Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julen har startet godt!

Bestilte fotobøker fra JP i siste liten 16 desember, og fikk beskjed først 21 desember om at de var produsert og ble sendt fra Tyskland - på samme tid som snøkaoset på kontinentet var på sitt verste... Hadde ikke særlig forhåpninger om at de skulle rekke frem til plassen under treet - men jeg tror jaggu at en skjeggete fyr med særdeles spenstige reinsdyr foran sleden har grepet inn ;)

I formiddag fikk jeg pakken levert i hånden av en blid postmann på runden sin :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, god jul til alle sammen.

Nå har jeg kommet meg opp på Finnmarksvidda og skal feire jul og nyttår her. Satser på at jeg får noen fine bilder av naturen og det lille lyset det er her oppe.

Lucky you - er det klarvær er lyset fra sola som lurer rett under horisonten helt magisk i desember og januar. Drømmer om å ta en tur oppover i slutten av januar ett år...

Lenke til kommentar

Ja, god jul til alle sammen.

Nå har jeg kommet meg opp på Finnmarksvidda og skal feire jul og nyttår her. Satser på at jeg får noen fine bilder av naturen og det lille lyset det er her oppe.

Kos dæ! Og husk at lyset ikke er sterkest midt på dagen her oppe, fordi vi er så mye lenger øst enn resten av landet. Vil du være ute når det er lysest på dagen så er det litt før kl. 11.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

God Jul -> Merry Christmas -> Frohe Weihnachten -> Joyeux Noël -> Feliz Navidad -> Καλά Χριστούγεννα -> С Рождеством -> 圣诞节快乐

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...