Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk for deg selv. Måten å drikke tequila på er salt - tequila og så en limebåt til slutt.

Ja, fysj. Akkurat sånn drikker jeg og det, når noen spanderer vel og merke. Er jo ikke gal og bruker penger på lime. (Eller sitron, for jeg bruker som regel sitron istedenfor.) F***, det er så stygt at det er deilig å spy det ut etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I motsetning til deg, så synes jeg tequila er mer egnet som neglelakkfjerner enn drikke ...

Eller, hvorfor engang tenke på å drikke tequila, når man har en ok single malt?

Nå må dere ikke glemme at Lars liker og bruke saltet i sårene sine,så selvpining kan han alt om :whistle:

Lars,Kongen av Scarification :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Ja, det kan man.

-

Solgte Fisheyen min i går (gikk 56% i profitt på salget!) og la inn en bestilling på en Dell U2410.

I dag leverte jeg den gamle CRT skjermen jeg hadde i boden til elretur. De siste årene brukte jeg kun skjermen for å installere OS på serveren min.

Life is good :).

Francis

Lenke til kommentar

Noen her som har brukt DSLR til å filme med ?

Har fått forespørsel om å leke Uwe Boll på en eller flere musikkvideoer neste år, selv begrensningen at jeg har filmet maks 5 min med mobilkamera har hittils ikke lagt noen demper på entusiasmen til de som har spurt.

Har lest om temaet på nettet og sett noen videoer, og virker som det ender opp med ett par ting, for det første egner DSLR seg dårlig til nettopp video, og skal man få det til så krever det tilleggsutstyr som glatt både dobler og 8 dobler prisen på selve huset...

Noen synspunkter på dette ?

Og siden det er snart jul så hiver jeg ut en link til en fotobok jeg har i trykken:

http://picasaweb.google.com/JoonGoii/Fotoboka2010?authkey=Gv1sRgCKv0mZXSmu7aYQ#

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...