har en dårlig løsning for nr. 2. Og leker med ideer for #3 ... Det er jo forsatt litt over 22 timer igjen Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er det noen her som har erfaring med de Röde mikrofonene? http://fotovideo.no/Avdelinger/Produkter/Lyd/Mikrofon/R%C3%B8de/R%C3%B8de-Mikrofon-VideoMic-Shotgun-Semi-proff-mic-for-h%C3%A5ndh-videokamera-109924.aspx http://fotovideo.no/Avdelinger/Produkter/Lyd/Mikrofon/R%C3%B8de/R%C3%B8de-Mikrofon-Stereo-VideoMic-Semi-proff-mic-for-h%C3%A5ndh-videokamera-111584.aspx http://fotovideo.no/Avdelinger/Produkter/Lyd/Mikrofon/R%C3%B8de/R%C3%B8de-VideoMic-Pro--123720.aspx Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kryptoen er forøvrig det jeg vil kalle esoterisk... Nå ble jeg nysgjerrig, har du anledning til å si mer? Jada, men det er ikke akkurat hverdagskost. Se PM. Noe helt annet: hvordan scrobbler dere Mac-entusiaster fra iphonene deres? Har fått en avdanket iPhone til å kjøre Spotify til Zeppelinen i stuen, men ser at det av og til kan være hensiktsmessig å bruke ipodden til den gamle mp3-samlingen... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Er det noen her som har erfaring med de Röde mikrofonene? Har den billigste Røde Videomic, og er mer enn fornøyd i forhold til hva jeg betalte for den - men bruker den nok ikke til mer anvanserte ting enn små intervjuer. Til opptak av livemusikk og lignende foretrekker jeg å få lånt skikkelig mikrofoner og opptakere - selv om det enkleste ofte er å få ta opptak rett fra miksebordet (selv om aukustisk slagverk kan være litt problematisk noen ganger). Syncing av lyd er ganske trivielt å gjøre i ettertid med Pluraleyes. Edit: Fikk meg ny og nerdete skjorte her om dagen: Croppa bort ansiktet siden jeg så heldød ut. Feigt, I know. Endret 19. januar 2011 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Oslo Fashion Week på meg i februar, gjelder bare å ikke booke for mye denne uken Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er skumgummi "myk pur-skum" spesielt beregnet for luftfilter,du kan kjøpe det i løs vekt i en velassortert bilsports butikk. Bare ikke bruk bensin eller andre vesker som kan etse i stykker skumgummien,tror jeg ville brukt zalo. Oppvaskmiddel funker fint. Har rensa samme type luftfilter på en Honda tohjulstraktor ("Kosovoharley" som en bekjent av meg kalte det) før. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Er det noen her som har erfaring med de Röde mikrofonene? Har vurdet den rimligeste "860.- JP",har også vurdert en stereoløsning H4n ext. Er ennå på vurdere nivå Endret 20. januar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Breni Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Edit: Fikk meg ny og nerdete skjorte her om dagen: Da var den bestilt Lenke til kommentar
Breni Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) edit: Dobbeltpost Endret 20. januar 2011 av Breni Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bestemte meg for å fleske til med iPad 64GB 3G - gledeseg! Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Får 1000 euro av han duden som hadde stjålet bildet mitt. Yay. Da blir det nok en Samyang 35mm F/1.4, som Scandinavianphoto nå har fått pris på 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Godt det ble en ordning på det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sprett sjampisen Det er fint å få en ordning på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå