Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Nei, men på bilde nr 3.

Jeg stusser mer på bruken av ordet Chicklet, som "tastatur i chicklet-stil" og "chicklet-tastatur". Ifølge Wiktionary betyr dette ordet:

chicklet (plural chicklets)

1. A small or young chick

2. (informal) A young woman

3. (Internet) an RSS feed subscription button (sometimes spelled chiclet)

Hva har dette med tastaturet å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men på bilde nr 3.

Jeg stusser mer på bruken av ordet Chicklet, som "tastatur i chicklet-stil" og "chicklet-tastatur". Ifølge Wiktionary betyr dette ordet:

chicklet (plural chicklets)

1. A small or young chick

2. (informal) A young woman

3. (Internet) an RSS feed subscription button (sometimes spelled chiclet)

Hva har dette med tastaturet å gjøre?

det er like digg og taste på tastaturet som på ei ung jente?

Lenke til kommentar

Herlig av Dagbladet (eller de som har laget testen):

Sitat:

Her kan vi se at Asus har plassert i overkant mange porter på høyre side av maskinen

Og så viser de frem hvilken side av maskinen? *)

*) de gjentar teksten på bildet nederst på siden

Og, ja jeg kan tenke meg en slik en ...

Litt mer fra artikkelen.

Dette er også noe vi slaktet den forrige modellen deres for, Asus U35JC.

Jeg har U35JC modellen og der er det faktisk en port mer på høyreside, så de burde heller si at Asus er på rett vei når de har minket antallet.

:!:

Lenke til kommentar

de lokale ebaysidene lister en del varer som selger i utgangspunktet har opplyst om at han ikke vil sende til Norge. Finner du noe du har lyst på bruker det i en del tilfeller å løse seg likevel ved å kontakte selger og høre om han vil sende til Norge, eller du kan bruke tjenester som tilbyr lokal postadresse som JetCarrier, MyMailUK, Poste Restante til Sverige (for selgere som ikke vil sende ut av EU).

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Jeg har aldri satt med inn i ebay verden. Men sender man mail til selger før man kjøper produktet å spør om de kan sette verdi under 200kr(ser noen skriver det under "Shipping" beskrivelser). Eller gjør man dette etter man har kjøpt produktet?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri satt med inn i ebay verden. Men sender man mail til selger før man kjøper produktet å spør om de kan sette verdi under 200kr(ser noen skriver det under "Shipping" beskrivelser). Eller gjør man dette etter man har kjøpt produktet?

Jeg pleier og sende en forespørsel på forhånd hvis det er noe angående varen jeg lurer på.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt folk som bruker mus i løpestreng på bærbar? :roll:

Hater touchpad, så jeg bruker ekstern mus. Riktignok trådløs, men trenger plasssen ved siden av PC-en for det.

Bare bilen kommer hjem skal jeg på butikken og hente tre kolli deler til ny pc! :w00t:

Høres morsomt ut - kan du lekke litt specs ?

Det blir min første stasjonære pc på 12 år...

Da er det på tide ;)

Lenke til kommentar

Bare bilen kommer hjem skal jeg på butikken og hente tre kolli deler til ny pc! :w00t:

Høres morsomt ut - kan du lekke litt specs ?

Ikke så veldig spennende, men tror det blir litt hvassere enn min IdeaPad S10-3 :hmm:

Oppsettet er basert på Black Refinery - velger å se an om jeg savner mer ram. Skjermen er et eksperiment, jeg regner halvveis med å sende den tilbake og doble prisen for en bedre dersom den er like lite uniform i lysstyrken over skjermflaten som i en test jeg leste.

Fractal Design Miditower Define R3 Black

ASUS M4A87TD EVO AM3 ATX

AMD Phenom II X4 955 BE 3.2GHZ 8MB SOCKET AM3

Noctua NH-D14 S-775/1156/1366/AM2+/AM3

Corsair 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL9 (2X2GB)

OCZ Vertex 2 2.5" 60GB SSD SATA/300

WD Caviar Green 1TB SATA/300 64MB

Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB

OCZ Modxstream pro 600 WATT PSU

Samsung DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK

Dell U2311H Ultrasharp 23" Wide TFT

9700,- inkl. frakt fra Dustin

Lenke til kommentar

Ikke så veldig spennende, men tror det blir litt hvassere enn min IdeaPad S10-3 :hmm:

Den er nok litt hvassere.

Oppsettet er basert på Black Refinery - velger å se an om jeg savner mer ram. Skjermen er et eksperiment, jeg regner halvveis med å sende den tilbake og doble prisen for en bedre dersom den er like lite uniform i lysstyrken over skjermflaten som i en test jeg leste.

Fin spec. Jeg valgte selv 6 kjerners utgaven (da med litt lavere klokke), men vi har et par 955 baserte maskiner på jobben som vi bruker som servere. De sparker bra unna.

Det er jo bare å kjøpe mer minne etterhvert. Jeg kommer nok til å oppgradere til 12GB minne utpå våren en gang.

Lenke til kommentar

Hater deg, Kaian. Bestilte nye pcdeler og de har vært forsinket fra oslo til bergen og kristiansand til bergen. Eneste som kom tidsnok var kabinett og vifter fra dustin, og ssd disker fra netshop. :'(

Antec Performance One 183 - P183

Gigabyte GA-X58A-UD5

Intel Core i7 950

MSI N460GTX HAWK "Talon Attack"

Corsair H70

Corsair Dominator 12GB 3x4GB (kjøpe enda et sett senere for 24gb - peeeengeeeer!)

OCZ Vertex 2 60 GB - 2stk

Antec CP850 850W

Noctua S12B FLX - 4stk

Zalman MFC1-Plus

Jeg har ikke noe cdrom, da. Innstallerer alt via usb. Tenker å kjøpe en ekstern bare for å ha det sånn I TILFELLET. 3 slotter av 5.25" bayen brukes til en 120mm 2000rpm vifte mens den siste okkuperer viftekontrolleren.

Gleder meg å overklokke og installere OS X.harhar.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Fin spec. Jeg valgte selv 6 kjerners utgaven (da med litt lavere klokke), men vi har et par 955 baserte maskiner på jobben som vi bruker som servere. De sparker bra unna.

Tenkte lenge på 6 kjernersutgaven, men hadde litt lyst på frekvensen. Det er en ny raskere 6 kjerners på vei, hvis det blir for tregt etterhvert...

Hater deg, Kaian.

Bare hyggelig! :cool:

Bestilte nye pcdeler og de har vært forsinket fra oslo til bergen og kristiansand til bergen. Eneste som kom tidsnok var kabinett og vifter fra dustin, og ssd disker fra netshop. :'(

Ai, kjedelig! Jeg var litt redd for en sånn situasjon, og så blir jo frakt en større del av utgiften, så jeg prioriterte å ha én ordre å mase på / kansellere når prisforskjellene var så små fra ulike steder. Men det blir en råtass når du får alt da :thumbup:

Men, du bør vel vurdere et ordentlig os? :!:

Lenke til kommentar

Du er i chattetråden til akam. Tror ikke du må disse OS X så mye. ph34r.gif

Nei, nå har de også tatt vekk forventet levering. Skulle vært 17 men så ble de forsinket. Hadde vært perfekt om de kom da ettersom jeg i dag er opptatt. Må ut og feire bursdagen min med madammen. thumbup.gif

Jaja, får håpe på mandag. Største pakken ankom bergen i dag klokken 9. Venter fortsatt på PSUen...

Hater deg, Kaian. Bestilte nye pcdeler og de har vært forsinket fra oslo til bergen og kristiansand til bergen. Eneste som kom tidsnok var kabinett og vifter fra dustin, og ssd disker fra netshop. :'(

Amentio?

Vil aldri røre amentio igjen. Bestilte derfra først men de lyver jo så jævlig på lagerstatus. Ringte dem og de sa at jeg kunne glemme å få det før etter jul og kanskje inn i nye året. Kansellerte med en gang da og bestilte hos komplett som sendte varene samme dagen. thumbup.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...