bareanton Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da gjelder det først å finne en gate med like kult navn ("Orchard Road") Forslag til gate Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 "Sulliker i hovedstaden"? Han bør jo ta bilder av noen andre enn oss akamister Det er jo mange flotte gatenavn i Oslo: Schleppegrells gate f.eks. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har gjort diverse gratis fotooppdrag for å prøve ut litt forskjellig. Planer om å ta betalt nå. Er sted mellom 1500kr og 2000kr en passende pris for disse bildene: http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Håndball/Haslum-HK-Follo Jeg var da på cupfinalen i Håndball for å ta bilder for Haslum. Kundene får et passord de kan logge inn på min nettside for å der kunne laste ned de utvalgte bildene i full oppløsning. Mener dere kanskje jeg skal ta enda mer for de? (skal ikke ta betalt for akkurat disse, men ved senere anledninger jeg tenker da) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding17.01.2011 15:17 Sent ute. Spørs om det blir torsdag før jeg får den da. *utålmodig* Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har gjort diverse gratis fotooppdrag for å prøve ut litt forskjellig. Planer om å ta betalt nå. Er sted mellom 1500kr og 2000kr en passende pris for disse bildene: http://knuthsolberg....Haslum-HK-Follo Jeg var da på cupfinalen i Håndball for å ta bilder for Haslum. Kundene får et passord de kan logge inn på min nettside for å der kunne laste ned de utvalgte bildene i full oppløsning. Mener dere kanskje jeg skal ta enda mer for de? (skal ikke ta betalt for akkurat disse, men ved senere anledninger jeg tenker da) Har du noen bilder av bård tobiassen? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kjøpt meg min første prime linse Gleder meg til å prøve den ut. Skal til Paris om et par uker, mulig at 50 mm på APC-S blir litt mye i en by men men. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Gleder meg til å prøve den ut. Skal til Paris om et par uker, mulig at 50 mm på APC-S blir litt mye i en by men men. Litt krevende, men allikevel en flott brennvidde. Særlig ute. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Er sted mellom 1500kr og 2000kr en passende pris for disse bildene: http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Håndball/Haslum-HK-Follo Bildene ser fult salgbare ut de. Men gjenstår det ikke litt hardere redigering før jobben er ferdig? Veldig mange bilder av tilnærma like situasjoner. Å avslutte jobben vil nok øke salgspotensialet en god del. Jeg tenker da på å plukke ut de bildene hvor timinga virkelig sitter. Da framstår du som en mye bedre fotograf. Endret 17. januar 2011 av fototim Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Anbefaler folk å sjekke de mest populære bildene sine med tineye (.com) for å finne ut om de er brukt av noen andre. Har sendt en 4-5 mailer om ett av mine bilder som har blitt brukt flere plasser. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er sted mellom 1500kr og 2000kr en passende pris for disse bildene: http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Håndball/Haslum-HK-Follo Bildene ser fult salgbare ut de. Men gjenstår det ikke litt hardere redigering før jobben er ferdig? Veldig mange bilder av tilnærma like situasjoner. Å avslutte jobben vil nok øke salgspotensialet en god del. Veldig flott med litt ordentlig kritikk!! Kan du utdype det lit mer? Hvilken vei burde jeg reigere bildene mine hardere? Selv følte jeg meg relativt ferdig egentlig, og derfor veldig flott med en slik kommentar. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Berre legg ut dei aller beste bileta, slik at dei dårligare ikkje trekk ned dei betre. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det var jo forsåvidt et veldig godt tips. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det var jo forsåvidt et veldig godt tips. Det er det som skiller de dyktigste og oss vanlige dødelige. Proffene viser ikke frem de mislykkede bildene sine Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvor var de misbrukte bildene postet? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Photobucket, flickr og rundt omkring. På photobucket hadde en frekk jævel croppet bildet, lagt på hipster-wannabe-kryssprossesering, lagt på navnet sitt, flare, strekkode (ja, strekkode!) og navnet til plateselskapet sitt. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det var jo forsåvidt et veldig godt tips. Det er det som skiller de dyktigste og oss vanlige dødelige. Proffene viser ikke frem de mislykkede bildene sine prøver å være kritisk. Men skal bli enda enda mer kritisk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Photobucket, flickr og rundt omkring. På photobucket hadde en frekk jævel croppet bildet, lagt på hipster-wannabe-kryssprossesering, lagt på navnet sitt, flare, strekkode (ja, strekkode!) og navnet til plateselskapet sitt. link? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Pics, or it didn't happen! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Kan du utdype det lit mer? Å forvente at en potensiell kunde skal blade igjenom 64 bilder er å lure seg selv. Du må gjøre det lettere for kunden å velge. Greier han ikke å velge, blir det ikke handel. Enkel salgspsykologi. Det betyr at du må velge ut de virkelige vinnerbildene. De som inneholder det magiske øyeblikket. Jeg har ikke studert bildene skikkelig, men for meg ser det ut som om du har en del øyeblikk. Hvis jeg har skjønt salgskonseptet ditt riktig, så bør trolig et av de tre første bildene selge. Hvis ikke, har du mista oppmerksomheta fra kunden, han surfer bare videre. (Likte forøvrig godt at du starta med et bilde som skiller seg ut, en god introduksjon til serien). Endret 17. januar 2011 av fototim Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Photobucket, flickr og rundt omkring. På photobucket hadde en frekk jævel croppet bildet, lagt på hipster-wannabe-kryssprossesering, lagt på navnet sitt, flare, strekkode (ja, strekkode!) og navnet til plateselskapet sitt. link? http://s172.photobucket.com/albums/w37/phildeslip/?action=view¤t=cover-storm-forget-web.jpg Ved nøyere gransking viste det selvfølgelig at kuken har gitt ut hele to CDer der han har brukt bildet mitt, og han har bildet mitt på siden til plateselskapet sitt. Her vanker det penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå