Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Oh bugger - Canons bildesignering er knekt - nå kan man "signere" random bilder.

Vel - har ikke så stor betydning for oss her inne, men for pressefotografer, rettsfotografer etc er dette viktig..

Edit: De hadde noen fantastiske signerte eksempelbilder, da. :D

Litt sent ute kanskje men:

Likte bedre disse. Mener også jeg en gang så noen virkelig stilige fra Sony, men kan ikke finne igjen..

Endret av Trondster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som får nrk nett-tv til å fungere i OSX? Fikk beskjed om å installere silverlight, gjorde det, men det vises ingen film.

I linux så bruker jeg Firefox med MediaPlayerConnectivity plugin og VLC. Det fungerer fint. Burde fungere i OSX (som er bygd på BSD).

Silverlight skyr jeg som pesten...

Jeg fikk det til etter hvert. Måtte bruke Safari. Firefox ville ikke vise videoen. Kan være den nye betaen som ikke har implementert støtte for silverlight ennå.

Fin dokumentar :)

Greit at de stoler på værtettingen på sine kameraer, men å la de stå ute med gromobjektiv i regnvær mens de sover i telt gav meg hakeslepp! :)

Trodde optikk i denne prisklassen tålte såpass jeg? Uten at jeg har førstehånds erfaring med dette.

Uansett interessant dokumentar :)

Joda, de skal nå tåle det, men hadde allikevell ikke satt utstyr for oppimot 100 000 ut i skogen under en større regnskur :)

Har også pløyet meg gjennom alle julekalenderne som er å finne på norske nettsider, til og med babynettsider og hallingdølens kalender! I år må jeg da vinne noe! :D

Lenke til kommentar

Må si at jeg feller en tåre hver gang jeg ser et av bildene mine trykket i avis - ikke fordi jeg er glad for å få bilde der, men fordi de printer bildene på dasspapir ...

For dere som har tilgang til Aftenposten, så har jeg et utvalg av bildene i bilaget som ligger ved om havforskning - blant annet forsidebildet.

148354_10150345705985327_829145326_16054664_4115707_n.jpg

Endret av gorpium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...