Eltviken Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Samyang 85mm f/1.4 lå under treet i dag! fasinerende objektiv! Nice ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Harde pakker? En flaske god fransk rødvin, en bok, to flotte lysestake av Georg Jensen. Lite fotorelatert ... Allikevel en helt fortreffelig juleaften. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Nja lite fotorelatert under treet her å.... Men e storfornøyd fordet! En Liter Jæger ei bok å to Lamper.... Endret 24. desember 2010 av Kjell75 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fotorelatert: Minnepenn formet som et nikon dslr. desverre ikke ankommet enda, posten og sånt. men er på vei ihvertfall. fotorelatert fra megselv til megselv for ca en uke siden: 70-200 VR I Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk SB-600 samt 5-i-1 reflektor Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Julaften fikk en dårlig start da strømmen gikk i hele gata. Kabel som hadde røket, karene fra kraftlaget sto på i tre timer for å få den opp igjen. Det førte jo til at tok pinnekjøttet og kålrabien med til bestemor og laget maten der. Fordømt godt julemåltid. Det som gjør denne jula litt spesiell er jo at den relativt nye telefonen min er ødelagt (gidder ikke utbrodere, bare ta mitt ord for det), og det var jo rimelig kjipt. Særlig fint når det skjer Lille Julaften. Pytt. Har fått meg en objektivkopp, litt penger, litt kniv, litt klær, litt bøker og snus. Fattern hadde allerede kjøpt inn en flaske Arran da jeg ankom for juleferie, så den lå ikke under treet. Fattern på sin side ble svært happy med en flaske 12 år gammel Tullamore Dew. Som vanlig Tullamore Dew, bare bedre. God jul folkens. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Som vanlig Tullamore Dew, bare bedre. God grunn til glede det God jul folkens. God jul. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 karene fra kraftlaget sto på i tre timer for å få den opp igjen. God jul folkens. Du var vel ute og takket dem,gutta som er på vakt og ikke hjemme hos sine kjære på julaften Jeg er ihvertfall kjempeglad at jeg ikke lengere har brøytevakter i jula. Angående hva jeg har fått.Vel,jeg har ikke fått noe fra Netthandelen.no i år Rett over nyåret blir det en Canon 100mm macro IS og en eller to Canon 580 EX II på meg hvis alt går greit Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Gaver gjør seg best i likvid form, enten skotsk håndverk på flaske eller rett på konto. En ullgenser eller så i året er heller ikke å forakte, jeg har det med å slite ut slikt. ... i år fulgte så godt som alt oppskriften. Ikke verst. Endret 24. desember 2010 av Euklid Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 karene fra kraftlaget sto på i tre timer for å få den opp igjen. God jul folkens. Du var vel ute og takket dem,gutta som er på vakt og ikke hjemme hos sine kjære på julaften Jeg er ihvertfall kjempeglad at jeg ikke lengere har brøytevakter i jula. Angående hva jeg har fått.Vel,jeg har ikke fått noe fra Netthandelen.no i år Rett over nyåret blir det en Canon 100mm macro IS og en eller to Canon 580 EX II på meg hvis alt går greit Rakk dessverre ikke det, skulle komme i gang med matlaginga, og de holdt på et rimelig stykke unna. Men i all alvorlighet, i ettertid tenker jeg at man skulle labbet dit med litt mandariner og kaffe. Sistnevnte er jo litt tvilsomt, siden strømmen var borte. Gaver gjør seg best i likvid form, enten skotsk håndverk på flaske eller rett på konto. En ullgenser eller så i året er heller ikke å forakte, jeg har det med å slite ut slikt. ... i år fulgte så godt som alt oppskriften. Ikke verst. I år hadde jeg trøbbel med å kjøpe til romkameratene. Jeg satte meg et øvre tak på 200 (student, tross alt), og for det får jeg liksom ikke så mye virkelig godt på polet. Det eneste måtte være en 20cl-flaske med Caol Ila (og det ga jeg den ene roomaten i fjor, jeg fikk det samme fra ham), eller ymse øl og cider. En del ganske grei vin også. Så jeg endte opp med å spandere biffmiddag på dem på byens beste biffsted. Funker det også. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk SB-600 samt 5-i-1 reflektor grattis Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Heisann, godtfolk! Jeg fikk et Sandisk SD-kort 8gb, og et annet Sandisk Extreme HD Video 8gb kort. Sistnevnte er jo beregnet på bruk til HD, men det vil funke like greit til foto som vanlig minnekort? Utenom disse to minnekortene, så var det lite foto gitt. Og jo, en annen ting, vurderer et kurant stativ. Velbon Sherpa 603r/803r OK? Er vel en 400 kr i forskjell på disse, og eneste forskjellen jeg fant var at sistnevnte tåler ca 4,5kg mens førstnevnte tåler en ca 2,5kg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 God jul alle sammen Er rimelig bedugget nå... Fikk dessverre bare sokker i gave og den gode nyheten om at jeg blir onkel til en kommende kameranerd Brukte GF1 + 20/1,7 og E-P2 + SLR Magic 35/1,7 i hele kveld. Det ble noen gode snap-shots av fulle slektinger i nisseluer, sameluer og paraplyluer. Fotobok og fotokrus gavene jeg lagde ble en suksess og anbefales videre Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 God morgen og fortsatt fredelig Jul. Her ble det et Wacom pen tablet i gevinst, fikk også gitt bort en Zacuto Z-finder og et minnekort. Litt fotorelatert altså.. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Glædelig jul! Eller ikke helt for min del. Kameraet klikket nå da jeg akkurat skulle ut å ta noen lysningsbilder. virker som utløseren er fast i fokus posisjonen. objektivene fokuserer av seg selv. Jeg har prøvd flere objektiver, og moduser uten at det hjalp. noen forslag? Kameraet 7D med grep. Jeg har og prøvd å slå av grepet.. P-E Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kameraet 7D med grep. Jeg har og prøvd å slå av grepet.. Prøv å ta av og på grepet - prøv også uten grep. Ingenting skal normalt fungere hvis du slår av grepet - er en av bryterne av, så er kameraet skrudd av. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Kameraet 7D med grep. Jeg har og prøvd å slå av grepet.. Prøv å ta av og på grepet - prøv også uten grep. Ingenting skal normalt fungere hvis du slår av grepet - er en av bryterne av, så er kameraet skrudd av. Hei, har prøvd uten grepet ög det hjalp heller ikke desverre. Har og hatt ute det lille batteriet i 5min. Edit:: har på grepet igjen også. Endret 25. desember 2010 av per-erik Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ingenting skal normalt fungere hvis du slår av grepet - er en av bryterne av, så er kameraet skrudd av. Det er ikke slik grepet på 30D fungerer. Er grepet slått av,så er det kunknappene på grepet som er slått av. Kameraet fungerer som om det var uten grep. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei, ja vet, men ville ikke la dette kommme i veien for problemløsningen:-) Nei, det er vel bare å finne eska og få det i retur. Hvis det har noe å si så skjedde dette mens jeg skrudde ned iso fra i går kveld. den stoppet på 250, og kameraet begunte å fukusere. P-E Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Glædelig jul! Eller ikke helt for min del. Kameraet klikket nå da jeg akkurat skulle ut å ta noen lysningsbilder. virker som utløseren er fast i fokus posisjonen. objektivene fokuserer av seg selv. Jeg har prøvd flere objektiver, og moduser uten at det hjalp. noen forslag? Kameraet 7D med grep. Jeg har og prøvd å slå av grepet.. P-E Kameraet er ikke satt på følgefokus "ai-servo" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå