Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Høres jo greit ut. Må sekken ligge på bakken, eller klarer man å åpne den i oppreist stilling uten at alt raser ut?

Man bør legge ned veska på bakken for å få tilgang til resten. Men det er to glidelåslommer på utsida av veska som man kan ha litt i. Jeg har foreløpig hatt paraply og hansker i den største lomma, men det er plass til mer der. I den andre har jeg hatt ladere, ledninger og andre "tynne" ting.

takk for info. blir nok en slik på meg da.

Canon 10-22 <3

Denne gav du 6k for?

Kjøpte Tokinaen til 2100,-

Lavt budsjett ;]

Er noe hærk å være lærling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min på Mamoz til 850,-. I prisguiden står de oppført med 1050,-, men de har en lavere pris fra en annen leverandør (895,-). JP tar jo 1299,- for den der, så jeg tenkte jeg skulle si ifra om det er store prisforskjeller.

Lenke til kommentar
Høres jo greit ut. Må sekken ligge på bakken, eller klarer man å åpne den i oppreist stilling uten at alt raser ut?

Man bør legge ned veska på bakken for å få tilgang til resten. Men det er to glidelåslommer på utsida av veska som man kan ha litt i. Jeg har foreløpig hatt paraply og hansker i den største lomma, men det er plass til mer der. I den andre har jeg hatt ladere, ledninger og andre "tynne" ting.

Canon 10-22 <3

Denne gav du 6k for?

Lavt budsjett ;]

Da kunne jeg nesten byttet, når prisen du fikk den for var såpass lav.. Hvor fant du kuppvaren hen?
Lenke til kommentar
Slingshot 300 AW. Noen som har denne?

Lurte på hvordan den er å bære.

111106-003.jpg

For meg er hele konseptet med en så stor slingshot litt selvmotsigende. Hvis man skal ha så mye utstyr med seg bør man ha en skikkelig sekk. Hvis man trenger tilgjengeligheten som slingshot'en gir kan man jo ha en 100 eller til nød 200 i tillegg til en skikkelig sekk. Man kan uansett ikke få tak i mer enn kameraet uten å legge sekken fra seg.

Har du forresten vurdert fastpack-serien? Samme tilgjenglighet (dvs du kan få tak i kamera uten å legge fra deg sekken), men med to stropper.

Lenke til kommentar

Canon 10-22 <3

Denne gav du 6k for?

Lavt budsjett ;]

Da kunne jeg nesten byttet, når prisen du fikk den for var såpass lav.. Hvor fant du kuppvaren hen?

Den ble kjøpt fra Ebay med 1 års garanti. Varen er ikke brukt.

Mest sannsynlig brukt. ;)

ikke brukt nei.

Slingshot 300 AW. Noen som har denne?

Lurte på hvordan den er å bære.

For meg er hele konseptet med en så stor slingshot litt selvmotsigende. Hvis man skal ha så mye utstyr med seg bør man ha en skikkelig sekk. Hvis man trenger tilgjengeligheten som slingshot'en gir kan man jo ha en 100 eller til nød 200 i tillegg til en skikkelig sekk. Man kan uansett ikke få tak i mer enn kameraet uten å legge sekken fra seg.

Har du forresten vurdert fastpack-serien? Samme tilgjenglighet (dvs du kan få tak i kamera uten å legge fra deg sekken), men med to stropper.

jeg ser den, men når amentio skal ha 100 kroner mindre for slingshot 100, så tar jeg likesågreit slingshot 300. så kan jeg fylle ut objektivhullene med cola eller noe.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
jeg ser den, men når amentio skal ha 100 kroner mindre for slingshot 100, så tar jeg likesågreit slingshot 300. så kan jeg fylle ut objektivhullene med cola eller noe.
Jeg var nettopp å så på Tamrac sin største slingpack, Velocity 9 tror jeg den heter. Den virket fornuftig så lenge jeg hadde den på magen. Plass til mye stash og behagelig å bære. Men det inntrykket endra seg totalt når jeg tok den på ryggen. Vekta av utstyret vugget fram og tilbake når jeg gikk. Ukomfoertabelt og energikrevende hvis du skal gå et stykke.

Og jeg er redd det gjelder alle store slingpacks.

Unntaket måtte være den nye saken fra Kata som ikke har kommet i markedet ennå. Den har mulighet for å brukes som vanlig ryggsekk på transportetapper, den har altså to reimer. Har de greid gi den skikkelig bærekomfort, da går jeg nok for den når den kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...