Trondster Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hyggeligere. Vel - til lysstyrken å være er den et roverkjøp! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Må si jeg likte Frisk foto siden din/deres! Bra og humørfylt tekst var det og. Inspirerende. Tusen takk for det! Utdjup kva du meiner med "hyggelig". 8000 nytt, halvparten brukt, for et objektiv med en så svær blenderåpning vil jeg si er en hyggelig pris. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er jo direkte koselig. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Var på vernisasjen til Oslo Fotomaraton i dag, kult! Virkelig mange (1044) gode bilder er utstilt, utrolig artig å se hvor mange svar som kan gis på en serie med tolv oppgaver en dag i samme by. Anbefaler alle som har anledning til å stikke innom, det er oppe fra 12-18 i morgen, lørdag og søndag. Oslo-treffet søndag skal ende der ... Ekstra morsomt synes jeg det var at Liam, som var på besøk i Oslo og slo følge med Tomsi og undertegnede, tok 3. plassen for beste enkeltbide! Han leverte en rull film, med tolv eksponeringer, ett forsøk på hver oppgave - respekt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da var denne herligheten i hus. Spoiler-linken var bare dust hos meg. Men jeg kan lese, og K-5 er jo bare sjef. Grattis. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ekstra morsomt synes jeg det var at Liam, som var på besøk i Oslo og slo følge med Tomsi og undertegnede, tok 3. plassen for beste enkeltbide! Han leverte en rull film, med tolv eksponeringer, ett forsøk på hver oppgave - respekt! Det er bare å ta av seg lua av for. Liam er en trivelig fyr, og bidro sterkt til at jeg fikk en fin dag den dagen. Det hjalp også godt at kaian var med - vi trivdes godt sammen; og jeg gleder meg til å se hva alle detagerene fikk ut av dagen. Endret 2. desember 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 M8 og Voigtlander 35/1.4 frister veldig no. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Må ha råd (men om eg kvitte meg med alt eg har(rundt 12k), og spare resten...) Edit: Gløymte ta med huset i uterkkningen. Med det har eg ca. råd, med eit minimalistisk innlegg. Endret 2. desember 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da er det vel ingen ting som står i veien! Gleder meg som en unge til å få Leicaen. Fikk unna 5Den i dag, så da er det bare 35L og 24mm f/2.8 igjen før jeg er helt konvertert. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 gah, prøver å finne en som selger canon 5d til under 7k i østfold, umulig vil ha 5d idag! (sendte avgårde mitt 40d igår^^) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ikke Østfold, men ikke så langt unna heller: http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=142187 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 langt nok når man bare har tråsykkel Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fin treningstur det, så passerer du sikkert masse flotte motiver på hjemveien 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Evt legge en I foran og bak, så en 6995 5DmkI blir til 16995 5DmkII? Ellers - skal du til annonsen det linkes til på sykkel?? Til den byen der kan det ikke bli annet enn en Skitur! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Altså, jeg sykler ikke dit! Langt og sykle, dårlige klær og sykkelen min har ikke forbrems Pluss jeg ikke finner frem Evt. noen her i østfold som kan kjøre meg? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da fikk jeg spart noen tusen på photoshop sin norske pris! Og det er en helt lovlig måte. Og da ble jo prisen rett så hyggelig til slutt! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Da fikk jeg spart noen tusen på photoshop sin norske pris! Og det er en helt lovlig måte. Og da ble jo prisen rett så hyggelig til slutt! Vil du dele løsningen med oss Altså, jeg sykler ikke dit! Langt og sykle, dårlige klær og sykkelen min har ikke forbrems Pluss jeg ikke finner frem Evt. noen her i østfold som kan kjøre meg? ^^ En telefon til selgeren og møtes på ski stasjon Edit:eventuell forklare selgeren at det er på tide han/hun tar seg en harrytur Endret 3. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Den er like enkelt som genialt! Gå til butikken deres, og velg den versjonen som du laster ned.. altså ikke kjøp boksen som du vil få tilsendt i posten. Ved å velge utgaven for nedlastning synker prisen i fra ca 7100 nkr for den billigste versjonen, til ca 5500 nkr. Og det er jo ikke så langt unna US prisen det. Det som skjer er at du slipper norsk MOMS og eventuell fortolling på varen! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enn så lenge. Om forslaget om moms på eVarer går i boks må vi nok betale momsen på det. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå