eriklovold Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har penger på konto, og rasjonaliserer med at M6en sannsynligvis kun vil gå oppover i pris, slik at det jeg egentlig foretar er en fornuftig investering. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som har fått tafset på Leica S2? Noe jeg kunne tenkt meg å beføle for å si det sånn... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er generelt med programmet. Har lastet ned Linux-distroer uten at det har vært noe problem i det siste, men i dag skulle jeg laste ned 6 stk og nedlastningshastigheten er på 0,7kB/s, og jeg får ikke gjort mye med det. Prøvde å restarte programmet, og da gikk nedlastningen først opp til 250kB/s men dalte rett ned til 0,xx, og det tar nå rundt 7 uker før nedlastningen er ferdig. Har lest noe om porter osv. men det er noe jeg ikke har tenkt å begi meg ut på da jeg kan null og niks, og det oppsto plutselig for noen timer siden, så tror ikke det er det som er problemet. Disk overload? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som har fått tafset på Leica S2? Noe jeg kunne tenkt meg å beføle for å si det sånn... Ja, jeg har tatt bilder med det. Høy kvalitet! Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som har fått tafset på Leica S2? Noe jeg kunne tenkt meg å beføle for å si det sånn... Ja, jeg har tatt bilder med det. Høy kvalitet! Har du noen eksemplarer? Kunne tenke meg å se hvor bra kvalitet det er på bildene i forhold til mitt eget 5D MkII. Og til slutt, er det verdt 165k? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det bare en selv som kan vurdere om et kamera er verdt en ny småbil. Om du trenger en trillion terrapixler, og alt annet S2 har å by på, er det verdt det. Hvis du tenker at det er kjekt å ha. Not so much. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det bare en selv som kan vurdere om et kamera er verdt en ny småbil. Om du trenger en trillion terrapixler, og alt annet S2 har å by på, er det verdt det. Hvis du tenker at det er kjekt å ha. Not so much. Jeg bruker heller 200k på kamera og objektiv enn 200k på en bil. Er fint lite interessert i bilkjøring, liker kollektiv trafikken. Kommer uansett til å bo i sentrum. Når det kommer til nytteverdien i et sånt kamera, så ser jeg den. Hadde vært greit med både oppløsningen, spesialiseringen, tonenivåene og det dynamiske omfanget. Men det blir vell med drømmen... 1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, hjalp å bare laste opp litt, aner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, hjalp å bare laste opp litt, aner ikke hvorfor... Du ble sikkert flagget som leecher, og så gadd ikke de andre gi deg så mye båndbredde.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Godt mulig, aner ikke hvordan det der fungerer... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har du kommet deg hjem for jula og Mr. Olsen? Nyter du livet i forcen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Heisann, jo kom hjem 17. Desember, liker livet, selv om Sessvollmoen er litt for øde for meg. Skal starte befalsutdanning i midten av Januar nå etter endt sanitetskurs så blir vel noen år til i Kongens Klær, men det er bare bra... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Såpass ja.. Ser den, savner det grønne livet selv! Men å påstå at Sessvollmoen ligger øde til... Vært på Skjold leir eller? noen få hundre fastboende, mer eller mindre kun offiserer og deres familier, en butikk og et kryss. Sessvollmoen ligger jo faktisk såpass nærme lillestrøm og oslo at det kan kalles levelig:) Hvilken gren skal du bli befal i? Sjø? 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg får snart illebefinnende... enkelte "kunder" er så blonde at jeg trodde ikke det var mulig. Sender faktura med giro og KID+beløp+kontonummer. Så får jeg tilbakemelding: kan ikke du oppgi kontonummeret så kan jeg overføre? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Killswitch: Jepp, sjø... I forhold til Madla er jo Sessvollmoen øde, og sessvollmoen er ikke akkurat midt i rutenettet til Jessheims busser. Men er bare rundt 10 dager igjen på Sessvoll før jeg kommer til å tilbringe iallefall et år i Stavanger. Hva er dealen med at sitater blir fjernet når man prøver å skrive? Skulle sitere posten din og idet jeg skal velge hvor i den nye posten jeg skal skrive så forsvinner alt. Samme når man skal redigere et innlegg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skulle sitere posten din og idet jeg skal velge hvor i den nye posten jeg skal skrive så forsvinner alt. Samme når man skal redigere et innlegg. Høres ut som om du må rense broweseren din litt (slett alt av cookies, historikk og mer!) - vi har alle måttet det etter oppdateringene av forumsoftware. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Høres tungvindt ut, har ikke noen planer om å fortsette spesielt aktivt på forumet allikevell, så lar nok ting være som de er 2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg måtte ikke det. Men så bruker jeg en fornuftig browser (Safari/OS X ). Ble forøvrig tomt i Laphoraig Quarter Cask-flaska mi i kveld. Fikk dog ei 12 år gammel Glenlivet-flaske til Jul som jeg enda ikke har åpna. Noen erfaringer med den? Trenger den en dert vann, eller er den god som den er? Kommer sikkert ikke til å åpne den før Nyttårsaften, men er kjekt å vite hvordan den nytes best. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Trenger du hjelp med den Ole_Gunnar er det bare å skrive... Har faktisk ikke smakt noe som kan regnes for god \ fin whiskey. (Dette ble vel som å banne i kjerka men.) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Om du er i nærheten av Mo i Rana kan du nok få et glass eller to. Kjøper nesten konsekvent bare god whisky. Om jeg skal kjøpe billig sprit for å drikke meg full på, så handler jeg like gjerne billigste sort vodka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå