Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Capture by the Norwegians - Robert Robinson Mye bra her.. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Fuktskader behøver ikke og bare angripe elektronikk,mugg/sopp trives bedre hvis miljøet er fuktig. Hender at det dukker opp objektiver som har mugg/sopp innvendig,men det er eldre objektiver så dette skjer jo ikke på dagen for og si det sånn. Endret 7. januar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har et gammelt, lurvete 35/2.8 med nok soppvekster til å lage tidenes sopprisotto. Men bokehen er like fin. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har et gammelt, lurvete 35/2.8 med nok soppvekster til å lage tidenes sopprisotto. Men bokehen er like fin. Det er soppen som gjør at bokehen er fin Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ser ut som jeg stikker til Oslo på lørdag for å selge Mac og handle kamera - er noen interessert i å gå en liten fototur? Regner med at jeg er på fotovideo rundt tolv/halv ett. Kanksje det. Tatt en liten minitreff. Har enda ikke tatt et bilde i år. Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. Værmeldingen ser ikke veldig lovende ut, men det ser ut til å lette litt i et-to tiden (litt mindre snø). Jeg tar allikevel en liten tur inn til Oslo; vi kan jo møtes på Fotovideo rundt kvart over 12? Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tenkte jeg skulle hive inn et bilde i 2010-forumbilde-tråden, og mener jeg en gang fant ut hvordan jeg kunne reposte bilder som jeg tidligere hadde lastet opp til andre tråder, men nå er det borte fra hjernebarken, gitt. Noen tips? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 kontrollpanel->administrer vedlegg->kopier linken derfra (garanterer ikke at det virker) ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Evt. kopiere linken til selve bildet og lage en IMG-tag som peker på det? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Capture by the Norwegians - Robert Robinson Mye bra her.. Veldig mykje bra her. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. Værmeldingen ser ikke veldig lovende ut, men det ser ut til å lette litt i et-to tiden (litt mindre snø). Jeg tar allikevel en liten tur inn til Oslo; vi kan jo møtes på Fotovideo rundt kvart over 12? Høres bra ut. Jeg er kler meg i grå frakk og Domke Waxwear-veske. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hvorfor ha to forskjellige kataloger ? Det er ikke noe problem å koble ut og inn en disk så står den bare som offline når du ikke bruker den. La Da kan du også flytte bilder i mellom diskene bare med å dra de over inne i lightroom. Mye kjappere det ifht å for å loade opp nye kataloger hele tiden. Siterer bare så du for notifikasjon på det, menneh... Nå har jeg glanet hele flickren din to ganger i løpet av et par dager og er lei lav oppløsning. Hvis jeg kjøper Flickr Pro* til deg, laster du opp i større oppløsning? *Ja jeg er seriøs. Endret 8. januar 2011 av Riot™ 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. Værmeldingen ser ikke veldig lovende ut, men det ser ut til å lette litt i et-to tiden (litt mindre snø). Jeg tar allikevel en liten tur inn til Oslo; vi kan jo møtes på Fotovideo rundt kvart over 12? Høres bra ut. Jeg er kler meg i grå frakk og Domke Waxwear-veske. Mulig jeg dukker opp jeg og, se etter en som har plukket fram 5 µFT-objektiver og prøver å bestemme seg Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. Mulig jeg dukker opp også, men ikke vent på meg. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvorfor ha to forskjellige kataloger ? Det er ikke noe problem å koble ut og inn en disk så står den bare som offline når du ikke bruker den. La Da kan du også flytte bilder i mellom diskene bare med å dra de over inne i lightroom. Mye kjappere det ifht å for å loade opp nye kataloger hele tiden. Siterer bare så du for notifikasjon på det, menneh... Nå har jeg glanet hele flickren din to ganger i løpet av et par dager og er lei lav oppløsning. Hvis jeg kjøper Flickr Pro* til deg, laster du opp i større oppløsning? *Ja jeg er seriøs. spanderer du på meg også eller? Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har jeg surfet for mye på Flickr når jeg gjennkjenner bilder tatt med Canon 5Dmk2. Spesielt ansiktsbilder er helt enestående, og jeg klarer ikke legge bort tanken på at den er så billig nå... Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Løp og kjøp! Du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 La nylig ut et ansiktsbilde, Per-Erik. Flickr @ CarlRiot Tatt med 5dmk2 og 85mm. Halvansiktet er NESTEN 100% crop. Hvorfor ha to forskjellige kataloger ? Det er ikke noe problem å koble ut og inn en disk så står den bare som offline når du ikke bruker den. La Da kan du også flytte bilder i mellom diskene bare med å dra de over inne i lightroom. Mye kjappere det ifht å for å loade opp nye kataloger hele tiden. Siterer bare så du for notifikasjon på det, menneh... Nå har jeg glanet hele flickren din to ganger i løpet av et par dager og er lei lav oppløsning. Hvis jeg kjøper Flickr Pro* til deg, laster du opp i større oppløsning? *Ja jeg er seriøs. spanderer du på meg også eller? Haehae, kanskje? Får se - han får svare iløpet av dagen. Svarer han ikke i løpet av i dag så kan du få (om jeg har penger etter byn i dag - var jo meningen å kjøpe til han tidligere i dag men svarer jo aldri ). Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 La nylig ut et ansiktsbilde, Per-Erik. Flickr @ CarlRiot Tatt med 5dmk2 og 85mm. Halvansiktet er NESTEN 100% crop. her du direktelink? finner ikke La nylig ut et ansiktsbilde, Per-Erik. Flickr @ CarlRiot Tatt med 5dmk2 og 85mm. Halvansiktet er NESTEN 100% crop. her du direktelink? finner ikke nevermind.Google fikset biffen. flotte bilder :-) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har et gammelt, lurvete 35/2.8 med nok soppvekster til å lage tidenes sopprisotto. Men bokehen er like fin. Håper du fleiper nå. Mugg i ett objektiv, kan smitte kamerahuset, som igjen kan smitte hele objektivsamlinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå