Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som får nrk nett-tv til å fungere i OSX? Fikk beskjed om å installere silverlight, gjorde det, men det vises ingen film.

 

I linux så bruker jeg Firefox med MediaPlayerConnectivity plugin og VLC. Det fungerer fint. Burde fungere i OSX (som er bygd på BSD).

 

Silverlight skyr jeg som pesten...

Jeg fikk det til etter hvert. Måtte bruke Safari. Firefox ville ikke vise videoen. Kan være den nye betaen som ikke har implementert støtte for silverlight ennå.

 

Fin dokumentar :)

 

Greit at de stoler på værtettingen på sine kameraer, men å la de stå ute med gromobjektiv i regnvær mens de sover i telt gav meg hakeslepp! :)

 

Trodde optikk i denne prisklassen tålte såpass jeg? Uten at jeg har førstehånds erfaring med dette.

 

Uansett interessant dokumentar :)

Lenke til kommentar

Ireterer meg grense løst at vær gang jeg kommer inn på være seg Hardware.no eller Akam sine sider så popper det automatisk opp spørsmål om jeg vil tilate tilatelse til Ansikts boka -Facebook og legge seg inn på min pc.

Dette burde de få endret på her i driftsavdelingen for ellers kan jeg konkludere med at redaksjonen er betalt for pusje den dritten på folk som ikke egentlig vil ha det.

Ja mange skriveleifer

Lenke til kommentar

Hvordan er bltsene til Sigma?

De kommer gjerne i to utgaver - billig og dum, og smart og ok. De er dog mer skranglete enn originalblitser.

 

Riktig. Har selv en av de smarte, ok. Masse funksjoner og vel, helt grei, i grunn.

Jeg var greit fornøyd med min, helt til jeg fikk klådd på en tilsvarende originalmodell, og ble klar over den enorme forskjellen i brukervennlighet og byggekvalitet. Har ikke sett tilbake siden.. :)

 

Noe annet å ha i tankene er jo "foroverkompabilitet". Kjøpte Sigmaen min mens jeg hadde 350D, og fant ut at jeg ikke kunne bruke den med hverken 50D eller 5D2 da jeg oppgraderte. Og serviceansvarlig i norge skulle ha 1000(!) spenn for å rechippe den, siden garantien på ett år var gått ut. Etter det betaler jeg heller de kronene ekstra for originalutstyr, i hvertfall når det gjelder blits.

Endret av _nomad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...