tomsi42 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Er bruktmarkedet på forumet kaputt? Når jeg søker etter annonser, så dukker ikke noen opp. La inn en ny annonse, men den dukker ikke opp den heller. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Er bruktmarkedet på forumet kaputt? Når jeg søker etter annonser, så dukker ikke noen opp. La inn en ny annonse, men den dukker ikke opp den heller. Jeg har ingen problemer med og finne produkter,hvilken kategori er det du selge i fra ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg har ingen problemer med og finne produkter,hvilken kategori er det du selge i fra ? Speilrefleks. Edit: Det hjelper selvfølgelig å publisere annonsen. Men ingen av annonsene dukker opp i FireFox under Linux, men jeg ser de i Firefox for Windows. Endret 13. januar 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ? Skal jeg bli kvitt alt Canon-rælet mitt, så må det jo legges ut for salg Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 erher bruktmarked?link plz Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 erher bruktmarked?link plz Hva med linken "Bruktmarked" oppe til høyre? (Vel - i alle fall i akam-skinnet). Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ? Skal jeg bli kvitt alt Canon-rælet mitt, så må det jo legges ut for salg Fant en Canon 30D til salgs, jeg. Skal du selge unna alt av Canon-utstyr? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skal du selge unna alt av Canon-utstyr? Rubbel og bit. 30D, grep, 430EX blits, 24mm f/2,8, 28mm f/2.8, Sigma 50mm, 85mm f/1.8 og EF-S 15-85mm. Samt en Sigma 1.4x converter og en EOS 3. Kommer vel til å selge en sekk eller to også. Deretter blir det noe luking i Olympus-bedet. Og etter det skal jeg bestemme meg for hva jeg gjør videre Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ? Skal jeg bli kvitt alt Canon-rælet mitt, så må det jo legges ut for salg Har ikke du en Canon blits,580EX II ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har ikke du en Canon blits,580EX II ? Kun en 430 EX, første generasjon. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ådne. Etter det Victoria forteller om lærerne hos dere skjønner jeg ikke at du klarer å holde deg i skinnet. Haha, er eit par interssante skruer, for å sei det slik. Trur og han eine læraren ikkje liker meg, sida han aldri gjer meg tilbakemelding(berre karakter), mens han gjer tilbakemelding til alle andre. :/ Fekk deko noko bra idag? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 jeg skal ta bilde for en skole på mandag, det skal brukes til en informasjonsfolder til en utdanningsmesse arrangert av skolen. jeg skal ta 5-10 bilder som representerer de ulike studieretningene ved denne videregående skolen. hva skal jeg ta betalt? jobber i lokalavis og blir leigd inn. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ådne. Etter det Victoria forteller om lærerne hos dere skjønner jeg ikke at du klarer å holde deg i skinnet. Haha, er eit par interssante skruer, for å sei det slik. Trur og han eine læraren ikkje liker meg, sida han aldri gjer meg tilbakemelding(berre karakter), mens han gjer tilbakemelding til alle andre. :/ Fekk deko noko bra idag? Ja, tror hun var fornøyd og jeg så noen som hadde potensiale. Dessverre fikk jeg melding nå om at læreren hadde anklaget hun for ikke å ha tatt bildene selv og en røys med andre spørsmål. Heldigvis tok jeg bilder av hun når hun holdt på. Viser hun de skal ikke læreren ha noe spesielt å si. Eneste er eventuelt at hun ikke lyssatte alt selv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Et par (i grunn ikke mange) fine tilbud på fotovideo og japanphoto nå i tråd med messen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Ooh, Sigma 85mm f/1.4 til 5495,- hos fotovideo i helga. Den må jeg si frister. Godt for kontoen at jeg skal på hyttetur uten pc og internett. Må bare skynte meg hjem fra jobb så jeg slipper sitte her å være frista. Endret 14. januar 2011 av phax Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ooh, Sigma 85mm f/1.4 til 5495,- hos fotovideo i helga. Den må jeg si frister. Godt for kontoen at jeg skal på hyttetur uten pc og internett. Den jeg siktet til :-D Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Faen, var forsein til å komme meg unna PCen. Da var den bestillt. God helg! 2 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Haha edit: wops feil. Endret 18. januar 2011 av Jan 1 Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Flere enn meg som sliter med å logge inn på facebook? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå