tomsi42 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Det høres ut som det kan bli en fuktig natt I motsetning til deg, så synes jeg tequila er mer egnet som neglelakkfjerner enn drikke ... Endret 19. desember 2010 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det høres ut som det kan bli en fuktig natt I motsetning til deg, så synes jeg tequila er mer egnet som neglelakkfjerner enn drikke ... Eller, hvorfor engang tenke på å drikke tequila, når man har en ok single malt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Enkelt og greit fordi jeg liker begge deler Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Tequila er da absolutt god drikkevare, bare man har salt og lime tilgjengelig. Øl er dog det ultimate for min del. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lime og salt? *grøss* Det fjerner jo den gode agavesmaken. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Snakk for deg selv. Måten å drikke tequila på er salt - tequila og så en limebåt til slutt. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Snakk for deg selv. Måten å drikke tequila på er salt - tequila og så en limebåt til slutt. Faktisk, også spørsmål hva slags tequila. I tyskland går det mye i en brun type, som blir servert med kanel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Oooh. Dt hørtes ut som en god kombo. Det må prøves. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Snakk for deg selv. Måten å drikke tequila på er salt - tequila og så en limebåt til slutt. Ja, fysj. Akkurat sånn drikker jeg og det, når noen spanderer vel og merke. Er jo ikke gal og bruker penger på lime. (Eller sitron, for jeg bruker som regel sitron istedenfor.) F***, det er så stygt at det er deilig å spy det ut etterpå. 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 http://www.engadget.com/2010/12/18/first-hand-machined-red-epic-ships-gets-lovingly-toyed-with/ omnomnomnom Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ikke noe poeng i å drikke seg annet enn sveiseblind - iallefall når man man kan kose seg med både Mack og Dahls juleøl mens man blir mindre og mindre klarsynt. Har kost meg i kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg mener motsatt. Hvorfor drikke seg sveiseblind når man heller kan kose seg Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Det å bli relativt sveiseblind en ofte en konsekvens av å kose seg. Edit: Fikk forøvrig erfare at Bacardi Razz er finfint blandevann til vodka. Endret 19. desember 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Jeg skal ikke krangle på den. edit@youredit: Det er direkte jug. Endret 19. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) I motsetning til deg, så synes jeg tequila er mer egnet som neglelakkfjerner enn drikke ... Eller, hvorfor engang tenke på å drikke tequila, når man har en ok single malt? Nå må dere ikke glemme at Lars liker og bruke saltet i sårene sine,så selvpining kan han alt om Lars,Kongen av Scarification Endret 19. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Hmm... Skal man gjøre nok et innhogg i studentbudsjettet og kjøpe en sb600 da? Edit: Kan man trigge SB600 med D90ens innebygde blits, såfremt innstillingene er korrekt? Endret 19. desember 2010 av Killswitch 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Uff ja, jeg merker jeg har lyst til å gjøre innhogg i studentøkonomien selv. Lånte et makro-objektiv og ble litt frelst merket jeg. Også virker de nye Carl Zeiss-objektivene morsomme. Det er ALTFOR mye jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hehe, kjenner følelsen der. Godt man har en liten bijobb ved siden av skolen, ellers hadde det blitt mye vann og brød. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, det kan man. - Solgte Fisheyen min i går (gikk 56% i profitt på salget!) og la inn en bestilling på en Dell U2410. I dag leverte jeg den gamle CRT skjermen jeg hadde i boden til elretur. De siste årene brukte jeg kun skjermen for å installere OS på serveren min. Life is good . Francis Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Noen her som har brukt DSLR til å filme med ? Har fått forespørsel om å leke Uwe Boll på en eller flere musikkvideoer neste år, selv begrensningen at jeg har filmet maks 5 min med mobilkamera har hittils ikke lagt noen demper på entusiasmen til de som har spurt. Har lest om temaet på nettet og sett noen videoer, og virker som det ender opp med ett par ting, for det første egner DSLR seg dårlig til nettopp video, og skal man få det til så krever det tilleggsutstyr som glatt både dobler og 8 dobler prisen på selve huset... Noen synspunkter på dette ? Og siden det er snart jul så hiver jeg ut en link til en fotobok jeg har i trykken: http://picasaweb.google.com/JoonGoii/Fotoboka2010?authkey=Gv1sRgCKv0mZXSmu7aYQ# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå