Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, fikk Err30 (altså lukkerfeil) allerede da jeg var i Polen i begynnelsen av desember. Så er nok lukkeren som har gidd opp. Men det burde være relativt lett å få fiksa...

Det er en grei sak og skal ikke være alt for dyr. Men det er faktisk mulig atdu kan få det fiket på reklamasjon. Kameraet er jo under 5 år; og med litt research, så skal faktisk lukkeren til 5DII tåle 150000 eksponeringer.

Fant forøvrig ut at det var like greit å komme seg hjem. Var alt for fullt på uteplassen uansett. Kan ta meg et grandiosastykke for deg. Har drukket nok whisky/rødvin/juleøl samt cognac i kveld :)

Nyt grandiosan; jeghar akkruat spist en skum-banan for mye.

Tror det er på tide å ta kvelden ...

om nom nom :D

You are a naughty boy - tempting people at this time of the day :p

Lenke til kommentar

Haha, gøy å cocktease litt her inne skjønner jeg. :)

Nei, blir nok alt utenom lysmåleren, bakgrunnsopphenget og objektivet først. Det får komme senere. Alt skal bli mitt neste år, dog. Gjerne før sommerferien. Først av alt: Militæret.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Profoto var min greie helt til jeg innså at om jeg vil slå ut solen så må jeg gå for Eli. For en pris av 1 stk Profot D1 500 Air, stativ, BatPac og Deep Octa så fikk jeg 1 stk Ranger RX Speed AS, stativ, batteripakke (med ekstra batteri) og Deep Octa. 500ws VS 1100ws.

Profoto får bli når jeg har kommet meg opp på ditt nivå, Marius. Må jo ha litt penger for å betale studio når jeg finner et og da går det treigere å spare. Bedre når alt betaler seg selv. :p Vil jo en dag ha mellomformat også.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Skal søke akkreditering til cupfinalene i håndball.

Men står AIPS og Pressekort.

Jeg er klubbfotograf for Larvik og har da ikke noe av dette.

Hva er AIPS?

Skal også ha bilde der, er det da et bilde av meg? :dontgetit:

EDIT: Saken er løst og jeg fikk infoen jeg trengte

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...