olegunnaro Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 108 drives fortsatt - mest fordi de selger øl, og er den eneste plassen som slipper inn 18-åringer. Brukte stranda ganske hyppig før det beygnte å bli minusgrader. What! Har det kommet flere utesteder i Moelv? Vel, er en café med bar. De selger sprit, har to gode sofaer og mye lavere musikk enn 108 - så jeg og et par andre over 20 bruker å sitte der når vi blir lei av 108. Verden i dag kan være gode greier, avhengig av hva det handler om. Hvem har dere i det? Om et halvt år kommer du til å savne skolen så det svir. Savne medisterkakemiddag, sigøynergryte, grøt på lørdag og hønsefrikasé. Er innleide foredadragsholdere som har verden i dag i år. Storsett ubetalte, that is. Begynner å bli litt lei av å høre om hvor fælt de har det i Palestina - da det har vært tema iallefall syv mandager. Ola har dog lovet å få noen med foto/mediebakgrunn til å snakke over nyttår. Eg kjøpte meg Cataclysm for nokre dagar sida, say no more, say no more... Samme her. Er så klar for å bruke hele romjula på å nerde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Begynner å bli litt lei av å høre om hvor fælt de har det i Palestina - da det har vært tema iallefall syv mandager. Forholdene i Palestina er noe som bør være på timeplanen. Men jeg ville tro at en mandags-sesjon hadde holdt; muligens to. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Spelte 80 timar i veka ein periode i år. Ouch! Jeg kunne fort endt der, men da med Civilization V. Har akkurat prøvd det såvidt; og jeg liker godt det jeg ser. Kunne fort endt der med Minecraft. Men heldigvis klarer jeg å slutte etter en time om gangen. Vel, er en café med bar. De selger sprit, har to gode sofaer og mye lavere musikk enn 108 - så jeg og et par andre over 20 bruker å sitte der når vi blir lei av 108. Dæsken, skulle nesten tatt meg en tur. Er innleide foredadragsholdere som har verden i dag i år. Storsett ubetalte, that is. Begynner å bli litt lei av å høre om hvor fælt de har det i Palestina - da det har vært tema iallefall syv mandager. Ola har dog lovet å få noen med foto/mediebakgrunn til å snakke over nyttår. Neat-o. Under Nikons pressemiddag under Visa pour l'Image i Perpignan fikk jeg en uformell lovnad om foredrag fra Harald Henden. Det tror jeg dere hadde likt. Ellers kan du nok forvente at Linda Næsfeldt kan komme til å komme, hun er jo gammel M2er. Har dere hatt Torbjørn til nå? Forresten, om du går Media 2 får du reise til Midtøsten og se hvor ille det er eller ikke er. Endret 23. desember 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hurra, har utsikt mot E-18 (ved avkjøringen til Fornebu). Det er allerede kø vestover! Ser ut til å gå greit mot Oslo foreløpig ... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Spelte 80 timar i veka ein periode i år. Ouch! Jeg kunne fort endt der, men da med Civilization V. Har akkurat prøvd det såvidt; og jeg liker godt det jeg ser. Kunne fort endt der med Minecraft. Men heldigvis klarer jeg å slutte etter en time om gangen. Gjorde jeg, lett Minecraft sin feil at det ikke ble noen bilder i høst ;P Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Spelte 80 timar i veka ein periode i år. Ouch! Jeg kunne fort endt der, men da med Civilization V. Har akkurat prøvd det såvidt; og jeg liker godt det jeg ser. Hva i allverden er det du ser i det rælet som ikke jeg ser? Jeg blir grenseløst provosert over at det tar 10 sek etter at jeg har trykket end turn tidlig i spillet. Det alene gjør det fullstendig uspillbart. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva i allverden er det du ser i det rælet som ikke jeg ser? Jeg blir grenseløst provosert over at det tar 10 sek etter at jeg har trykket end turn tidlig i spillet. Det alene gjør det fullstendig uspillbart. 6 CPU'er og 4GB minne? Samt det at jeg er treg selv ... Men spillet blir tregt etter hvert. Jeg er ikke så krigersk, så for meg har spillet mye nytt å by på. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva i allverden er det du ser i det rælet som ikke jeg ser? Jeg blir grenseløst provosert over at det tar 10 sek etter at jeg har trykket end turn tidlig i spillet. Det alene gjør det fullstendig uspillbart. 6 CPU'er og 4GB minne? Samt det at jeg er treg selv ... Men spillet blir tregt etter hvert. Jeg er ikke så krigersk, så for meg har spillet mye nytt å by på. Bare 8 (ok, 4 fysiske) kjerner og 6GB minne her, så da er det jo klart at det går litt tregt... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Rodger me sideways with a broomhandle - Dell U2410 er HERLIG! Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nå begynte jeg å tenke på Stephen Fry i Blackadder goes forth ... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Vel, så jeg også brite da M: Oooohhh, very nice! Oooohhhhhh, it's real cat, isn't it? E: This is not cat, Mrs. Miggins. This is finest, leather-trimmed ermine with gold medallion accessories. M: Oh go on, Mr. Blackadder -- it's cat. Oooh, look, they've left the little collars on! Simply epic! Francis Endret 23. desember 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) en gang så fant jeg en flickr group om http://www.kenrockwell.com/pentax/35mm/lenses/50mm-f17-smc-m.htm#perf det objektivet, men jeg finner den jaggu meg ikke igjen, noen som kan hjelpe? :S søkt nå i 15-20min sikkert og finner ikke :S Endret 23. desember 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 "Baldrick - I'm too tired to hit you - please run into my fist." Enhver serie med både Stephen Fry og Hugh Laurie er verdt å se. Ikke minst Jeeves & Wooster. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Bare 8 (ok, 4 fysiske) kjerner og 6GB minne her, så da er det jo klart at det går litt tregt... Skjermkort og type disk? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Apropos britisk humor ... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 en gang så fant jeg en flickr group om http://www.kenrockwell.com/pentax/35mm/lenses/50mm-f17-smc-m.htm#perf det objektivet, men jeg finner den jaggu meg ikke igjen, noen som kan hjelpe? :S søkt nå i 15-20min sikkert og finner ikke :S http://www.flickr.com/photos/tags/smcm5017/ Fry Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 takk, men det er bilder tatt med den, jeg er på jakt etter en gruppe som handler om objektivet Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vel, så jeg også brite da M: Oooohhh, very nice! Oooohhhhhh, it's real cat, isn't it? E: This is not cat, Mrs. Miggins. This is finest, leather-trimmed ermine with gold medallion accessories. M: Oh go on, Mr. Blackadder -- it's cat. Oooh, look, they've left the little collars on! Simply epic! Francis "Baldrick - I'm too tired to hit you - please run into my fist." Enhver serie med både Stephen Fry og Hugh Laurie er verdt å se. Ikke minst Jeeves & Wooster. Indeed. Og. "This war would be a lot better if we just stayed at home and shot 10 000 of our own men every week." Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 takk, men det er bilder tatt med den, jeg er på jakt etter en gruppe som handler om objektivet Kjeder meg, så jeg gjorde et forsøk til, fant en generell gruppe for manuelle K-fatningsobjektiver: http://www.flickr.com/groups/pentax-manual-lenses/ -men den har du sikkert funnet. Men, den du ser etter bør dukke opp før eller senere blant bildene der? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul alle sammen. I denne anledning har jeg fått en ganske fin julepresang, Today's Photo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå