IceFox Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Var det et ekte kamera eller kun en modell? Objektivet så jævlig bra ut, men huset så litt ut som noe som en 7. klassing lagde i sløyden på skolen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Feste direkte på blitsen eller softbox som blitsen kan monteres på? Så lenge det sitter fast. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Mange som anbefaler denne. Tenker å kjøpe den selv etterhvert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Var det et ekte kamera eller kun en modell? Objektivet så jævlig bra ut, men huset så litt ut som noe som en 7. klassing lagde i sløyden på skolen. Har sett bildet før; er en tilig modell i design-fasen for en eller annen 1D variant. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Kva er den største softboxen å få tak i til EX580II? Feste direkte på blitsen eller softbox som blitsen kan monteres på? Oh neat'o! 1D med EF 200mm f/1.8L i tre. WOW! Impressive How much? Når tar JapanPhoto inn denne? =D Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Nei, jeg kommer neppe til å bli en fuglefanatiker, som lever og ånder for å stadig utforske nye arter etc. etc. Min far var sånn som deg, leste fuglebøker, lagde fuglekasser og lærte seg lyder etc. Tror dessverre ikke jeg tar opp den arven..Reise land og strand rundt for å observere fugler er heller ikke aktuelt for meg. Om det skulle vært det, måtte det vært et miljø for det i nærmiljøet mitt. Antar at du dro sammen med andre ivrige fugletittere når du dro rundt? En klubb el. lign., eller hva? Når begynte du forresten, hvorfor ble du interessert? Over på macro - om jeg er tålmodig nok til dette vet jeg ærlig talt ikke. Har pr. i dag et 100\2.8 macroobjektiv - men jeg føler at jeg ikke kommer nærme nok. Nei, har ikke prøvd meg på innsekter fullt ut, så første pri er å gi det et ordentlig forsøk med utstyret jeg har. Jeg hadde en i klassen og en under meg som var bedre enn meg, så hang med de. Om dere har hørt om Jon Østeng Hov: Han har en bror, som igjen har en sønn som er et år yngre enn meg. Kan vel si at naturinteresse ligger i blodet der. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) How much? Når tar JapanPhoto inn denne? =D Tror nok du må ta direkte kontakt med Canon for å få tak i en sånn. Ellers virker denne softboxen som et godt kjøp. Endret 26. juni 2008 av gorpium Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Da ble det jammen D300 på meg i dag. Han jeg jobbet med spøkte med "Jeg skal ikke slå inn en D300 til deg da?" og så klarte jeg ikke si nei Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Evt. enda bedre. Nokon som veit som eit adapter som gjer at eg kan montere hotshoe-blitz på Elinchrom-softbox? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Hmm.. tror ikke jeg har sett noe sånt før. Sånn som jeg ser det, så veier softboxer over visse dimensjoner så mye at det sikkert ikke er gunstig å lage en enkel adapter for hotshoe-blitser, men hva vet jeg? Gratulerer sn0dig! Skaff deg grep til begge husene nå, så ser det bra ut. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Haha. Må isåfall selge D200 for å få råd til MB-D10 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Da ble det jammen D300 på meg i dag. Han jeg jobbet med spøkte med "Jeg skal ikke slå inn en D300 til deg da?" og så klarte jeg ikke si nei Møkkamann - og sånne jobber du med Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Da ble det jammen D300 på meg i dag. Han jeg jobbet med spøkte med "Jeg skal ikke slå inn en D300 til deg da?" og så klarte jeg ikke si nei Haha, spontane innkjøp er som oftest hysterisk morsomme et par timer senere. Du som jobber der har, etter hva jeg har forstått, ganske bra priser, tror ikke det hadde vært forsvarlig for kontoen min å jobbe der. Men gratulerer, husk grep Oppdater signatur Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Da ble det jammen D300 på meg i dag. Han jeg jobbet med spøkte med "Jeg skal ikke slå inn en D300 til deg da?" og så klarte jeg ikke si nei Haha, spontane innkjøp er som oftest hysterisk morsomme et par timer senere. Du som jobber der har, etter hva jeg har forstått, ganske bra priser, tror ikke det hadde vært forsvarlig for kontoen min å jobbe der. Men gratulerer, husk grep Oppdater signatur Blir ikke noe lønn på meg denne mnd, og lite neste mnd ser det ut til Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Blir nok en D300 på meg i slutten av sommeren også. Jeg trakk en Tokina 12-24mm fra lønna i dag. Så er ikke helt forsvarlig for kontoen, nei. Men nå har jo vi en fin pris på D300 da. Mohahahah! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Nesten verdt det å sende JP Trondheim en søknad om sommerarbeid Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Har du ikke fått deg batterigrep, Marius? Må huske å oppdatere signaturen du også. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Hey, jeg er unnskyldt på grunn av utestengelsen! =D Noen som i klartekst kan fortelle meg hovedfordelene med FF 12MP, utenom bedre ISO egenskaper. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Bedre ISO-ytelse! Er vel hovedsakelig det. Derfor mange landskapsfotografer klager. De vil ha ISO 100 og flere megapixler. Er vel det man kan forvente av en D3x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå