Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er generelt med programmet. Har lastet ned Linux-distroer uten at det har vært noe problem i det siste, men i dag skulle jeg laste ned 6 stk og nedlastningshastigheten er på 0,7kB/s, og jeg får ikke gjort mye med det.

Prøvde å restarte programmet, og da gikk nedlastningen først opp til 250kB/s men dalte rett ned til 0,xx, og det tar nå rundt 7 uker før nedlastningen er ferdig.

 

Har lest noe om porter osv. men det er noe jeg ikke har tenkt å begi meg ut på da jeg kan null og niks, og det oppsto plutselig for noen timer siden, så tror ikke det er det som er problemet.

Disk overload?

Lenke til kommentar

Det bare en selv som kan vurdere om et kamera er verdt en ny småbil. Om du trenger en trillion terrapixler, og alt annet S2 har å by på, er det verdt det. Hvis du tenker at det er kjekt å ha. Not so much.

Jeg bruker heller 200k på kamera og objektiv enn 200k på en bil. Er fint lite interessert i bilkjøring, liker kollektiv trafikken. Kommer uansett til å bo i sentrum. Når det kommer til nytteverdien i et sånt kamera, så ser jeg den. Hadde vært greit med både oppløsningen, spesialiseringen, tonenivåene og det dynamiske omfanget. Men det blir vell med drømmen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såpass ja.. Ser den, savner det grønne livet selv!

Men å påstå at Sessvollmoen ligger øde til... Vært på Skjold leir eller? noen få hundre fastboende, mer eller mindre kun offiserer og deres familier, en butikk og et kryss. Sessvollmoen ligger jo faktisk såpass nærme lillestrøm og oslo at det kan kalles levelig:)

Hvilken gren skal du bli befal i? Sjø?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Killswitch: Jepp, sjø... I forhold til Madla er jo Sessvollmoen øde, og sessvollmoen er ikke akkurat midt i rutenettet til Jessheims busser.

 

Men er bare rundt 10 dager igjen på Sessvoll før jeg kommer til å tilbringe iallefall et år i Stavanger.

 

Hva er dealen med at sitater blir fjernet når man prøver å skrive?

 

Skulle sitere posten din og idet jeg skal velge hvor i den nye posten jeg skal skrive så forsvinner alt. Samme når man skal redigere et innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg måtte ikke det. Men så bruker jeg en fornuftig browser (Safari/OS X :)). :p

 

Ble forøvrig tomt i Laphoraig Quarter Cask-flaska mi i kveld. Fikk dog ei 12 år gammel Glenlivet-flaske til Jul som jeg enda ikke har åpna. Noen erfaringer med den? Trenger den en dert vann, eller er den god som den er? Kommer sikkert ikke til å åpne den før Nyttårsaften, men er kjekt å vite hvordan den nytes best. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...