Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste minuset er at det dårligere smak på ejekulasjonvæske. (Har det blitt meg fortalt)

Way to much information :ohmy:

L4r5, Lars, £a®s. Når du nå er moderator skal du også huske å moderere deg selv angående informasjon. :tease: Dessuten heter det ejakulasjonsvæske. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

hva skal du kvitte deg med av canonting da? ;)

30D'en, grepet og 28mm-en er ihvertfall på lista. Det er mulig jeg kutter ut Canon helt, og da skal resten ut også.

si ifra når det skal selges da, er intr. i det meste av fastoptikk til canon som ikke gir vignette på 5d ^^

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

si ifra når det skal selges da, er intr. i det meste av fastoptikk til canon som ikke gir vignette på 5d ^^

Hvordan gikk det med 85mm salget? Måtte du selge, eller har du den fortsatt?

Vil tro at det er stort sett 24mm-en, 50mm-en og blitsen som er interessant for deg.

Lenke til kommentar

hva skal du kvitte deg med av canonting da? ;)

30D'en, grepet og 28mm-en er ihvertfall på lista. Det er mulig jeg kutter ut Canon helt, og da skal resten ut også.

Lykke til. ;) Da må det bli TS-E 90mm F/2.8 på deg da. Objektivet har bare 0.5 EV lystap helt ut i hjørnene på 5DII'en min. Finner ingen annen fastoptikk med mindre vignettering for å si det sånn.

Edit: Er det noen generell interesse for en liten "forumartikkel" angående nevnte objektiv?

Endret av Shocktrauma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hola folkens!!!

Jeg har rimelig lyst på flash trigger til min nikon d80, men har ikke så mye penger. Har dere noen å anbefale? Har sett litt på ebay, der finner man noen utstyr for 30$. Er det verdt å kjøpe?

Erfaring og tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...