Simon Aldra Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så lenge lyden er klar og god og holder godt volum (litt for lav er bedre enn sprengt) skal det ikke være noe problem, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bilde-arkiv for 2010 = ~500GB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Eneste minuset er at det dårligere smak på ejekulasjonvæske. (Har det blitt meg fortalt) Way to much information Bilde-arkiv for 2010 = ~500GB Tre ganger så mye som meg ... Hvor mange bilder ble det totalt? Og hvor mange keepers? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som fikk med seg solformørkelsen i morges ? Her i østfold var/er det total overskyet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som fikk med seg solformørkelsen i morges ? Her i østfold var/er det total overskyet Overskyet (med snø i lufta) her også. Men det er mørkere ute enn det pleier ... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Eneste minuset er at det dårligere smak på ejekulasjonvæske. (Har det blitt meg fortalt) Way to much information L4r5, Lars, £a®s. Når du nå er moderator skal du også huske å moderere deg selv angående informasjon. Dessuten heter det ejakulasjonsvæske. Endret 4. januar 2011 av Trondster Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 WOHO! Fant det CF-kortet jeg trodde jeg hadde mistet. Ubrukt, riktignok, men 4GB er 4GB. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) @Tomsi/Trondster: Pff. Nå synes jeg dere er vel konservative, selv til gamle mennesker å være. Endret 4. januar 2011 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, hvis du liker Spunk med hvitløkssmak, så skal ikke jeg stoppe deg! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 For de med utstyrsliste i profil - formateringen er nå kraftig forbedret - spalten er markant bredere. Gakk inn og fiks hvis du skal endre på listeutseendet. Det hjalp det. Tror jeg gakker hen og begynner å selge litt av det jeg har, jeg. Bruker jo ikke en brøkdel av det ... hva skal du kvitte deg med av canonting da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hva skal du kvitte deg med av canonting da? 30D'en, grepet og 28mm-en er ihvertfall på lista. Det er mulig jeg kutter ut Canon helt, og da skal resten ut også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 @Tomsi/Trondster: Pff. Nå synes jeg dere er vel konservative, selv til gamle mennesker å være. Kan ha noe med at det er lite med katolske jenter i nærmiljøet mitt Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) hva skal du kvitte deg med av canonting da? 30D'en, grepet og 28mm-en er ihvertfall på lista. Det er mulig jeg kutter ut Canon helt, og da skal resten ut også. si ifra når det skal selges da, er intr. i det meste av fastoptikk til canon som ikke gir vignette på 5d ^^ Endret 4. januar 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 si ifra når det skal selges da, er intr. i det meste av fastoptikk til canon som ikke gir vignette på 5d ^^ Hvordan gikk det med 85mm salget? Måtte du selge, eller har du den fortsatt? Vil tro at det er stort sett 24mm-en, 50mm-en og blitsen som er interessant for deg. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) hva skal du kvitte deg med av canonting da? 30D'en, grepet og 28mm-en er ihvertfall på lista. Det er mulig jeg kutter ut Canon helt, og da skal resten ut også. si ifra når det skal selges da, er intr. i det meste av fastoptikk til canon som ikke gir vignette på 5d ^^ Lykke til. Da må det bli TS-E 90mm F/2.8 på deg da. Objektivet har bare 0.5 EV lystap helt ut i hjørnene på 5DII'en min. Finner ingen annen fastoptikk med mindre vignettering for å si det sånn. Edit: Er det noen generell interesse for en liten "forumartikkel" angående nevnte objektiv? Endret 4. januar 2011 av Shocktrauma 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Edit: Er det noen generell interesse for en liten "forumartikkel" angående nevnte objektiv? Det vil jeg si at jeg er. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Edit: Er det noen generell interesse for en liten "forumartikkel" angående nevnte objektiv? Det vil jeg si at jeg er. 1+ Generelt om slike objektiver. Canon, Nikon, Hartblei eller Schneider Kreunznach Tilt Shift. 3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gjerne også sammenlignet med billigere lensbaby og sånt.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Utenom "laster" problemet har jeg også noen dager ikke klart og åpne emneposter fullstendig,det er bare de første postene som vises må bruke F5 intensivt Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hola folkens!!! Jeg har rimelig lyst på flash trigger til min nikon d80, men har ikke så mye penger. Har dere noen å anbefale? Har sett litt på ebay, der finner man noen utstyr for 30$. Er det verdt å kjøpe? Erfaring og tips mottas med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå