k-h-s Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg kontaktet smugmug og de skal åpne den igjen så jeg kan betale. Det som er problemet er at jeg heller ikke fikk logget inn på min side heller. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har sittet å lest div. Nikon D7000 vs ___ fora rundt omkring, og er imponert over hvor usaklig stygge folk blir i språkbruken mot hverandre. Tydligvis veldig sterke følelser involvert i fanboyism.. Underholdning på høgaste nivå! Godt nytt fotoår til alle Akamister! 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Skal det være en Zoomar 180/1.3 med F-mount, anyone? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160440683926+ EDIT: http://www.cameraquest.com/zoomar13.htm Francis Endret 2. januar 2011 av :Francis: Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skal det være en Zoomar 180/1.3 med F-mount, anyone? Ooouch, den ville blitt framtung på E-P1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skal det være en Zoomar 180/1.3 med F-mount, anyone? Ooouch, den ville blitt bortkastet på E-P1 Hell yeah. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Huff!! jeg viste ikke det fantes så dyre blitzer. Hehe - dyreste til Profoto ligger rundt 90 000,- og det er kun aggregatet uten blitshodene. Hmm. Vanskelig å finne fotointeresserte folk som har lyst å ta bilder hele tiden. Har kun en slik venn, men han er mer en landskapsfotograf. Lengter etter fotogale portrett (og alt innen) folk, som gjerne også skyter med strober. Er jo kjekkest å utvikle nye ferdigheter når man har en annen å diskutere og prøve seg fram med. ? Du kjenner jo meg. Du er mester. Så langt jeg vet så kan unge gresshoppere legge seg flat for Yodaene her i galaksen. Nei, sant nok. Jeg skal plage deg når jeg kommer hjemom igjen fra militæret. Sitter fast hjemme uten busskort siden jeg flyr 10 Jan. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Huff!! jeg viste ikke det fantes så dyre blitzer. Hehe - dyreste til Profoto ligger rundt 90 000,- og det er kun aggregatet uten blitshodene. Hmm. Vanskelig å finne fotointeresserte folk som har lyst å ta bilder hele tiden. Har kun en slik venn, men han er mer en landskapsfotograf. Lengter etter fotogale portrett (og alt innen) folk, som gjerne også skyter med strober. Er jo kjekkest å utvikle nye ferdigheter når man har en annen å diskutere og prøve seg fram med. ? Du kjenner jo meg. Du er mester. Så langt jeg vet så kan unge gresshoppere legge seg flat for Yodaene her i galaksen. Nei, sant nok. Jeg skal plage deg når jeg kommer hjemom igjen fra militæret. Sitter fast hjemme uten busskort siden jeg flyr 10 Jan. Jeg synes litt synd på Marius så jeg la deg til på tryneboken Huff!! jeg viste ikke det fantes så dyre blitzer. Hehe - dyreste til Profoto ligger rundt 90 000,- og det er kun aggregatet uten blitshodene. Hmm. Vanskelig å finne fotointeresserte folk som har lyst å ta bilder hele tiden. Har kun en slik venn, men han er mer en landskapsfotograf. Lengter etter fotogale portrett (og alt innen) folk, som gjerne også skyter med strober. Er jo kjekkest å utvikle nye ferdigheter når man har en annen å diskutere og prøve seg fram med. ? Du kjenner jo meg. Du er mester. Så langt jeg vet så kan unge gresshoppere legge seg flat for Yodaene her i galaksen. Nei, sant nok. Jeg skal plage deg når jeg kommer hjemom igjen fra militæret. Sitter fast hjemme uten busskort siden jeg flyr 10 Jan. Jeg synes litt synd på Marius så jeg la deg til på tryneboken Men vi er vel flere Bergensere som drømmer vått om "blenderåpninger" og glass ? Solid dobbelpost her altså ... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er det quote-søndag i dag? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skjønte ikke det med "synd" men greit nok. Alle drømmer nok om slikt. I løpet av året skal jeg plukke opp (etter fullt studioutstyr) i hvert fall tre stk L glass. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skjønte ikke det med "synd" men greit nok. Alle drømmer nok om slikt. I løpet av året skal jeg plukke opp (etter fullt studioutstyr) i hvert fall tre stk L glass. Bare min vanlig tørre humor som har en tendens til å tørke ut før den når mottaker Synd på Marius ja.. Han har vel fått nok av min "tørrhet" . Høhø Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skal det være en Zoomar 180/1.3 med F-mount, anyone? Ooouch, den ville blitt bortkastet på E-P1 Hell yeah. Nei, framtung. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skjønte ikke det med "synd" men greit nok. Alle drømmer nok om slikt. I løpet av året skal jeg plukke opp (etter fullt studioutstyr) i hvert fall tre stk L glass. Bare min vanlig tørre humor som har en tendens til å tørke ut før den når mottaker Synd på Marius ja.. Han har vel fått nok av min "tørrhet" . Høhø Haha, såpass. Nei, tilbake til å spise Eplemaskiner. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fuck. Da er webserverne hos Enterweb nede igjen - halvannen uke etter at de var nede i 40 timer (!). Den gjengen kommer til å miste meg som kunde ganske snart... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fuck. Da er webserverne hos Enterweb nede igjen - halvannen uke etter at de var nede i 40 timer (!). Den gjengen kommer til å miste meg som kunde ganske snart... Enterweb er vel egetnlig kjøpt opp av noen? Mener det er de jeg har pinglebo.net hos. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 De ble kjøpt opp av ISPhuset Nordic, men det er fortsatt Enterweb jeg får regninger fra (dvs jeg kommer ikke til å få det flere ganger). One.com tilbyr mer lagringsplass, 24-timers support og har bedre oppetidsstatistikk til mye lavere pris, kommer nok til å flytte over dit i løpet av en ukes tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 De ble kjøpt opp av ISPhuset Nordic, men det er fortsatt Enterweb jeg får regninger fra (dvs jeg kommer ikke til å få det flere ganger). One.com tilbyr mer lagringsplass, 24-timers support og har bedre oppetidsstatistikk til mye lavere pris, kommer nok til å flytte over dit i løpet av en ukes tid. Jeg har også tenkt å flytte, men venter nok til neste gang regningen forfaller da jeg ikke har så store problemer. Men hvordan er responsetid hos One.com (dvs. hvor raskt man får opp en side derfra)? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skal det være en Zoomar 180/1.3 med F-mount, anyone? Ooouch, den ville blitt bortkastet på E-P1 Hell yeah. Nei, bortkastet. Ja, nemlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg kontaktet smugmug og de skal åpne den igjen så jeg kan betale. Det som er problemet er at jeg heller ikke fikk logget inn på min side heller. Tipper at du finner bildene dine der også når alt er på plass. Apropos smugmug, er det noen enkel måte å laste ned alle mine egne bilder derfra, hvis jeg har lyst til det? Det er for å flytte galleriene til flickr, som jeg faktisk bruker aktivt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor får jeg ikke åpnet pdf filer fra thunderbird i open office ? Mener det ikke har bytt på problemer før Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Sorry, jeg var dum! Klart det, ikke noe problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå