fo2re Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 God Nyttår ! Skal man ta med seg en blits utendørs på korte avstander så er uansett kamerablitsene å foretrekke, jeg kan trøkke 4 SB-900 ned i Think Tank Retrospective 30 hvis ser behovet. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hmm. Vanskelig å finne fotointeresserte folk som har lyst å ta bilder hele tiden. Har kun en slik venn, men han er mer en landskapsfotograf. Lengter etter fotogale portrett (og alt innen) folk, som gjerne også skyter med strober. Er jo kjekkest å utvikle nye ferdigheter når man har en annen å diskutere og prøve seg fram med. ? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Caol Ila er fantastisk. Ca. mitt andre møte med whisky forøvrig. Skjønte ikke at det var godt den gangen though. Drakk selv et par glass Glenlivet i kveld. Smakte helt ok, men foretrakk stortsett julebrygget til Pappa. Ble en overraskende rolig kveld for min del i kveld. Litt greit det óg en gang i blandt. Caol Ila er på ingen måte en nybegynnerwhisky. Glenlivet er ikke favoritten min, men jeg har for tiden lyst til å prøve Springbank. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Usj, jeg liker ikke fargene på skjermen min etter at jeg kalibrerte den slik den absolutt bør være. Bilder ser selvfølgelig ut som de skal, men ellers ser det ganske bedrøvelig ut med lav styrke på det hvite, og ganske blasst, egentlig. Brightness måtte helt ned i 27,3% for 6500K-oppsett. Ideer til hva jeg kan gjøre? Jeg bruker jo hovedmaskinen min til bildebehandling, generell surfing og epost o.l., spill, se på litt film osv. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ønsker et godt nyttår til alle her på akam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Usj, jeg liker ikke fargene på skjermen min etter at jeg kalibrerte den slik den absolutt bør være. Bilder ser selvfølgelig ut som de skal, men ellers ser det ganske bedrøvelig ut med lav styrke på det hvite, og ganske blasst, egentlig. Brightness måtte helt ned i 27,3% for 6500K-oppsett. Ideer til hva jeg kan gjøre? Jeg bruker jo hovedmaskinen min til bildebehandling, generell surfing og epost o.l., spill, se på litt film osv. Kan du ikke opprette 2 profiler? Én for vanlig bruk av dataen, og én for bildebehandling? Så er det bare å velge den du har behov for når du har behov.. EDIT: altså skjermprofiler.. Endret 1. januar 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Verden i Bilder - Aftenposten. Mange gode bilder... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Leter etter en relativt ny film (Siste 2 årene) som jeg ikke husker navnet på. Tror det er Big Frank eller noe slik, og handler om en spinkel kar som havner i fengsel, men har trent kampsport før han åket inn så han knerter mange av fangene og skaper ro i fengselet. Komedie. Anyone? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har du sjekket imdb, Mr. Olsen? Nytt år har nye utfordringer. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Leter etter en relativt ny film (Siste 2 årene) som jeg ikke husker navnet på. Tror det er Big Frank eller noe slik, og handler om en spinkel kar som havner i fengsel, men har trent kampsport før han åket inn så han knerter mange av fangene og skaper ro i fengselet. Komedie. Anyone? Hva med Big Stan? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er det nokon interesse for ein ny årsutfordring for 2011 ala den vi hadde i fjor. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179078 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tror jeg er up for en årsutfordring i år. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg er usikker, men tror kanskje en kandidat-variant kan være noe. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg føler for å tøye stayer-evnen i en ny årsutfordring! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I is happy! Innstallerte View NX2 nå, og det var en stor lettelse å se at Picture Control var tilstede i bildene. Blir helt meningsløst å redigere et sløvt bilde uten Picture Control i PS nå. Fra nå av blir det ViewNX2! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da er min ME Super atter en gang ladet med film (Adox CMS 20)! Yeehaa Francis Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Då prøver vi på nytt med ein gjentaking av fjorårets årsutfordring. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1286464 Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da er min ME Super atter en gang ladet med film (Adox CMS 20)! Yeehaa Francis Hurra! Savner det kameraet. Vurderer å anskaffe meg enda et. Det forrige gikk til pieces. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Usj, jeg liker ikke fargene på skjermen min etter at jeg kalibrerte den slik den absolutt bør være. Bilder ser selvfølgelig ut som de skal, men ellers ser det ganske bedrøvelig ut med lav styrke på det hvite, og ganske blasst, egentlig. Brightness måtte helt ned i 27,3% for 6500K-oppsett. Ideer til hva jeg kan gjøre? Jeg bruker jo hovedmaskinen min til bildebehandling, generell surfing og epost o.l., spill, se på litt film osv. Kan du ikke opprette 2 profiler? Én for vanlig bruk av dataen, og én for bildebehandling? Så er det bare å velge den du har behov for når du har behov.. EDIT: altså skjermprofiler.. Joda, har tenkt tanken, men jeg vet det er veldig lett å glemme å endre frem og tilbake bare fordi man starter Lightroom e.l. Det beste hadde vært at det var noe automatikk idet. F.eks. så snart jeg startet Lightroom, så endret maskinen profil selv. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da er min ME Super atter en gang ladet med film (Adox CMS 20)! Yeehaa Francis Hurra! Savner det kameraet. Vurderer å anskaffe meg enda et. Det forrige gikk til pieces. har faktisk en pentax me super som ikke brukes(ja jeg vet, shame on me) ta kontakt pr pm hvis du er intr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå