Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på vernisasjen til Oslo Fotomaraton i dag, kult! :D

 

Virkelig mange (1044) gode bilder er utstilt, utrolig artig å se hvor mange svar som kan gis på en serie med tolv oppgaver en dag i samme by.

 

Anbefaler alle som har anledning til å stikke innom, det er oppe fra 12-18 i morgen, lørdag og søndag. Oslo-treffet søndag skal ende der ...

 

Ekstra morsomt synes jeg det var at Liam, som var på besøk i Oslo og slo følge med Tomsi og undertegnede, tok 3. plassen for beste enkeltbide! Han leverte en rull film, med tolv eksponeringer, ett forsøk på hver oppgave - respekt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ekstra morsomt synes jeg det var at Liam, som var på besøk i Oslo og slo følge med Tomsi og undertegnede, tok 3. plassen for beste enkeltbide! Han leverte en rull film, med tolv eksponeringer, ett forsøk på hver oppgave - respekt! :thumbup:

 

Det er bare å ta av seg lua av for. Liam er en trivelig fyr, og bidro sterkt til at jeg fikk en fin dag den dagen. Det hjalp også godt at kaian var med - vi trivdes godt sammen; og jeg gleder meg til å se hva alle detagerene fikk ut av dagen.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Da fikk jeg spart noen tusen på photoshop sin norske pris! Og det er en helt lovlig måte. Og da ble jo prisen rett så hyggelig til slutt! :D

 

Vil du dele løsningen med oss :)

 

Altså, jeg sykler ikke dit! Langt og sykle, dårlige klær og sykkelen min har ikke forbrems :p

 

Pluss jeg ikke finner frem :p

 

Evt. noen her i østfold som kan kjøre meg? ^^ :p

 

En telefon til selgeren og møtes på ski stasjon :)

 

Edit:eventuell forklare selgeren at det er på tide han/hun tar seg en harrytur :D

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Den er like enkelt som genialt! Gå til butikken deres, og velg den versjonen som du laster ned.. altså ikke kjøp boksen som du vil få tilsendt i posten. Ved å velge utgaven for nedlastning synker prisen i fra ca 7100 nkr for den billigste versjonen, til ca 5500 nkr. Og det er jo ikke så langt unna US prisen det. Det som skjer er at du slipper norsk MOMS og eventuell fortolling på varen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...