Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

108 drives fortsatt - mest fordi de selger øl, og er den eneste plassen som slipper inn 18-åringer. Brukte stranda ganske hyppig før det beygnte å bli minusgrader. :)

What! Har det kommet flere utesteder i Moelv?

Vel, er en café med bar. De selger sprit, har to gode sofaer og mye lavere musikk enn 108 - så jeg og et par andre over 20 bruker å sitte der når vi blir lei av 108. :)

Verden i dag kan være gode greier, avhengig av hva det handler om. Hvem har dere i det?

Om et halvt år kommer du til å savne skolen så det svir. Savne medisterkakemiddag, sigøynergryte, grøt på lørdag og hønsefrikasé.

:p

Er innleide foredadragsholdere som har verden i dag i år. Storsett ubetalte, that is. Begynner å bli litt lei av å høre om hvor fælt de har det i Palestina - da det har vært tema iallefall syv mandager. Ola har dog lovet å få noen med foto/mediebakgrunn til å snakke over nyttår. :)

Eg kjøpte meg Cataclysm for nokre dagar sida, say no more, say no more...

Samme her. Er så klar for å bruke hele romjula på å nerde. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spelte 80 timar i veka ein periode i år.

Ouch! Jeg kunne fort endt der, men da med Civilization V. Har akkurat prøvd det såvidt; og jeg liker godt det jeg ser.

Kunne fort endt der med Minecraft. Men heldigvis klarer jeg å slutte etter en time om gangen.

Vel, er en café med bar. De selger sprit, har to gode sofaer og mye lavere musikk enn 108 - så jeg og et par andre over 20 bruker å sitte der når vi blir lei av 108. :)

Dæsken, skulle nesten tatt meg en tur. :)

Er innleide foredadragsholdere som har verden i dag i år. Storsett ubetalte, that is. Begynner å bli litt lei av å høre om hvor fælt de har det i Palestina - da det har vært tema iallefall syv mandager. Ola har dog lovet å få noen med foto/mediebakgrunn til å snakke over nyttår. :)

Neat-o. Under Nikons pressemiddag under Visa pour l'Image i Perpignan fikk jeg en uformell lovnad om foredrag fra Harald Henden. Det tror jeg dere hadde likt. Ellers kan du nok forvente at Linda Næsfeldt kan komme til å komme, hun er jo gammel M2er. Har dere hatt Torbjørn til nå?

Forresten, om du går Media 2 får du reise til Midtøsten og se hvor ille det er eller ikke er. ;)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Ouch! Jeg kunne fort endt der, men da med Civilization V. Har akkurat prøvd det såvidt; og jeg liker godt det jeg ser.

Kunne fort endt der med Minecraft. Men heldigvis klarer jeg å slutte etter en time om gangen.

Gjorde jeg, lett Minecraft sin feil at det ikke ble noen bilder i høst ;P

Lenke til kommentar

Hva i allverden er det du ser i det rælet som ikke jeg ser? Jeg blir grenseløst provosert over at det tar 10 sek etter at jeg har trykket end turn tidlig i spillet. :mad: Det alene gjør det fullstendig uspillbart. :(

Lenke til kommentar

Hva i allverden er det du ser i det rælet som ikke jeg ser? Jeg blir grenseløst provosert over at det tar 10 sek etter at jeg har trykket end turn tidlig i spillet. :mad: Det alene gjør det fullstendig uspillbart. :(

6 CPU'er og 4GB minne? Samt det at jeg er treg selv ... Men spillet blir tregt etter hvert.

Jeg er ikke så krigersk, så for meg har spillet mye nytt å by på.

Lenke til kommentar

6 CPU'er og 4GB minne? Samt det at jeg er treg selv ... Men spillet blir tregt etter hvert.

Jeg er ikke så krigersk, så for meg har spillet mye nytt å by på.

Bare 8 (ok, 4 fysiske) kjerner og 6GB minne her, så da er det jo klart at det går litt tregt... :roll:

Lenke til kommentar

Vel, så jeg også brite da ;)

M: Oooohhh, very nice! Oooohhhhhh, it's real cat, isn't it?

E: This is not cat, Mrs. Miggins. This is finest, leather-trimmed ermine

with gold medallion accessories.

M: Oh go on, Mr. Blackadder -- it's cat. Oooh, look, they've left the little

collars on!

Simply epic!

Francis

Endret av :Francis:
Lenke til kommentar

Vel, så jeg også brite da ;)

M: Oooohhh, very nice! Oooohhhhhh, it's real cat, isn't it?

E: This is not cat, Mrs. Miggins. This is finest, leather-trimmed ermine

with gold medallion accessories.

M: Oh go on, Mr. Blackadder -- it's cat. Oooh, look, they've left the little

collars on!

Simply epic!

Francis

"Baldrick - I'm too tired to hit you - please run into my fist."

Enhver serie med både Stephen Fry og Hugh Laurie er verdt å se. Ikke minst Jeeves & Wooster.

Indeed.

Og.

"This war would be a lot better if we just stayed at home and shot 10 000 of our own men every week."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...